Kiwi.com: nowe usługi wyeliminują problemy przy rezerwacji lotów
Kiwi.com wprowadza pakiet usług eliminujących najistotniejsze problemy, z jakimi borykają się klienci podczas rezerwacji lotów. Są nimi brak przejrzystości cenowej, trudności z odprawą oraz stres związany z dotarciem do miejsca docelowego ze względu na opóźnienia czy odwołanie lotów, a także wszelkie kwestie związane ze zwrotem kosztów.
Kiwi.com wprowadza opcję umożliwiającą przekierowanie użytkownika bezpośrednio na stronę WWW linii lotniczej, jeszcze przejrzyściej prezentuje ceny oraz zmienia swój dotychczasowy model działania jako internetowego biura podróży (OTA). Kiwi.com zapewnia konsumentom najszerszy wybór połączeń lotniczych różnych przewoźników wraz z jasno zaprezentowanymi cenami, a także oferuje przekierowanie na stronę danej linii lotniczej, jeśli oferta Kiwi.com nie jest najatrakcyjniejsza – co nie stanowi standardowego podejścia w modelu OTA.
By zapewnić klientom spokój w podróży i ulepszyć ich doświadczenia, firma przygotowała nową opcję Kiwi.com Guarantee, która pozwala za niewielką dopłatą m.in. zarezerwować lot zastępujący odwołane połączenie – a wszystko w ramach tej samej taryfy lotniczej. Gwarancja ta pozwala wyeliminować problemy, z jakimi klienci borykają się podczas rezerwacji lotów.
Klienci w przypadku odwołania lotu mogą skorzystać z lotu zastępczego lub otrzymają natychmiastowy zwrot pieniędzy w formie kredytu Kiwi.com. Dzięki temu nie będą musieli wypełniać długich wniosków o zwrot kosztów i czekać na ich uzyskanie od przewoźnika. Zamiast tego wirtualne pieniądze w formie kredytu Kiwi.com pozwolą natychmiast zarezerwować zastępcze loty w innych liniach lotniczych. W ramach rezerwacji z Kiwi.com Guarantee klienci nie będą musieli się martwić o odprawienie się i uzyskanie kart pokładowych. Kiwi.com zapewnia automatyczną odprawę – co znacznie ułatwia podróżowanie i eliminuje lęk o zdążenie z odprawą w odpowiednim momencie, wyznaczanym przez każdą linię lotniczą w inny sposób.
„Decyzja o rezygnacji ze standardowego modelu OTA oraz wzmocnieniu atrakcyjności opcji Kiwi.com Guarantee wynika z doświadczeń naszych klientów oraz ich potrzeb. Chcą oni mieć możliwość znalezienia najlepszych opcji lotów w jednym miejscu, z przejrzystymi cenami i bez ukrytych opłat, a także mieć pewność, że ich problemy dotyczące odwołania lotów, zwrotów kosztów, procesu odprawy oraz dostępności obsługi klienta będą kompleksowo rozwiązane” – wyjaśnia Oliver Dlouhý, współzałożyciel i CEO Kiwi.com.
„Czuję się bardzo dumny z naszego podejścia, które postawiło doświadczenie klientów jako kluczowe w procesie zmian, jakie podejmujemy przy wprowadzaniu nowych produktów i usług. Jest to zgodne z naszym zobowiązaniem do budowania silniejszych relacji z liniami lotniczymi dla dobra konsumentów” – dodaje.
Opcja przekierowania użytkownika bezpośrednio na strony linii lotniczych i usługa Kiwi.com Guarantee będą początkowo dostępne na kluczowych rynkach w Europie Środkowej, takich jak Czechy, Węgry, Polska, Rumunia i Słowacja, dla różnych kierunków podróży. Na dalszych etapach rozwoju usługi zostaną również wprowadzone w innych krajach.
