Meet the Bidder grand edition 2019 już 26 listopada
Już niebawem spotkamy się w hotelu Arche Hotel Krakowska podczas 26-tej edycji Meet the Bidder Smart Fairs. Wciąż trwają zapisy na najgorętsze wydarzenie sezonu.
Tym razem gościć będziemy ponad 300 międzynarodowych ekspertów branży turystycznej – profesjonalnych usługodawców z całego świata oraz organizatorów wyjazdów, którzy reprezentują polskie agencje incentive travel i biura podróży. Tegoroczna edycja to największe przedsięwzięcie w historii Meet The Bidder, na którym powinien zjawić się każdy, komu bliskie są panujące trendy i prognozy światowej turystyki.
Uczestnictwo w Meet the Bidder Smart Fairs jest w dalszym ciągu bezpłatne dla organizatorów turystyki wyjazdowej, ale warunkiem udziału jest rejestracja za pomocą formularza zgłoszeniowego.
Wydarzenie MEET THE BIDDER SMART FAIRS organizowane jest nieprzerwanie od 2011 roku. Poprzednie lata ugruntowały pozycję targów na polskim i międzynarodowym rynku turystycznym, dzięki czemu jest to obecni jedno z najważniejszych wydarzeń dedykowanych organizatorom turystyki wyjazdowej.
Merytoryka oraz przegląd usług dla branży MICE to dominujące, choć nie jedyne powody popularności eventu. Coraz większy popyt na usługi dedykowane FIT (free independent traveller) sprawia, że grono ekspertów reprezentujących m. in. hotele, linie lotnicze, lokalne agencje specjalizujące się w obsłudze turystyki przyjazdowej oraz regionalne i krajowe biura promocji, stale rośnie. Spotkania B2B dotyczą więc organizacji wyjazdów, eventów i konferencji dla grup, luxury travel, a także usług dla turystów indywidualnych (wyjazdy dla par, rodzin, przyjaciół, osób podróżujących solo itp.). Średnia liczba spotkań, którą może odbyć w ciągu dnia jeden odwiedzający to 13-15 merytorycznych rozmów.
W tym roku obecni będą reprezentanci m. in. Hiszpanii, Argentyny, Birmy, Chin, Estonii, Grecji, Gruzji, Hawajów i Stanów Zjednoczonych, Jamajki, Korei Południowej, Kuby i Słowenii.
To zaledwie 11 z blisko 120 dostawców, dla których polski rynek turystyczny jest przestrzenią z zauważalnym, a przede wszystkim stale rosnącym potencjałem biznesowym.
Listę destynacji otwiera Hiszpania, mająca w tej edycji status Diamentowego Partnera wydarzenia.
O korzyściach płynących z organizacji eventów, konferencji i incentive w Hiszpanii opowie kilkanaście firm z miast i regionów takich jak: Walencja, Madryt, Katalonia, Andaluzja i Costa del Sol, a hiszpańskie DMC, hotele, venue i convention bureau przygotowały dla uczestników wiele niespodzianek.
Po dniu pełnym angażujących spotkań z organizatorami wyjazdów, event płynnie przeobrazi się w ITEx NIGHT, branżową galę, której współgospodarzem jest SITE Poland. O stały poziom pozytywnej energii w trakcie trwania wieczoru zadba nasz Entertainment Partner – Rock Your Business. Noc zapowiada się rozrywkowo, bo integracja gości poprzez wspólne śpiewanie to jedyny taki koncept w Europie Środkowo-Wschodniej. Rock Your Business z powodzeniem realizuje go od 2017 roku.
Oprócz flagowego eventu Meet the Bidder Grand Edition po raz drugi zrealizowane zostanie wydarzenie skoncentrowane na promocji Warszawy i Polski – hosted bidder programme. Autorski scenariusz wydarzenia dedykowany jest 30-stu zagranicznym agencjom rynku MICE (m. in. venue finders, event & meeting planners), mając na celu prezentację potencjału Polski w przemyśle spotkań, wzmocnienie pozytywnego, nowoczesnego wizerunku i uwypuklenie charakteru Warszawy i okolic.
Owocna współpraca z partnerami branżowymi takimi jak: Mazurkas DMC, Mazurkas Transport, MROT (Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyki), WOT (Warszawska Organizacja Turystyczna) oraz Arche Hotele, po raz kolejny stworzy okazję, aby podkreślić konkurencyjność i temperament Warszawy i Polski. Grupa hosted buyers m. in. z Australii, Belgii, Danii, Stanów Zjednoczonych i Włoch weźmie udział w 3-dniowej inspekcji najciekawszych obiektów eventowych i atrakcji regionu. Wydarzenie ponownie spotyka się z dużym entuzjazmem międzynarodowego środowiska, dlatego już teraz wiadomo, że będzie kontynuowane.
Głównym Partnerem Medialnym tegorocznego przedsięwzięcia jest THINK MICE. Pozostali partnerzy medialni to magazyn Travel Compass, Business Traveller oraz Waszaturystyka.
Formularz rejestracyjny: https://app.meetthebidder.com/pl/mtb-form-buyer
POWIĄZANE WPISY
15 października 2020
VIII Forum Promocji Turystycznej przeniesione na 19 listopada 2020
W związku z decyzją ministra zdrowia ustanawiającą Warszawę „czerwoną strefą”, w poczuciu…
0 Komentarzy1 Minuty
2 marca 2020
Wrocław – tutaj warto przyjeżdżać na targi turystyczne
Wrocław – tutaj warto przyjeżdżać na targi turystyczne
0 Komentarzy7 Minuty
26 lutego 2020
Wiosenna edycja Meet The Bidder już 10 marca
27. edycja, 40 wystawców z całego świata, 25 destynacji (w tym połowa egzotycznych),…
0 Komentarzy1 Minuty
25 lutego 2020
Lublin dołącza do projektu Miasta Historyczne 3.0
Zainicjowany i prowadzony przez Kraków projekt Miasta Historyczne 3.0 powiększa się o…
0 Komentarzy1 Minuty
24 lutego 2020
Targi turystyczne we Wrocławiu już w ten weekend
Międzynarodowe Targi Turystyki i czasu wolnego odbędą się w weekend na przełomie lutego i…
0 Komentarzy8 Minuty
3 lutego 2020
New Trends in Tourism 2020 już za 2 miesiące w Gdańsku
Konferencja New Trends in Tourism (do tej pory Nowe Trendy w Turystyce) odbędzie się 3…
0 Komentarzy2 Minuty
30 stycznia 2020
Targi turystyczne we Wrocławiu już za miesiąc
Wrocławskie Międzynarodowe Targi Turystyki i czasu wolnego odbędą ponownie na Stadionie…
0 Komentarzy5 Minuty
14 stycznia 2020
Konferencja “Miasta Historyczne – w poszukiwaniu turysty premium” już za dwa miesiące
II konferencja w ramach projektu Miasta Historyczne 3.0 „W poszukiwaniu turysty premium”…
0 Komentarzy1 Minuty
9 stycznia 2020
We Wrocławiu przyznane zostaną nagrody Kryształowego Orła MTT Wrocław
Już po raz trzeci, przy okazji MTT Wrocław przyznamy nagrody „Kryształowe Orły”. Nagrody…
0 Komentarzy2 Minuty