Mauritius Tourism Promotion Authority rozpoczyna działalność na polskim rynku
Mauritius Tourism Promotion Authority (MTPA) oficjalnie rozpoczęła swoją działalność na polskim rynku. Inicjatywa ma na celu zwiększenie promocji Mauritiusa jako ekskluzywnej i wszechstronnej destynacji, która będzie odpowiednia zarówno dla indywidualnych turystów, jak i osób planujących spotkania, konferencje oraz wydarzenia korporacyjne.
Na czele nowego przedstawicielstwa stanie Katarzyna Kajak, obejmując stanowisko menadżera ds. PR i marketingu. Z dwudziestoletnim doświadczeniem w branży turystycznej i wiedzą na temat specyfiki polskiego rynku oraz unikalnych atrakcji Mauritiusa, Katarzyna Kajak jest przygotowana do pełnienia roli ambasadora tej marki.
„Obserwujemy stały wzrost zainteresowania Mauritiusem wśród polskich turystów. Jest to rynek o ogromnym potencjale, którego dynamika i wymagania znamy i rozumiemy. Pełni optymizmu patrzymy w przyszłość, wierząc, że pod kierownictwem Pani Kajak, MTPA Polska osiągnie wyznaczone cele, wzmacniając naszą obecność i tworząc trwałe relacje z partnerami biznesowymi” – skomentował Arvind Bundhun, dyrektor MTPA.
„Rozumiem dynamikę polskiego rynku turystycznego oraz unikalne cechy Mauritiusa jako miejsca docelowego. Jestem podekscytowana możliwością współtworzenia strategii, która uczyni Mauritius popularnym wyborem wśród polskich turystów” – dodaje Katarzyna Kajak.
MTPA Polska ma w planach wprowadzenie różnorodnych kampanii promocyjnych i edukacyjnych oraz aktywną współpracę z lokalnymi partnerami, w tym touroperatorami, liniami lotniczymi i mediami.
POWIĄZANE WPISY
22 kwietnia 2024
Zmiany w Greckiej Organizacji Turystycznej. Nikoletta Nikolopoulou odchodzi ze stanowiska
Nikoletta Nikolopoulou, dyrektorka Biura Greckiej Organizacji Turystycznej w Polsce i…
0 Komentarzy1 Minuty
16 kwietnia 2024
Michelin wprowadza Litwę do swojego przewodnika
Michelin ogłasza dodanie Litwy do swojego przewodnika, uzupełniając w nim tym samym…
0 Komentarzy3 Minuty
13 kwietnia 2024
Prawdziwie włoskie wakacje w regionie Emilia-Romania
Polacy z roku na rok coraz bardziej doceniają Emilię-Romanię jako kierunek wypoczynku.…
0 Komentarzy4 Minuty
10 kwietnia 2024
Mistrzostwa Europy 2024 w Niemczech – nowe możliwości dla turystyki przyjazdowej
Od 14 czerwca Niemcy skupią się przede wszystkim na Mistrzostwach Europy w Piłce Nożnej…
0 Komentarzy4 Minuty
8 kwietnia 2024
Wenecja wprowadza opłaty za wstęp do miasta
Od 25 kwietnia 2024 roku Wenecja wprowadza pilotażowo opłaty za wstęp do najstarszej…
0 Komentarzy4 Minuty
4 kwietnia 2024
Grecja ogłasza program Rodos Week dla osób poszkodowanych przez pożary na Rodos
Ministerstwo Turystyki Grecji uruchomiło program „Rodos Week”, który zapewnia darmowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 kwietnia 2024
Litwa: liczba turystów z Polski stale rośnie
O działaniach marketingowych Litwy, planach dotyczących rozwoju sektora turystycznego,…
0 Komentarzy7 Minuty
2 kwietnia 2024
Chorwacja: żeglarskie królestwo Adriatyku
Adriatyk, jedno z najspokojniejszych i najbardziej przejrzystych mórz w basenie Morza…
0 Komentarzy7 Minuty
27 marca 2024
Rekordowa liczba gości w Lipsku. 3,8 mln noclegów w 2023 roku
Według danych Saksońskiego Urzędu Statystycznego, Lipsk odnotował 1 979 968 przyjazdów i…
0 Komentarzy4 Minuty