POWIĄZANE WPISY
12 sierpnia 2025
Kolejkowo prezentuje wyniki finansowe z wykorzystaniem awatara prezesa opartego na AI
Kolejkowo SA, spółka specjalizująca się w tworzeniu makiet kolejowych, jako pierwsza na…
0 Komentarzy2 Minuty
12 sierpnia 2025
Jesienne festiwale kulinarne w regionie Trentino – kalendarz wydarzeń
Jesień w regionie Trentino to okres, w którym lokalne produkty, tradycje i krajobrazy…
0 Komentarzy4 Minuty
12 sierpnia 2025
Accor podsumowuje pierwsze półrocze 2025 roku
Grupa hotelowa Accor poinformowała o wzroście przychodów o 5,1 proc. przy stałych kursach…
0 Komentarzy2 Minuty
11 sierpnia 2025
Polska Izba Turystyki: KPO jest szansą, nie zagrożeniem
W obliczu narastającej fali krytyki dotyczącej segmentu HoReCa w KPO, Polska Izba…
0 Komentarzy1 Minuty
11 sierpnia 2025
Od poczekalni do prywatnych apartamentów – 80 lat luksusu na lotniskach
Strefy VIP na lotniskach mają ponad 80-letnią historię. Pierwsze saloniki dla pasażerów…
0 Komentarzy3 Minuty
14 sierpnia 2025
Dubaj przyciągnął blisko 10 mln turystów w I połowie 2025 roku
W pierwszej połowie 2025 roku Dubaj odwiedziło 9,88 mln zagranicznych turystów, co…
0 Komentarzy3 Minuty
14 sierpnia 2025
Ryanair i Erasmus Student Network przedłużają współpracę
Ryanair i Erasmus Student Network (ESN) poinformowały o przedłużeniu swojej długoletniej…
0 Komentarzy1 Minuty
14 sierpnia 2025
Stena Line przedstawia wizję żeglugi przyszłości podczas konferencji w Gdyni
Elastyczne konstrukcje statków, napędy hybrydowe i ogniwa paliwowe, a w przyszłości także…
0 Komentarzy1 Minuty
12 sierpnia 2025
Wakacje bez stresu o deszcz. Sun&Snow oferuje zwrot za niepogodę
W odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania turystów i niepewną pogodę w tegoroczne…
0 Komentarzy2 Minuty
12 sierpnia 2025
Kolejkowo prezentuje wyniki finansowe z wykorzystaniem awatara prezesa opartego na AI
Kolejkowo SA, spółka specjalizująca się w tworzeniu makiet kolejowych, jako pierwsza na…
0 Komentarzy2 Minuty
12 sierpnia 2025
Jesienne festiwale kulinarne w regionie Trentino – kalendarz wydarzeń
Jesień w regionie Trentino to okres, w którym lokalne produkty, tradycje i krajobrazy…
0 Komentarzy4 Minuty
12 sierpnia 2025
Accor podsumowuje pierwsze półrocze 2025 roku
Grupa hotelowa Accor poinformowała o wzroście przychodów o 5,1 proc. przy stałych kursach…
0 Komentarzy2 Minuty
11 sierpnia 2025
Polska Izba Turystyki: KPO jest szansą, nie zagrożeniem
W obliczu narastającej fali krytyki dotyczącej segmentu HoReCa w KPO, Polska Izba…
0 Komentarzy1 Minuty
11 sierpnia 2025
Od poczekalni do prywatnych apartamentów – 80 lat luksusu na lotniskach
Strefy VIP na lotniskach mają ponad 80-letnią historię. Pierwsze saloniki dla pasażerów…
0 Komentarzy3 Minuty
14 sierpnia 2025
Dubaj przyciągnął blisko 10 mln turystów w I połowie 2025 roku
W pierwszej połowie 2025 roku Dubaj odwiedziło 9,88 mln zagranicznych turystów, co…
0 Komentarzy3 Minuty
14 sierpnia 2025
Ryanair i Erasmus Student Network przedłużają współpracę
Ryanair i Erasmus Student Network (ESN) poinformowały o przedłużeniu swojej długoletniej…
0 Komentarzy1 Minuty
14 sierpnia 2025
Stena Line przedstawia wizję żeglugi przyszłości podczas konferencji w Gdyni
Elastyczne konstrukcje statków, napędy hybrydowe i ogniwa paliwowe, a w przyszłości także…
0 Komentarzy1 Minuty
12 sierpnia 2025
Wakacje bez stresu o deszcz. Sun&Snow oferuje zwrot za niepogodę
W odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania turystów i niepewną pogodę w tegoroczne…
0 Komentarzy2 Minuty
12 sierpnia 2025
Kolejkowo prezentuje wyniki finansowe z wykorzystaniem awatara prezesa opartego na AI
Kolejkowo SA, spółka specjalizująca się w tworzeniu makiet kolejowych, jako pierwsza na…
0 Komentarzy2 Minuty