Meetings Week Poland 2019 – znamy już program
Organizatorzy siódmej edycji Meetings Week Poland (MWP) przedstawili program merytorycznej części wydarzenia. Tegoroczne spotkanie odbędzie się w nowej, trzydniowej formule, która zakłada prowadzone równolegle konferencje i warsztaty. Meetings Week Poland 2019 odbędzie się w dniach 20 – 22 marca w MsMermaid w Warszawie.
Meetings Week Poland tradycyjnie otworzy spotkanie z cyklu Poland – Meetings Destination, założeniem którego jest poruszanie kluczowych zagadnień dotyczących przyszłości rynku spotkań. W tym roku współorganizatorzy PMD – Stowarzyszenie „Konferencje & Kongresy w Polsce” oraz magazyn The Warsaw Voice – poruszą temat wartości rynku kongresów i współpracy z partnerami oraz zmierzą się z wyzwaniami, jakie rynkowi stawia sztuczna inteligencja i automatyzacja. Wśród zaproszonych mówców są m.in. przedstawiciele uczelni wyższych, naukowych i branżowych stowarzyszeń, administracji, convention bureaux czy PCO.
Uzupełnieniem paneli PMD będą toczące się równolegle warsztaty „Jak napisać ofertę sponsorską?”, który poprowadzi Martyna Żak, specjalistka w dziedzinie fundraisingu i marketingu dla NGO, oraz „Jak napisać BID, żeby wygrać kongres”, który poprowadzi Anna Górska, Expo XXI Warszawa.
Spotkanie przygotowane przez Stowarzyszenie Branży Eventowej dotyczyć będzie międzynarodowej perspektywy rozwoju event marketingu i współpracy w branży. Organizatorzy konferencji podkreślają, że coraz więcej polskich firm decyduje się na poszukiwania klientów z krajów sąsiadujących z Polską lub obsługę zagranicznych marek rozwijających się w naszym kraju, dlatego w szczególności położony zostanie nacisk na „europejską wymianę doświadczeń w branży eventowej”.
Wśród gości spotkania będą przedstawiciele branży z Niemiec, Francji, Anglii, Czech i krajów skandynawskich. Tematyka prelekcji i paneli dotyczyć będzie m.in. charakterystyki poszczególnych rynków, możliwości współpracy, stylu komunikacji i różnic kulturowych, międzynarodowych konkursów i programu hosted buyers na międzynarodowe wydarzenia.
Stowarzyszenia reprezentujące sektor incentive travel – SOIT i SITE Poland – będą gospodarzem konferencji Incentive Travel Day. Gościem specjalnym będzie Victor Borsuk – podróżnik, influencer, kitesurfer, siedmiokrotny mistrz Polski w kitesurfingu oraz wielokrotny zwycięzca Pucharów Azji i Europy. Opowie o tym, jak dobrze przygotować się do organizacji wyjazdu incentive z elementami sportowymi.
W kolejnej części Incentive Travel Day, eksperci i praktycy social media, pokażą uczestnikom, jak używać kanałów mediów społecznościowych, aby te działania oparte o dobrze zdefiniowaną strategię, budżetowanie i odpowiednio dobrane narzędzia, realizowały zakładane cele i były efektywne kosztowo. Kolejnym tematem będą wyjazdy incentive o tematyce kulinarnej i enologicznej – eksperci i praktycy zdradzą najpopularniejsze destynacje wyjazdów kulinarnych oraz podzielą się doświadczenia związanymi z odkrywaniem smaków najlepszych kuchni świata.
Tegoroczne Forum Obiektów (organizowane przez MPI Poland Chapter i Z-Factor) poświęcone będzie tematyce wykorzystania danych do podejmowania świadomych decyzji biznesowych. Organizatorzy spotkania zaznaczają, iż w erze, gdzie jesteśmy zasypywani tonami przeróżnych cyfr i informacji, ciężko zdecydować, co analizować, a czego nie. Eksperci branży, zarówno ze strony obiektów, jak i dostawcy analiz, wskażą uczestnikom forum rozsądną ścieżkę. Do dyskusji zaproszeni zostali również przedstawiciele lokalnych convention bureaux. Wspólnie będą poszukiwać odpowiedzi na pytania, czy i jakie dane potrzebne są organizacjom odpowiedzialnym za promocję destynacji, czy zadaniem CVB jest jedynie dostarczanie informacji przedsiębiorcom oraz jakie decyzje podejmowane są przez polskie DMO w oparciu o analizę cyfr?.
Tradycyjnie podczas forum zaprezentowane zostaną obiekty nominowane do MP Power Awards – tym razem przez pryzmat cyfr.
Po raz siódmy w ramach Meetings Week Poland, a po raz trzynasty w Polsce odbędzie się IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum (organizator Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie), która skierowana jest do studentów. Program konferencji oparty jest na całodziennych warsztatach prowadzonych przez profesjonalistów z dziedziny turystyki biznesowej z całego świata.
W tej edycji, w ramach MWP, Poland Convention Bureau POT, oprócz spotkania działających w Polsce convention bureaux, zaplanowało fam trip połączony z warsztatami dla planistów spotkań, reprezentujących rynki Skandynawii i Beneluksu.
