Kongres PIT odbędzie się w Egipcie

Kongres Polskiej Izby Turystyki odbędzie się w dniach 7-14 lutego w miejscowości. w El Gouna w Egipcie.

El Gouna zwana jest Wenecją Egiptu i położona jest 25 km od Hurghady. Znajdują się tam się tam luksusowe hotele, pola golfowe, kasyno, wille milionerów i dwie mariny. Uczestnicy Kongresu zostaną zakwaterowani w luksusowym hotelu szwajcarskiej sieci Mövenpick Resort & Spa El Gouna 5* z opcją wyżywienia – all inclusive.

Jak głosi komunikat zarządu PIT, kongres ma być okazją do przedyskutowania problemów nurtujących branżę turystyczną, a także do podjęcia uchwał wyrażających stanowisko w tych sprawach. Spraw ważnych dla rozbitego środowiska turystycznego w Polsce jest sporo, o czym kilkakrotnie pisaliśmy na portalu WaszaTurystyka.pl. Choćby wolno przebiegające prace nad ustawą o usługach turystycznych, wprowadzona 1 stycznia ustawa o płatnościach VAT, deregulacja zawodów przewodnika i pilota, szara strefa w turystyce młodzieżowej… Jest o czym dyskutować, oby egipskie słońce na tyle rozgrzało (ale nie przegrzało) umysły uczestników, żeby oprócz kolejnych dokumentów i uchwał, wymyślili sposoby ich szybkiej realizacji.
Podczas Kongresu odbędą się otwarte posiedzenia Komisji Stałych Polskiej Izby Turystyki oraz Zespołów Problemowych. Uczestnictwo w ich pracach (oprócz osób towarzyszących) jest obowiązkowe. Deklarację udziału w co najmniej 1 posiedzeniu należy zgłosić podczas rejestracji, która odbywa się wyłącznie poprzez system. Szczegółowe informacje zostały przekazane mailowo Członkom PIT. Ewentualne zapytania prosimy zgłaszać na specjalny adres [email protected]