Marka Thomas Cook pojawi się na polskim rynku. eSky uruchamia sprzedaż agencyjną pod legendarnym brandem
Sieć agencyjna eSky będzie dystrybuować ofertę Thomasa Cooka, poszerzając kanały sprzedaży i ofertę dostępną dla biur podróży. Będzie to symboliczny powrót kultowego brandu w nowej formule, którego szczegóły zostaną zaprezentowane podczas Aviareps Around the World Roadshow 2025.
Jeszcze rok temu Łukasz Habaj, prezes eSky.pl, w rozmowie z Marzeną Markowską, redaktorką naczelną Waszej Turystyki przyznawał, że spółka „zastanawia się nad kierunkiem rozwoju sprzedaży” i rozważa różne scenariusze m.in. budowę własnych biur lub wejście w model agencyjny. Wtedy decyzja nie była przesądzona. Dziś wiadomo już, że decyzja zapadła: eSky stawia na współpracę z agentami, a całość zostanie oparta o brand Thomasa Cooka.
„Chcemy pokazać agentom, jak dynamicznie rozwija się nasz produkt w Polsce i dać im narzędzia, którymi do tej pory dysponowaliśmy wyłącznie w formule B2C. Teraz silnik rezerwacyjny i platforma będą dostępne także dla biur podróży” – wyjaśnia Jarosław Grabczak, Head of Commercial Product w eSky.pl i Thomas Cook.
Nowy model pozwoli agentom oferować pakiety dynamiczne, city breaki czy wakacje w pełnej formule touroperatorskiej. Celem jest wprowadzenie na polski rynek usług, które dadzą podróżnikom elastyczność, personalizację, kompleksowość i poczucia spokoju ducha. W ramach jednej rezerwacji klienci otrzymają komplet najważniejszych elementów podróży, takich jak lot, starannie wybrany hotel i transfer – co jest podstawowym wyróżnikiem oferty i jednocześnie dopasowaniem do oczekiwań rynku. Całość pakietu będzie selekcjonowana przez zespół ekspertów, z zachowaniem rygorystycznych kryteriów jakości i przy wsparciu najnowszych osiągnięć technologicznych w branży turystyki.
Agenci otrzymają dostęp do wyłącznego produktu: hotele dostępne pod marką Thomas Cook nie będą oferowane w standardowej, dynamicznej sprzedaży eSky.pl.
„Do tej pory wielu agentów patrzyło na pakiety dynamiczne z dystansem, bo nie mieli możliwości udziału w tym rynku. Teraz otwieramy im pole do działania. Mogą oferować klientom pakiety dynamiczne, city breaki czy klasyczne wakacje z pełnym zabezpieczeniem TFP. To rozwiązanie odpowiada na bolączki rynku: niestabilność cen, brak kontaktu z operatorem czy ograniczone możliwości zarządzania rezerwacją” – dodaje Jarosław Grabczak.
Pod szyldem Thomasa Cooka
Najważniejsza wiadomość jest jednak taka, że cała sieć agencyjna będzie funkcjonowała pod brandem Thomasa Cooka. Marka od lat pozostaje jednym z najbardziej rozpoznawalnych symboli turystyki w Europie i na świecie.
Oficjalna prezentacja projektu odbędzie się podczas Aviareps Around the World Roadshow 2025, które startuje już 7 października w Katowicach, a następnie przeniesie się do Poznania (8 października) i Warszawy (9 października).
Zespół eSky zapowiada, że wykorzysta tę okazję do pokazania dynamiki wzrostu produktów wakacyjnych i city breaków oraz do zaproszenia agentów do współpracy.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
Travelist.pl: Polacy coraz wcześniej rezerwują wyjazdy na lato 2026. Bałtyk pozostaje liderem
Polscy turyści coraz wcześniej planują wakacyjny wypoczynek. Jak wynika z danych portalu…
0 Komentarzy3 Minuty










