MSiT szuka partnerów do “Weekendu za pół ceny”

Pilotażowa akcja Ministerstwa Sportu i Turystyki „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” odbędzie się w dniach 23 -25 września. Resort rozpoczął rekrutację partnerów tej akcji.
Ministerstwo Sportu i Turystyki przygotowuje pilotażową akcję , która odbędzie się od 23 do 25 września 2016 r. Rozpoczynamy rekrutację partnerów Akcji.
Przypomnijmy, że akcję tę zapowiedział jeszcze styczniu na swojej pierwszej konferencji minister Witold Bańka (czytaj TUTAJ). Powiedział wtedy m.in.: “Mamy piękny kraj, wiele niezwykle ciekawych propozycji turystycznych i powinniśmy przekonywać do odpoczynku rodaków w kraju.”
Akcja ma na celu prezentację polskiej oferty turystycznej i zachęcenia Polaków do korzystania z atrakcji i usług turystycznych na terenie kraju, również w okresie poza głównym sezonem wakacyjnym.
Według komunikatu MSiT, „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” to wykorzystanie sprawdzonej formuły weekendowych akcji zniżkowych organizowanych przez polskie miasta i regiony i przeniesienie jej na poziom krajowy.
Partnerami akcji moga być podmioty dysponujące obiektami turystycznymi lub świadczące usługi turystyczne. Założeniem Akcji jest stworzenie banku ofert produktów i usług turystycznych w atrakcyjnych, obniżonych cenach, które będą oferowane w dniach 23-25 września 2016 r. na terenie całego kraju.
W rozmowie z portalem WaszaTurystyka.pl wiceminister Dawid Lasek podkreślił: “We współpracy z partnerami i przy wsparciu POT chcemy zaproponować w terminie wrześniowym pakiety, destynacje, które można w ten pomysł włączyć. Nie będzie to jednak akcja na masową skalę, bo to wymagałoby dużo dłuższego czasu przygotowań. Do akcji masowej będziemy gotowi w następnych latach.”
Kto może wziąć udział w akcji:
– obiekty noclegowe (hotele, pensjonaty, schroniska, pola namiotowe, kempingi i inne),
– obiekty gastronomiczne (restauracje),
– muzea, skanseny, obiekty kultury,
– obiekty sportowo-rekreacyjne
– przewoźnicy,
– usługodawcy turystyczni.
Lista partnerów akcji zostanie zamieszczona na witrynie MSiT w połowie sierpnia. Aby wziąć udział w akcji należy zaakceptować regulamin (do pobrania poniżej) i przekazać ofertę promocyjną na adres [email protected] do 31 lipca 2016 r.
Promocja akcji będzie prowadzona od II poł. sierpnia br. na witrynach internetowych i profilach mediów społecznościowych Ministerstwa Sportu i Turystyki i Polskiej Organizacji Turystycznej oraz w innych mediach.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Mazowsze pełne legend – odkryj trzy zamki, które pokochają dzieci
Mazowsze skrywa wiele miejsc owianych fascynującymi legendami, które potrafią pobudzić…
0 Komentarzy6 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2025
Nowy Targ – stolica Podhala pełna atrakcji
Nowy Targ to górska stolica Podhala, malowniczo położona nad Białym i Czarnym Dunajcem. Z…
0 Komentarzy4 Minuty
3 grudnia 2025
Mazowieckie city breaks – odkryj Radom, Płock, Siedlce i Żyrardów
Jesień i zima to idealny moment, aby spojrzeć na Mazowsze z innej, mniej oczywistej…
0 Komentarzy8 Minuty
28 listopada 2025
Magdalena Krucz rekomendowana na prezeskę POT
Proces wyboru nowego prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej wciąż trwa, a branża…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Niemcy częściej wybierają Polskę. Dane DRV wskazują na wyraźny wzrost zainteresowania
Niemieccy turyści coraz częściej wybierają Polskę jako cel podróży. Dane Deutscher…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Opole zapowiada świąteczny jarmark i nowe atrakcje
Tegoroczny Jarmark Bożonarodzeniowy w Opolu wystartuje 28 listopada i potrwa do 23…
0 Komentarzy1 Minuty
25 listopada 2025
Kasina Ski&Bike otwiera sezon narciarski
Kasina Ski&Bike jako pierwszy ośrodek Grupy Pingwina rozpoczęła sezon narciarski,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2025
Dolnośląska Organizacja Turystyczna prezentuje nowy spot – Dolny Śląsk Travel
Dolnośląska Organizacja Turystyczna zaprezentowała nowy spot promocyjny „Dolny Śląsk…
0 Komentarzy2 Minuty