Finałowym eventem Meetings Week Poland jest finał konkursu branży eventowej – MP Power Awards® (organizator MeetingPlanner.pl). Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną wybrane przez jury najlepsze projekty, produkty, obiekty oraz osobowości branży. Uczestnicy gali poznają także Kreatywnego Roku Branży Eventowej oraz Odkrycie Roku MPI Poland Chapter.
Sebastian Słoniewski, prezes zarządu Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, które koordynuje Meetings Week Poland 2019, powiedział: „Różnorodna tematyka Meetings Week Poland z jednej strony pokazuje, jak ogromną i zróżnicowaną stanowimy branżę, z drugiej strony, mamy nadzieję, że każdy, niezależnie od specjalizacji w przemyśle spotkań, znajdzie w programie to, co pomoże rozwijać biznes i swoje kompetencje. Oczywiście część merytoryczna, edukacyjna MWP to jego podstawa, ale oprócz dużej dawki wiedzy, inspiracji, wymiany doświadczeń i opinii, Meetings Week Poland to także możliwość budowania swoich relacji biznesowych i rozwijania sieci kontaktów.”
SKRÓCONY PROGRAM MEETINGS WEEK POLAND 2019
• Poland – Meetings Destination: Trendy i wyzwania dla rynku kongresów w Polsce, (20 marca, środa, organizator: Stowarzyszenie „Konferencje & Kongresy w Polsce” oraz magazyn The Warsaw Voice)
• Europejska wymiana doświadczeń w branży eventowej „Share & exchange how to make the best of european events”, (21 marca, czwartek, organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej)
• Incentive Travel Day, (21 marca, czwartek, organizator: Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, SITE Poland)
• Wydarzenie Poland Convention Bureau POT – spotkanie convention bureaux oraz warsztaty z uczestnikami fm tripu Poland – Smart move, (21 marca, czwartek, organizator: Polska Organizacja Turystyczna Poland Convention Bureau)
• Forum Obiektów: Hotel Data Conference, (22 marca, piątek, organizatorzy: MPI Poland Chapter i Z-Factor)
• IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum, (22 marca, piątek, organizator: Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie)
• Gala konkursu MP Power Awards® (22 marca, piątek, organizator: MeetingPlanner.pl)
Organizatorzy Meetings Week Poland 2019 to: Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel (koordynator), SITE Poland, MPI Poland Chapter, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce oraz Polska Organizacja Turystyczna Poland Convention Bureau, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie, The Warsaw Voice i MeetingPlanner.pl.
Patronem medialnym Meetings Week Poland 2019 jest portal WaszaTurystyka.pl.
POWIĄZANE WPISY
19 grudnia 2022
Sądecka Turystyka pokazała potencjał
12 grudnia w Krynicy Zdroju w Hotelu Belmonte odbyła się pierwsza edycja Conference &…
0 Komentarzy5 Minuty
13 grudnia 2022
X Gremium Ekspertów Turystyki – udane spotkanie branży
X jubileuszowa edycja Gremium Ekspertów Turystyki okazała się największą z…
0 Komentarzy2 Minuty
30 listopada 2022
MTB Grand Edition: nowe kierunki, około 100 wystawców i ponad 1500 spotkań podczas trzydniowego wydarzenia
Meet The Bidder Grand Edition w Warszawie w rozszerzonej, trzydniowej formule zebrał…
0 Komentarzy5 Minuty
29 listopada 2022
O turystyce przyszłości będą debatować w Krynicy Zdroju
Już 12 grudnia 2022 w Krynicy Zdrój odbędzie się pierwsza edycja Conference & Expo…
0 Komentarzy1 Minuty
18 listopada 2022
Międzynarodowa konferencja “Edukacja i szkolenia na rzecz zrównoważonej turystyki w Europie” już 1 grudnia w Warszawie
Wydarzenie poświęcone będzie tematyce włączania kompetencji z zakresu zrównoważonego…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2022
Meet the Bidder ponownie w wersji Grand Edition
Już za dziewięć dni w hotelu Arche Krakowska w Warszawie odbędzie się jesienna edycja…
0 Komentarzy3 Minuty
4 listopada 2022
Za nami konferencja Turysta 2022. Trendy w hotelarstwie, storytelling i analiza danych rynkowych
Energiczne wystąpienia, ożywione debaty oraz okazja do spotkania praktyków i…
0 Komentarzy2 Minuty
4 listopada 2022
XII Lubelska Gala Turystyki. Chmielaki Krasnostawskie zwycięzcą na Najlepszy Produkt Turystyczny Województwa Lubelskiego 2022
Lubelska Gala Turystyki organizowana przez Lubelską Regionalną Organizację Turystyczną we…
0 Komentarzy2 Minuty
25 października 2022
Druga edycja „Dni Hiszpanii Tapas & Fiesta” już od 27 października w Hali Gwardii w Warszawie
Od 27 do 30 października w Hali Gwardii w Warszawie odbędą się „Dni Hiszpanii Tapas &…
0 Komentarzy3 Minuty