LOT szuka pracowników na lato na Lotnisko Chopina

LOT rozpoczął rekrutację na kilkadziesiąt nowych miejsc pracy na Lotnisku Chopina w Warszawie. Do zadań nowych pracowników będzie należało przede wszystkim asystowanie w obsłudze pasażerów w terminalu pasażerskim, udzielanie informacji na temat połączeń LOT-u oraz bieżąca opieka nad pasażerami tranzytowymi.
W nadchodzącym sezonie letnim młodzi pracownicy mają możliwość poznania branży lotniczej „od kuchni”. W ubiegłym roku w odpowiedzi na rekrutację zgłosiło się ponad 1000 osób.
Maciej Wilk, członek zarządu d.s. operacyjnych , powiedział: „Największym wyzwaniem dla całej branży lotniczej jeśli chodzi o obsługę pasażerów, szczególnie w Europie jest bez wątpienia sezon letni. Ubiegły rok pokazał, że dodatkowe wsparcie kilkudziesięciu osób przynosi oczekiwane efekty. Zależy nam przede wszystkim na wsparciu pasażerów tranzytowych i zachowanie krótkiego czasu przesiadek przez hub LOT-u w Warszawie na dalsze połączenia do Europy, Azji i Ameryki Północnej. Chcemy zrobić wszystko, aby komfort podróży naszych pasażerów był jak najwyższy. Osoby, które sprawdzą się w wakacje, mają szanse na stałe zatrudnienie. Dynamicznie rosnąca branża lotnicza w Polsce potrzebuje nowej kadry. W ten sposób odpowiadamy na zapotrzebowanie zwiększenia liczby personelu naziemnego do obsługi hub-u w Warszawie.”
Nowi pracownicy będą w stałym kontakcie z lotniskowymi służbami operacyjnymi, wspierając proces obsługi naziemnej samolotu.
Zwiększenie zatrudnienia zapewni wsparcie służbom lotniskowym i agentowi handlingowemu, a także poprawi płynność obsługi pasażerskiej na Lotnisku Chopina w szczycie sezonu letniego.
Adrian Mańkowski, pracownik Obsługi Naziemnej LOT-u,oddał: „Wakacyjna praca na Lotnisku Chopina to dobry start, który pozwolił nie tylko wciągnąć się w świat lotnictwa ale też wiele nauczyć od prawdziwych profesjonalistów z branży. Mieliśmy szansę sprawdzić się w dynamicznym środowisku. Dla niektórych była przepustką do stałego zatrudnienia.”
Ponadto, LOT zaoferuje nowym pracownikom darmowy bilet typu „standby” w dwie strony, w dowolnym kierunku wybranym spośród ponad 100 połączeń dostępnych w regularnej siatce połączeń przewoźnika.
Od kandydatów wymagana jest dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2), łatwości w nawiązywaniu kontaktów i nastawienia na potrzeby klienta. Znajomość innych języków obcych oraz zainteresowanie branżą lotniczą będzie dodatkowym atutem. Osoby zostaną zatrudnione do pracy na trzy miesiące, w okresie od kwietnia do września b.r.
