Najlepsi agenci Alfa Star poznawali Egipt

Pięćdziesiątka agentów biura Alfa Star spędziła tydzień na VIP study tour w Egipcie. Przyjechali właściciele, szefowie i pracownicy biur m.in. z Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Trójmiasta, Kaszub, Torunia, Lublina, Olsztyna, Łodzi, Wałbrzycha.
Program wyjazdu był podobny do tego, jaki oferują oni klientom. A więc, krótki pobyt z hotelu pod Hurghadą, potem przejazd autokarem do Luksoru, rejs po Nilu do Asuanu i powrót autokarem do Hurghady na dwa dni pobytu. Niektórzy z tej doborowej grupy po raz pierwszy byli w kraju faraonów i mogli po raz pierwszy zobaczyć to, co polecają klientom: najpiękniejsze i najważniejsze zabytki w Luksorze, Karnaku, Dolinę Królów, Świątynię królowej Hatszepsut w dolinie Deir el Bahari, świątynie Chorusa i Sobka, bazary w Luksorze i Asuanie, świątynie w Abu Simbel, Wielką Tamę. Poznali hotele w Sufadze i w samej Hurghadzie. Oczywiście, jak przy takich okazjach, ważna była wspólna zabawa, integracja, mecze w siatkówkę plażową.
Podczas powitalnego wieczoru, prezes Alfa Star Krzysztof Strzylak powiedział m.in.: „To dzięki wam, agentom, udało nam się przetrwać najtrudniejsze chwile, kiedy o Egipcie źle pisały niektóre media. To dzieki wam, udało nam się przekonać w ostatnich latach, że warto odwiedzać Egipt… Egipt jest moją drugą, po mojej żonie Jolancie, miłością i chciałbym, żebyście i wy go pokochali. Jestem pewien, że po tygodniu spędzonym tutaj poznacie naszą ofertę oraz przekonacie się, że Egipt jest krajem bezpiecznym dla turystów. A rejs po Nilu to najlepszy sposób na poznanie Egiptu i najlepszy nasz produkt egipski. Dzięki wam tysiące Polaków mają szansę się o tym przekonać…”
Prezes mówił jeszcze o planach na najbliższe miesiące i najbliższe trzy lata, ale o tym napiszemy szczegółowo w następnym artykule.
{gallery}589{/gallery}
POWIĄZANE WPISY
14 marca 2025
Śląskie powołuje Klub Ambasadora Kongresów
Utworzenie drugiego w Polsce regionalnego Klubu Ambasadora Kongresów polskich jest szansą…
0 Komentarzy4 Minuty
10 marca 2025
Rainbow z nową kampanią „Będzie co wspominać”
Marka Rainbow prezentuje swoją najnowszą kampanię reklamową „Będzie co wspominać”, której…
0 Komentarzy2 Minuty
10 marca 2025
Biura podróży – w marcu powrót wysokich cen imprez turystycznych
Największe spadki cen w ostatnim tygodniu odnotowano w Portugalii i na Teneryfie – o 192…
0 Komentarzy3 Minuty
10 marca 2025
Nekera i Turespaña zapraszają na spanish event: największe hiszpańskie wydarzenie branżowe w 2025 roku
Wkrótce odbędzie się kolejna edycja Spanish Event, prestiżowego corocznego wydarzenia…
0 Komentarzy2 Minuty
7 marca 2025
Strelicje na klifach, czyli z Itaką na Maderę
Touroperator na Maderę wysyła klientów od 2007 roku. Dzięki doświadczeniu i długoletniej…
0 Komentarzy12 Minuty
7 marca 2025
Africa Showcase Roadshow po raz trzeci w Polsce
Africa Showcase Roadshow odbył się w zeszłym tygodniu w Polsce, Czechach oraz - po raz…
0 Komentarzy2 Minuty
6 marca 2025
Urlop.pl – dlaczego warto współpracować z marką
Urlop.pl znany dotąd jako Fostertravel.pl to dynamicznie rozwijająca się sieć biur…
0 Komentarzy6 Minuty
5 marca 2025
Join UP! Polska podpisuje umowę gwarancyjną z Euroins AD
Join UP! Polska podpisało umowę z Euroins AD na udzielenie gwarancji ubezpieczeniowej.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 marca 2025
Rego-Bis rozpoczyna serię Rego Workshops 2025
Rego-Bis rozpoczęło serię spotkań z agentami w ramach Rego Workshops 2025. Wydarzenia…
0 Komentarzy1 Minuty