Kolejne kraje zainteresowane polskim rynkiem MICE
Do Warszawy ponownie przyjechali usługodawcy branży MICE z różnych krajów świata. Letnia edycja konferencji Meet The Bidder przyciągnęła nowe kategorie firm zainteresowane polskim rynkiem, wystawców z nowych krajów. Wystawcy chwalą sprawną organizację wydarzenia, a także barometr SOIT, który został im zaprezentowany przed workshopem.
Meet The Bidder, którego letnia edycja odbywa się 5 czerwca w warszawskim hotelu Novotel Centrum, to tym razem 30 stolików wystawców i partnerów, którzy prezentują ofertę polskim agencjom incentive. Wystawcy przyjechali z krajów takich jak: Bali, Indonezja, ZEA, Jamajka, Węgry, Hiszpania, Portugalia, Wielka Brytania i Irlandia, Gruzja, Armenia, Azerbejdżan, Tajlandia, Wietnam, Filipiny, Mjanma, Mauritius, USA, Malediwy, Sri Lanka, Singapur i innych. W wydarzeniu biorą udział przedstawiciele linii lotniczych oraz dostawcy rozwiązań IT dla branży MICE.
Nowe kraje, nowe kategorie firm
„To cenne, że przyjeżdżają do nas nie tylko przedsiębiorcy z kolejnych krajów, ale również to, że mamy coraz to nowe kategorie wystawców. Swoją ofertę prezentują już nie tylko DMC, organizacje turystyczne, ale też firmy dostarczające rozwiązania IT, cruise, business Ravel services, linie lotnicze” – podkreśla Katarzyna Kałuża, dyrektorka Travel Biddera, organizatora wydarzenia.
„Po raz pierwszy biorę udział w tym wydarzeniu i jak na razie jestem zadowolony. To bardzo intensywny dzień i dużo spotkań, ale tego właśnie oczekiwałem. Nasza firma dopiero 2,5 roku temu weszła na rynek europejski, potrzebujemy więc takich właśnie okazji, by dotrzeć do organizatorów incentive” – mówi Andras Viktor Nagy z Associated Luxury Hotels International, sieci ok. 250 hoteli wyspecjalizowanych w obsłudze klienta MICE.
Kontrahenci doceniają wiedzę o rynku
„Chcemy zwiększyć naszą obecność w Polsce, to rosnący rynek, a my nie mamy zbyt wielu klientów z tego kraju. Poszukujemy kontrahentów, którzy chcą wysyłać grupy do Hiszpanii, dlatego jestem zadowolony z przyjazdu na to wydarzenie. Bardzo cenny był też raport o polskim rynku zaprezentowany dziś rano. Dał mi obraz tego, co się dzieje w polskiej branży, jakie są trendy, podpowiedział jak trafić do potencjalnych partnerów” – stwierdził Unai Auzmendi, dyrektor zarządzający Neokoncepts, DCM z siedzibą w Barcelonie i Marbelli.
Mowa o barometrze SOIT, który został zaprezentowany gościom wydarzenia w skróconej, dostosowanej do zagranicznego odbiorcy wersji. To pierwsze tego typu badanie na temat polskiego rynku incentive, skierowane do zagranicznego odbiorcy. SOIT jest partnerem merytorycznym konferencji.
Szkolenia i rozmowy o pracę
Wśród wystawców Meet The Bidder znaleźli się także przedsiębiorcy z Polski, członkowie SITE Poland, który jest partnerem wydarzenia. Zgromadzeni w specjalne strefie SITE Market mają szansę spotkać się z przedstawicielami agencji i zaprezentować swoją ofertę. Odwiedzający mają też okazję dowiedzieć się więcej o działalności SITE Poland. Strefę SITE Market mogą także odwiedzać piloci zainteresowani współpracą z organizatorami wyjazdów.
Po raz kolejny do współpracy przy Meet The Bidder zaproszono firmę KadryTurystyki.pl, która zorganizowała warsztat pod patronatem SITE Poland. Szkolenie zatytułowane „Incentive Booster: Psychologiczne mechanizmy zarządzania grupą incentive” skierowane jest do pilotów i do koordynatorów wyjazdów.
Podczas tej edycji targów Meet The Bidder wraz z „2B” Kołem Naukowym Turystyki Biznesowej Grupy Uczelni Vistula organizatorzy będą obchodzą Global Exhibition Day, który w tym roku przypada właśnie 5 czerwca.
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty