Mazurkas – start konferencji hybrydowych i wydarzeń online

W dniach 4-7 oraz 5-7 października 2020 w Warszawie odbyły się równocześnie dwie konferencje hybrydowe, które przygotował i zorganizował zespół Mazurkas Congress Management. Firma Mazurkas pracowała nad nowymi rozwiązaniami technologicznymi w zakresie.
Mazurkas Congress Management wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów m.in. środowisku naukowemu, w bardzo szybkim czasie zaimplementował rozwiązania dla wydarzeń wirtualnych i hybrydowych. Ważnym elementem tej oferty było wyselekcjonowanie odpowiednich partnerów technologicznych do kompleksowej obsługi audiowizualnej tych wydarzeń oraz specjalistycznej platformy transmisyjnej, dzięki której każdy uczestnik imprezy może wziąć w niej udział na żywo bez konieczności wyjścia z domu.
Pierwszą realizacją Mazurkas Congress Management w formule hybrydowej była konferencja NUTECH 2020 (International Conference on Development and Applications of Nuclear Technologies), która odbyła się 4-7 października w Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej. Było to 3-dniowe wydarzenie hybrydowe oraz jeden dzień zdalnie, w którym razem wzięło udział 100 osób, z czego połowa to uczestnicy online. W czasie konferencji odbyło się 51 wystąpień i 46 sesji posterowych.
Drugim wydarzeniem hybrydowym był MRW 2020 (Microwave and Radar Week), który odbył się 5-7 października w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej. Było to bardzo złożone wydarzenie z uwagi na odbywające się pod nim 4 konferencje jednocześnie a pośród nich 56 sesji na 6 salach wykładowych. Łącznie wzięło w nim udział 250 osób.
Katarzyna Szymczak – Project Manager MRW 2020, Mazurkas Congress Management, powiedziała: “Była to nasza pierwsza tak duża i złożona konferencja naukowa w formie hybrydowej. Głównym jej wyzwaniem były kwestie technologiczne związane z odpowiednimi połączeniami, streamingami oraz przygotowaniem prelegentów do nowej formy realizacji wydarzeń tego typu. Obsłużyliśmy 60 sesji naukowych przez 3 dni, w tym 6 streamingów jednocześnie każdego dnia. Według nas bardzo ważną rolę odgrywa precyzyjna instrukcja dla zdalnych prelegentów, którą opracowaliśmy i przekazaliśmy przed konferencją. Dla osób chętnych zaproponowaliśmy również indywidualne testowanie połączenia przed wydarzeniem. Łącznie obsłużyliśmy 130 prelegentów zdalnych.
https://www.waszaturystyka.pl/mazurkas-travel-mecenasem-wystawy-leonardiana-w-kolekcjach-polskich-w-muzeum-palacu-krola-jana-iii-w-wilanowie/
POWIĄZANE WPISY
27 marca 2023
Nowy projekt Nekery. Akademia Rezydentów rusza w kwietniu
Projekt „Akademia Rezydentów”, przeznaczony jest dla młodych ludzi, planujących karierę w…
0 Komentarzy3 Minuty
27 marca 2023
DZT połączy siły z Niemieckim Stowarzyszeniem Schronisk Młodzieżowych
Od 1 kwietnia 2023 roku Niemieckie Stowarzyszenie Schronisk Młodzieżowych (DJH) stanie…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2023
Travel Advance będzie odpowiadać za promocję Madery w Polsce
Agencja zajmująca się promocją kierunków – Travel Advance od marca 2023 roku rozpoczęła…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2023
POT nawiązał współpracę z Przewodnikiem Michelin. Polskie restauracje po raz pierwszy z osobną publikacją
Polska Organizacja Turystyczna i Michelin Guide w ostatnim czasie podpisali porozumienie…
0 Komentarzy7 Minuty
23 marca 2023
WorkTrips.com odnotował dziesięciokrotny wzrost obrotów w 2022. Cel na ten rok to 200 mln zł
WorkTrips.com, polski startup, który opracował narzędzie do zarządzania podróżami…
0 Komentarzy4 Minuty
23 marca 2023
Asiste Travel zaprasza biura podróży na cykl spotkań w pięciu polskich miastach
W spotkaniach z przedstawicielami emiratu Ras Al Khaimah, siecią hoteli Princess Hotels &…
0 Komentarzy1 Minuty
23 marca 2023
107 tras do 30 krajów w letnim rozkładzie lotów z Katowic
W niedzielę 26 marca 2023 r. w Międzynarodowym Porcie Lotniczym "Katowice" imienia…
0 Komentarzy2 Minuty
22 marca 2023
Join Up! uruchamia wakacyjną promocję dla rodzin z dziećmi
Join Up! nowy na polskim rynku, lecz będący już od kilkunastu lat w Europie touroperator,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 marca 2023
Anex Tour wchodzi na polski rynek. W 2023 chcą obsłużyć 200 tys. klientów
Tureckie biuro podróży w ostatnich dniach zorganizowało wydarzenie dla branży…
0 Komentarzy1 Minuty