Lidl promuje polskie morze zimą
![Inauguracyjna kąpiel kołobrzeskiego klubu morsów w roku 2012 archiwum](https://www.waszaturystyka.pl/wp-content/uploads/2018/01/f7bc15ececfdeaff4fef902ab38eb86f.jpg)
Najnowsza akcja promocyjna Lidla Podróże zawiera oferty polskich nadmorskich kurortów. Agent liczy na to, że przyciągnie klientów na turnusy zaczynające się od lutego.
W ubiegłym roku Lidl rozpoczął na polskim rynku działalność jako agent turystyczny. Pod marką Lidl Podróże sprzedawane są krótkoterminowe oferty na wyjazdy zagraniczne, ale też i polskie. Wchodząc na rynek Lidl zapowiadał, że zamierza postawić mocno na promocję polskich ofert.
Kurorty dają zimowe ceny
Jedną z pierwszych akcji promocyjnych koncentruje wokół polskich kurortów nad Bałtykiem, proponując pobyty w cztero- i pięciogwiazdkowych hotelach poza sezonem. Ceny za siedmiodniowy pobyt zaczynają się od 799 zł za jedną osobę. Akcja Lidla dotyczy 40 hoteli położonych m.in. w: Kołobrzegu, Świnoujściu i Międzyzdrojach.
Morze nie tylko latem
Lidl Podróże obstawia, że Bałtyk jest dla turystów atrakcyjny nie tylko latem. „Bliska odległość, atrakcyjne oferty, smaczna kuchnia, nowoczesne hotele – to tylko niektóre z zalet wyjazdu nad polskie morze. Coraz częściej wybieramy Bałtyk jako kierunek podróży na długi urlop lub majówkę.” – czytamy w komunikacie prasowym. Nie bez znaczenia pozostają też obniżone przez hotelarzy ceny.
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 600.
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty