Kolejne kraje zainteresowane polskim rynkiem MICE
Do Warszawy ponownie przyjechali usługodawcy branży MICE z różnych krajów świata. Letnia edycja konferencji Meet The Bidder przyciągnęła nowe kategorie firm zainteresowane polskim rynkiem, wystawców z nowych krajów. Wystawcy chwalą sprawną organizację wydarzenia, a także barometr SOIT, który został im zaprezentowany przed workshopem.
Meet The Bidder, którego letnia edycja odbywa się 5 czerwca w warszawskim hotelu Novotel Centrum, to tym razem 30 stolików wystawców i partnerów, którzy prezentują ofertę polskim agencjom incentive. Wystawcy przyjechali z krajów takich jak: Bali, Indonezja, ZEA, Jamajka, Węgry, Hiszpania, Portugalia, Wielka Brytania i Irlandia, Gruzja, Armenia, Azerbejdżan, Tajlandia, Wietnam, Filipiny, Mjanma, Mauritius, USA, Malediwy, Sri Lanka, Singapur i innych. W wydarzeniu biorą udział przedstawiciele linii lotniczych oraz dostawcy rozwiązań IT dla branży MICE.
Nowe kraje, nowe kategorie firm
„To cenne, że przyjeżdżają do nas nie tylko przedsiębiorcy z kolejnych krajów, ale również to, że mamy coraz to nowe kategorie wystawców. Swoją ofertę prezentują już nie tylko DMC, organizacje turystyczne, ale też firmy dostarczające rozwiązania IT, cruise, business Ravel services, linie lotnicze” – podkreśla Katarzyna Kałuża, dyrektorka Travel Biddera, organizatora wydarzenia.
„Po raz pierwszy biorę udział w tym wydarzeniu i jak na razie jestem zadowolony. To bardzo intensywny dzień i dużo spotkań, ale tego właśnie oczekiwałem. Nasza firma dopiero 2,5 roku temu weszła na rynek europejski, potrzebujemy więc takich właśnie okazji, by dotrzeć do organizatorów incentive” – mówi Andras Viktor Nagy z Associated Luxury Hotels International, sieci ok. 250 hoteli wyspecjalizowanych w obsłudze klienta MICE.
Kontrahenci doceniają wiedzę o rynku
„Chcemy zwiększyć naszą obecność w Polsce, to rosnący rynek, a my nie mamy zbyt wielu klientów z tego kraju. Poszukujemy kontrahentów, którzy chcą wysyłać grupy do Hiszpanii, dlatego jestem zadowolony z przyjazdu na to wydarzenie. Bardzo cenny był też raport o polskim rynku zaprezentowany dziś rano. Dał mi obraz tego, co się dzieje w polskiej branży, jakie są trendy, podpowiedział jak trafić do potencjalnych partnerów” – stwierdził Unai Auzmendi, dyrektor zarządzający Neokoncepts, DCM z siedzibą w Barcelonie i Marbelli.
Mowa o barometrze SOIT, który został zaprezentowany gościom wydarzenia w skróconej, dostosowanej do zagranicznego odbiorcy wersji. To pierwsze tego typu badanie na temat polskiego rynku incentive, skierowane do zagranicznego odbiorcy. SOIT jest partnerem merytorycznym konferencji.
Szkolenia i rozmowy o pracę
Wśród wystawców Meet The Bidder znaleźli się także przedsiębiorcy z Polski, członkowie SITE Poland, który jest partnerem wydarzenia. Zgromadzeni w specjalne strefie SITE Market mają szansę spotkać się z przedstawicielami agencji i zaprezentować swoją ofertę. Odwiedzający mają też okazję dowiedzieć się więcej o działalności SITE Poland. Strefę SITE Market mogą także odwiedzać piloci zainteresowani współpracą z organizatorami wyjazdów.
Po raz kolejny do współpracy przy Meet The Bidder zaproszono firmę KadryTurystyki.pl, która zorganizowała warsztat pod patronatem SITE Poland. Szkolenie zatytułowane „Incentive Booster: Psychologiczne mechanizmy zarządzania grupą incentive” skierowane jest do pilotów i do koordynatorów wyjazdów.
Podczas tej edycji targów Meet The Bidder wraz z „2B” Kołem Naukowym Turystyki Biznesowej Grupy Uczelni Vistula organizatorzy będą obchodzą Global Exhibition Day, który w tym roku przypada właśnie 5 czerwca.
POWIĄZANE WPISY
21 maja 2025
Rainbow Elite – luksusowe podróże dla wymagających klientów
Globalny rynek podróży luksusowych w 2024 roku został wyceniony na 2509,71 mld dolarów…
0 Komentarzy6 Minuty
20 maja 2025
Rainbow z Orłem Rzeczpospolitej
Rainbow, jeden z największych touroperatorów działających na polskim rynku turystycznym,…
0 Komentarzy2 Minuty
20 maja 2025
Wiek to tylko liczba. Coraz więcej seniorów spełnia podróżnicze marzenia
Jak wynika z prognoz Głównego Urzędu Statystycznego, w ciągu najbliższych pięciu lat…
0 Komentarzy4 Minuty
20 maja 2025
Wakacje.pl: Polacy planują wakacje z wyprzedzeniem
Polacy coraz chętniej rezerwują wakacyjne wyjazdy z dużym wyprzedzeniem - wynika z danych…
0 Komentarzy4 Minuty
19 maja 2025
eSky: Czerwcowe city breaki od 1,2 tys. zł. za osobę
Internetowe biuro podróży eSky.pl przygotowało zestawienie najpopularniejszych kierunków…
0 Komentarzy3 Minuty
16 maja 2025
PIT podsumowuje rok działalności. Najważniejsze negocjacje w UE w sprawie zaliczek na poczet wycieczek
15 maja w Hotelu Gromada Centrum w Warszawie obradowało XXXVII Walne Zgromadzenie…
0 Komentarzy5 Minuty
15 maja 2025
Exim Tours rozpoczął sprzedaż sezonu zima 2025/2026
Exim Tours rozpoczął sprzedaż oferty zimowej na sezon 2025/2026. W programie znalazły się…
0 Komentarzy5 Minuty
15 maja 2025
Rainbow wchodzi na rynek rumuński i przejmuje 70 proc. udziałów w Paralela 45
Rainbow Tours ogłasza strategiczne przejęcie 70 proc. udziałów w rumuńskim biurze podróży…
0 Komentarzy3 Minuty
15 maja 2025
Rekordowa konferencja franczyzobiorców Wakacje.pl – ponad 300 osób na wyspie Kos
Na greckiej wyspie Kos odbyła się doroczna konferencja sieci franczyzowej Wakacje.pl, w…
0 Komentarzy3 Minuty