Lidl wyśle pracowników do turystycznych kurortów w Polsce

fot. Piotr Majcher / unsplash

Po raz kolejny Lidl Polska startuje z programem łączącym obowiązki zawodowe z wypoczynkiem. Od 6 marca rozpoczęła się wewnętrzna rekrutacja do programu „Ahoj Przygodo!”, w ramach którego kilkaset osób podejmie pracę sezonową w turystycznych miejscowościach.

Każdego roku, w okresie od czerwca do września, Lidl Polska zaprasza swoich pracowników do pracy w górskich i nadmorskich kurortach. Mając na uwadze rosnące zainteresowanie programem – w 2020 roku do pracy sezonowej wyjechało 130 chętnych, rok później ponad 200, a w ubiegłym roku aż 330 – firma planuje zaprosić do udziału w tegorocznej edycji jeszcze większe grono osób.

Rozszerzona zostanie też oferta lokalizacji o miejscowość położoną nad jeziorem. W tegorocznej edycji programu do wyboru będzie aż 17 miejsc, w tym: Świnoujście, Międzyzdroje, Kamień Pomorski, Kołobrzeg, Ustronie Morskie, Ustka, Darłowo, Łeba, Władysławowo, Szklarska Poręba, Kudowa Zdrój, Zakopane, Wisła, Krościenko oraz Włodawa. Co więcej, po raz pierwszy możliwość wyjazdu mają komisjonerzy oraz operatorzy wózków zatrudnieni w magazynach.

Aby wziąć udział w programie Lidl Polska „Ahoj Przygodo!”, wystarczy wypełnić krótki formularz w dedykowanej zakładce w aplikacji We Are Lidl (skierowanej do osób pracujących w Lidl Polska). Pracownik wskazuje termin i miejscowość, a także lokalizację rezerwową. Liczba miejsc jest ograniczona.