Musical Mamma mia! pod egidą Neckermanna

Neckermann Polska został partnerem Teatru Muzycznego ROMA i przez dwa lata będzie wspierać produkcję musicalu „Mamma mia”, którego fabuła dzieje się w Grecji. Z okazji premiery ogłasza tydzień promocji oferty greckiej.
Polska premiera musicalu MAMMA MIA! odbędzie się 21 lutego 2015. Inscenizacja w reżyserii Wojciecha Kępczyńskiego to pierwsza w świecie wielka produkcja typu non-replica, co oznacza, że wszystkie elementy spektaklu są oryginalnym dziełem polskich twórców.
Krzysztof Piątek, prezes Neckermann Polska, powiedział: „Z wielką przyjemnością zaangażowaliśmy się we współpracę z Teatrem Roma przy tej niezwykłej produkcji, będącej ważnym wydarzeniem artystycznym w Polsce. Musical „Mamma mia” to rewelacyjne, znane na całym świecie piosenki słynnego zespołu ABBA, ale także radość, wakacyjna beztroska i muzyczna pocztówka z Grecji, kraju, który od lat jest ulubionym kierunkiem turystycznym tysięcy Polaków.”
Z kolei dyrektor teatru, Wojciech Kępczyński, skomentował: „Cieszy mnie współpraca z biurem podróży Neckermann, ponieważ najbardziej cenię sobie profesjonalizm – także w tym, co robimy w Teatrze Muzycznym ROMA. Zainteresowanie tak znanej firmy wspieraniem kultury jest bardzo dobrą wiadomością dla przyszłości teatru muzycznego w Polsce.”
Ogłoszenie współpracy pomiędzy biurem podróży Neckermann i Teatrem Muzycznym ROMA nastąpi 17 lutego podczas specjalnego przedpremierowego pokazu musicalu Mamma mia dla gości Neckermanna.
Magdalena Plutecka-Dydoń, rzecznik prasowy Neckermann Polska, oceniła: „Współpraca z Teatrem Muzycznym ROMA to dla nas przede wszystkim możliwość wsparcia prestiżowego i realizowanego z dużym rozmachem projektu. Musical „Mamma mia” to marka sama w sobie, światowy fenomen z lubianymi przez wszystkich przebojami ABBY a jej polska premiera jest jedną z najbardziej oczekiwanych premier teatralnych w naszym kraju. Sama fabuła musicalu wspaniale koresponduje z turystyką i nawiązuje do wakacyjnych skojarzeń. Morze, greckie klimaty i przede wszystkim muzyka, słoneczne przeboje ABBY, radość i pozytywna energia, która zawsze towarzyszy wakacjom. To dla nas okazja do umocnienia świadomości marki Neckermann wśród tak cennej publiczności, ale też możliwość niestandardowych działań promocyjnych, które na pewno nas wyróżnią. Wzajemna wymiana świadczeń i współpraca przewiduje działania na wielu płaszczyznach. Logo Neckermanna będzie obecne na większości materiałów promujących musical, zarówno w działaniach outdoorowych w największych miastach Polski (duża kampania ogólnopolska), jak i w samym teatrze. Już dziś ogromny banner pojawił się na Dworcu Centralnym w Warszawie. Przed każdym seansem widzowie „Mamma mia” obejrzą specjalny spot wizerunkowy naszej firmy.
Projektowi będą towarzyszyć także działania sprzedażowe. Dla widzów musicalu Mamma mia oferujemy specjalne rabaty na wakacje, a jutro wtorek 17 lutego – rusza specjalna promocja Tydzień Grecki – specjalne, obniżone ceny wakacji w Grecji, która potrwa przez najbliższe 2 tygodnie do 2 marca obejmuje ofertę grecką lotniczą w sezonie letnim: 24 kwietnia – 31 października oraz przeceny do 290zł na osobę w zależności od terminu wylotu. Przeceniliśmy najbardziej atrakcyjne hotele z naszego greckiego portfolio – rodzinne, koncept hotels.”
POWIĄZANE WPISY
18 grudnia 2025
Itaka spotkała się z partnerami z całej Polski podczas Agent Night Arena
17 grudnia 2025 roku na Itaka Arenie w Opolu odbyło się wydarzenie Itaka Agent Night…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2025
eSky: Polacy planują podróże z wyprzedzeniem. Wzrost rezerwacji do USA i Meksyku
Dane z internetowego biura podróży eSky pokazują, że Polacy coraz częściej planują…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2025
Blisko 200 agentów na Wielkiej Gali Nekera: sukcesy, wyróżnienia i plany na przyszłość
Blisko 200 agentów turystycznych oraz partnerzy biznesowi i przedstawiciele mediów wzięli…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
eSky: Rośnie zainteresowanie zimowymi wyjazdami do Hiszpanii, Portugalii i Maroka
Polacy coraz częściej planują ferie zimowe poza krajem, wybierając kierunki o…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Malta w czołówce wyborów użytkowników eSky
Malta od lat przyciąga Polaków swoją historią, śródziemnomorskim klimatem i urokiem. W…
0 Komentarzy2 Minuty
12 grudnia 2025
eSky: Rok 2026 sprzyja podróżom. Polacy mogą wykorzystać do 61 dni wolnych
Według danych eSky, rok 2026 stwarza Polakom okazję do maksymalnego wykorzystania dni…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty










