Louvre Hotels Group świętują pięć lat programu Pets Friendly w Polsce

Pets Friendly to rozwijany w całej Europie projekt Louvre Hotels Group, którego celem jest uczynić hotele miejscami przyjaznymi dla osób podróżujących ze zwierzętami, a zarazem takimi, w których obecność czworonogów nie będzie zakłócała komfortu pozostałych gości. Nad Wisłą projekt zapoczątkowany został 5 lat temu kampanią pilotażową w hotelu Campanile Bydgoszcz. Dziś Pets Friendly to wyróżnik marek hotelowych zrzeszonych w Louvre Hotels Group, dzięki któremu wszystkie własnościowe obiekty sieci w Polsce oferują jednolity standard usług dedykowanych zwierzakom i ich właścicielom.
Od ekonomicznych hoteli Première Classe przez dwu- i trzygwiazdkowe Campanile aż po czterogwiazdkowe Golden Tulip – niezależnie od tego, który standard wybiorą, we wszystkich własnościowych hotelach Louvre Hotels Group w Polsce goście podróżujący w towarzystwie swoich kudłatych przyjaciół mogą liczyć na serdeczne przyjęcie. W przestrzeniach publicznych czworonogi mogą korzystać z misek ze świeżą wodą, a w pokoju na gości i ich pupili czeka pakiet powitalny zawierający zabawki dla psa lub kota oraz list z kompletem wskazówek dotyczących etykiety, która obowiązuje przebywające w hotelu zwierzaki.
„Program opiera się jednak przede wszystkim na kulturze, którą kształtujemy w naszych hotelach. Chodzi nam o coś więcej niż tylko o opakowanie usługi pobytu ze zwierzęciem w zestaw gadżetów. Logo Pets Friendly, które wita gości w progach naszych hoteli, to znak, że trafili w miejsce, gdzie rozumie się ich potrzeby. Dzięki doświadczeniu i opiniom zbieranym przez ostatnie 5 lat nasze załogi są dobrze przygotowane na wizytę czworonogów. Goście zawsze mogą liczyć na życzliwość i wsparcie, a także na wskazówki dotyczące innych przyjaznych dla zwierząt miejsc w okolicy” – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.
Obiekty Louvre Hotels Group przyjazne zwierzętom
Obowiązująca w obiektach biorących udział w programie jednolita polityka w zakresie przebywania na ich terenie zwierząt domowych sprawia, że na gości czekają wyłącznie miłe niespodzianki. Właściciele zwierząt otrzymują jasne instrukcje dotyczące obowiązujących reguł, których celem jest zapewnienie ich pupilom jak największej swobody przy zachowaniu pełnej troski o potrzeby wszystkich gości hotelu. Komfort i bezpieczeństwo czworonoga gwarantuje również jednolity protokół obsługi pokojów, w których znajdują się zwierzęta.
„Wierzymy, że ci, którzy zdecydują się odwiedzić nas w towarzystwie swoich kudłatych przyjaciół, docenią nasze starania o to, by pobyt w hotelu był bezstresowy zarówno dla czworonoga, jak i jego właściciela. Pozostali goście mogą być natomiast pewni, że obecność zwierząt domowych na terenie hotelu nie wpłynie na jakość ich wypoczynku. Chcemy, by dzięki programowi Pets Friendly wszyscy czuli się w naszych hotelach jak w domu” – dodaje Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.
POWIĄZANE WPISY
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2025
Spektakularna metamorfoza Urlop.pl: świeży wygląd, spójna komunikacja i nowoczesność
Podczas Konferencji & Gali Urlop.pl 2025, która odbyła się 3 grudnia, jedna z…
0 Komentarzy10 Minuty
8 grudnia 2025
Nowa kolejka w słowackich Tatrach Wysokich
W ośrodku narciarskim Štrbské Pleso zaprezentowano najnowocześniejszą kolejkę linową na…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Travelplanet: Coraz więcej Polaków wybiera egzotykę w sezonie zimowym
Z danych Travelplanet.pl wynika, że coraz więcej Polaków planuje wyjazdy do egzotycznych…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Ceny wyjazdów na sierpień 2026 poszły w górę. Największe wzrosty na Teneryfie, Malcie i Krecie
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 sierpnia a 9 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty










