Lufthansa Group inwestuje w personalizację i digitalizację

Do 2020 roku Lufthansa Group zainwestuje 500 mln euro w rozwój i same ulepszenie spersonalizowanej oferty.
W chmurach czy na ziemi – Lufthansa Group będzie reagować na preferencje klientów indywidualną propozycją. Dla przykładu, już teraz podróżujący mogą pobrać 250 gazet i magazynów w formie elektronicznej (eJournal) – ponad 200 000 pobrań w lutym pokazuje jak entuzjastycznie ta oferta jest przyjmowana. Klienci mogą skorzystać z chatu „Mildred” w czasie rzeczywistym pytając o najlepsze ceny połączeń. Dzięki współpracy z Apple Watch mogą sprawdzić status lotu podczas podróży. W ostatnim czasie Grupa rozwija także nową aplikację dla osobistego asystenta Google Home. Małe urządzenie będzie wkrótce korzystać z technologii „text to speech”, aby uzyskać odpowiedzi dotyczące zbliżających się połączeń Lufthansy.
Harry Hohmeister, członek zarządu Lufthansa Group odpowiedzialny za przewoźników sieciowych, powiedział: „Dla Lufthansy digitalizacja to coś więcej niż rozwój nowych aplikacji. Oferujemy naszym klientom najwyższej jakości innowacyjną technologię odpowiadającą na ich potrzeby i zapewniamy im najlepsze możliwe wsparcie w zakresie podróży. Nie chodzi tylko o główne innowacje, ale również o małe rzeczy, które sprawiają, że podróż jest bardziej komfortowa i spersonalizowana.”
Podczas targów ITB w Berlinie, Zarząd Lufthansa Group ogłosił długo skrywany sekret: nowy Boeing 777X, którego pierwszy rejs zaplanowano na 2020 roku, zostanie wyposażony w zupełnie nową Klasę Biznes. Perfekcyjna personalizacja i digitalizacja są również motywem przewodnim nowej generacji foteli: pasażerowie mogą kontrolować bezprzewodowo swoje siedzenia dzięki własnym urządzeniom mobilnym. Dotyczy to nie tylko ustawienia fotela, ale również indywidualnego systemu rozrywki pokładowej.
Harry Hohmeister skomentował: „Fotel będzie czymś więcej niż ‘tylko’ fotelem. To odpowiedź na konkretne potrzeby klientów – niezależnie od tego czy w czasie podróży wolą spać czy pracować, czy podróżują z dziećmi czy służbowo. Naprawdę jest na co czekać. Zaskoczymy Was!”
Nowy fotel Klasy Biznes reprezentuje nie tylko jakość i personalizację – to także przykład nowej strategii Lufthansa Group: stale rosnąca współodpowiedzialność za wszystkie procesy w firmie. Na przykład nowe siedzenia zostały zaprojektowane zarówno dla Lufthansy jak i Austrian Airlines oraz SWISSa. Dział sprzedaży został w ubiegłym roku zrestrukturyzowany i dotyczył wszystkich przewoźników sieciowych Lufthansa Group.
Heike Birlenbach, wiceprezes ds. sprzedaży Lufthansa Group oraz dyrektor handlowy Portu Przesiadkowego Frankfurt, dodała: „Ujednolicone procesy wewnątrz trzech linii sieciowych i wspólne struktury minimalizują złożoność operacji i zarządzania, a naszych klientów i partnerów stawiają w środku naszego zainteresowania.”
Platforma „BookaGroup”, która będzie rozwinięta w ramach trzech przewoźników sieciowych w drugim kwartale br. jest jednym z dowodów na takie podejście. Partnerzy sprzedażowi będą mogli również poprosić o dowolną kombinację podróży grupowej w ramach Lufthansy, Austrian Airlines i SWISSa dzięki jednemu narzędziu i natychmiast dokonać rezerwacji.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rozkład lotów na lato 2026
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rekordowy rozkład lotów na lato 2026,…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
TAP Air Portugal rozszerza program NDC i podpisuje nową umowę z Amadeus
TAP Air Portugal ogłosił rozwój programu NDC dzięki podpisaniu nowej umowy z Amadeus oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
PLL LOT uruchamia świąteczny kalendarz adwentowy z codziennymi promocjami
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły świąteczną akcję promocyjną inspirowaną kalendarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Wizz Air otworzył szóstą bazę operacyjną w Polsce. 11 nowych tras z Lotniska Warszawa-Modlin
Dziś, 1 grudnia 2025 roku, linia lotnicza Wizz Air uruchomiła bazę operacyjną na Lotnisku…
0 Komentarzy2 Minuty
1 grudnia 2025
Zielona Góra-Babimost ma nową halę Non-Schengen
Lotnisko Zielona Góra-Babimost zakończyło kluczowy etap modernizacji, obejmujący m.in.…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Enter Air i Coral Travel z nową umową czarterową na sezon 2026/2027
Enter Air podpisał z Coral Travel Poland umowę czarteru obejmującą współpracę w sezonie…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Ryanair ogłasza ofertę Black Friday: drugi bilet za połowę ceny
Ryanair uruchomił wyprzedaż z okazji Black Friday, oferując promocję „drugi bilet za pół…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2025
Enter Air podsumowuje III kwartał 2025 roku
Przychody Enter Air po trzech kwartałach 2025 roku osiągnęły 2 422,8 mln zł, a EBITDA…
0 Komentarzy3 Minuty
28 listopada 2025
PLL LOT uruchomiły nowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi
PLL LOT uruchomiły nowe sezonowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi w północnej…
0 Komentarzy2 Minuty