POWIĄZANE WPISY
8 sierpnia 2025
Wizz Air wdraża nowoczesne technologie pokładowe
Linia lotnicza Wizz Air wprowadza do swoich samolotów rozwiązania mające na celu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 sierpnia 2025
Lipiec kolejnym udanym miesiącem dla Lotniska Zielona Góra-Babimost
W lipcu 2025 roku Lotnisko Zielona Góra-Babimost obsłużyło 10 628 pasażerów. Choć to…
0 Komentarzy1 Minuty
5 sierpnia 2025
Ryanair z rekordową liczbą pasażerów w lipcu 2025
Ryanair odnotował najwyższy miesięczny wynik przewozowy w historii działalności,…
0 Komentarzy1 Minuty
4 sierpnia 2025
Wizz Air uruchamia nowe połączenie z Warszawy do Agadiru
Wizz Air ogłosił uruchomienie nowego połączenia z Lotniska Chopina w Warszawie do Agadiru…
0 Komentarzy1 Minuty
1 sierpnia 2025
Ryanair uruchamia sierpniową ofertę Prime Member
Ryanair zapowiedział kolejną odsłonę swojej oferty skierowanej do członków programu…
0 Komentarzy1 Minuty
18 sierpnia 2025
Najbezpieczniejsze tanie linie lotnicze – raport AirAdvisor 2025
AirAdvisor opublikował raport „Global Safety Rankings 2025”, w którym przedstawiono 20…
0 Komentarzy2 Minuty
12 sierpnia 2025
Nowy system na paryskim lotnisku CDG usprawni przesiadki
Linie lotnicze Air France oraz właściciel lotniska Roissy-Charles de Gaulle (CDG), Groupe…
0 Komentarzy2 Minuty
11 sierpnia 2025
PKP Intercity wprowadza apteczki dla zwierząt w Pendolino
PKP Intercity we współpracy z Atelier Wartości, podmiotem ekonomii społecznej z…
0 Komentarzy1 Minuty
8 sierpnia 2025
Lotnisko Warszawa-Radom obsłużyło ponad 50 tys. pasażerów w 2025 roku
Od stycznia do lipca 2025 roku Lotnisko Warszawa-Radom obsłużyło ponad 50 tys. pasażerów.…
0 Komentarzy1 Minuty
8 sierpnia 2025
Wizz Air wdraża nowoczesne technologie pokładowe
Linia lotnicza Wizz Air wprowadza do swoich samolotów rozwiązania mające na celu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 sierpnia 2025
Lipiec kolejnym udanym miesiącem dla Lotniska Zielona Góra-Babimost
W lipcu 2025 roku Lotnisko Zielona Góra-Babimost obsłużyło 10 628 pasażerów. Choć to…
0 Komentarzy1 Minuty
5 sierpnia 2025
Ryanair z rekordową liczbą pasażerów w lipcu 2025
Ryanair odnotował najwyższy miesięczny wynik przewozowy w historii działalności,…
0 Komentarzy1 Minuty
4 sierpnia 2025
Wizz Air uruchamia nowe połączenie z Warszawy do Agadiru
Wizz Air ogłosił uruchomienie nowego połączenia z Lotniska Chopina w Warszawie do Agadiru…
0 Komentarzy1 Minuty
1 sierpnia 2025
Ryanair uruchamia sierpniową ofertę Prime Member
Ryanair zapowiedział kolejną odsłonę swojej oferty skierowanej do członków programu…
0 Komentarzy1 Minuty
18 sierpnia 2025
Najbezpieczniejsze tanie linie lotnicze – raport AirAdvisor 2025
AirAdvisor opublikował raport „Global Safety Rankings 2025”, w którym przedstawiono 20…
0 Komentarzy2 Minuty
12 sierpnia 2025
Nowy system na paryskim lotnisku CDG usprawni przesiadki
Linie lotnicze Air France oraz właściciel lotniska Roissy-Charles de Gaulle (CDG), Groupe…
0 Komentarzy2 Minuty
11 sierpnia 2025
PKP Intercity wprowadza apteczki dla zwierząt w Pendolino
PKP Intercity we współpracy z Atelier Wartości, podmiotem ekonomii społecznej z…
0 Komentarzy1 Minuty
8 sierpnia 2025
Lotnisko Warszawa-Radom obsłużyło ponad 50 tys. pasażerów w 2025 roku
Od stycznia do lipca 2025 roku Lotnisko Warszawa-Radom obsłużyło ponad 50 tys. pasażerów.…
0 Komentarzy1 Minuty
8 sierpnia 2025
Wizz Air wdraża nowoczesne technologie pokładowe
Linia lotnicza Wizz Air wprowadza do swoich samolotów rozwiązania mające na celu…
0 Komentarzy2 Minuty