Karolina Warzybok prezesem Ecco Holiday

Karolina Warzybok zastąpiła na funkcji prezesa zarządu w Ecco Holiday Sp. z o.o. Grzegorza Płókarza.
Grzegorz Płókorz, który pełnił funckjęprezesa od 2011 roku, pozostał w składzie zarządu spółki.
Grzegorz Płókarz powiedział: „Wiele jest powodów, dla których ta zamiana miejsc jest równie zasłużona, jak i przyszłościowa dla firmy. Moja następczyni od lat trzymając stery zarządzania biurem, de facto kierowała poznańskim zespołem, więc przekazanie władzy było jedynie naturalnym i formalnym usankcjonowaniem istniejącego stanu rzeczy. Ale to także efekt wytężonej pracy oraz konsekwencji w działaniu, które nie raz uchroniły spółkę od problemów, tak często dotykających branżę w ostatnich latach. Odnosząc się do mojego ulubionego sportu – piłki nożnej, Ecco Holiday wdarło się przebojem do Ligi Mistrzów, a to najwyższy czas na przekazanie opaski kapitana w dobre, lepsze ręce, bo młodsze, silniejsze i należące do odważnej kobiety, która nie boi się wyzwań, a przede wszystkim wie i umie sobie z nimi radzić. Ja pozostaję w sztabie w roli grającego trenera i bardzo Karolinie kibicując deklaruję ciągłą gotowość do wspierania moim doświadczeniem.”
Karolina Warzybok związana jest z firmą od 2007 roku, kiedy jako dyrektor ds. rozwoju sieci sprzedaży odpowiadała za współpracę z biurami franchisingowymi, partnerskimi i agencyjnymi.
W roku 2011, wobec głębokiego kryzysu branży turystycznej, zgodziła się wejść do zarządu wraz z oddelegowanym do niego przez właścicieli spółki Grzegorzem Płókarzem. Był to początek sanacyjnych, strategicznych, a jednocześnie innowacyjnych zmian w firmie. Nowy zarząd skoncentrował się na zmianie modelu operacyjnego, dywersyfikacji przychodów, na zarządzaniu ryzykiem biznesowym i optymalizacji kosztów.
W 2012 roku Ecco Holiday, jako pierwszy touroperator w Polsce, wprowadził do oferty kompletny produkt oparty o przeloty tanimi liniami.
Obecnie ten model operacyjny, znany również jako dynamiczne pakietowanie wdraża, z różnym skutkiem i skalą, większość organizatorów, upatrując w nim szansę na ograniczanie ryzyka czarterowego. Przez ten czas umacniała się także wartość marki Ecco Travel, która stała się liderem w programach objazdowych po Chinach, Izraelu, Gruzji, Indiach, a oferta w tej linii produktowej rozrosła się do prawie 40 egzotycznych kierunków. Firma rokrocznie od kilku lat szczyci się stabilną oraz wysoką rentownością z działalności turystycznej plus zyski kapitałowe kształtujące wynik roczny na poziomie ponad 31 milionów złotych .
Karolina Warzybok skomentowała: „Nie znam się zbyt dobrze na piłce nożnej, ale wiem, że to gra zespołowa, gdzie na wynik pracuje cała drużyna. Ecco Holiday składa się ze świetnie wyszkolonych, pewnych swoich umiejętności, doświadczonych profesjonalistów i indywidualności. Wiemy, jak ważne jest poczucie pewności, wymienności ról i zmiany tempa gry, by dostosować styl do coraz to nowszych wyzwań. Tak zorganizowany zespół, przy wsparciu w sztabie szkoleniowym, nie wymaga ode mnie zmiany dotychczasowej taktyki. Wyniki sprzedaży w pierwszym półroczu potwierdzają, że i ten rok dla nas będzie bardzo dobry. To komfortowe warunki dla zarządu do myślenia strategicznego o tej mniej i bardziej odległej przyszłości. Nie spoczywamy bowiem na laurach i odważnie wychodzimy na przeciw zmianom, upatrując w nich szanse, a nie zagrożenia.”
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
Travelist.pl: Polacy coraz wcześniej rezerwują wyjazdy na lato 2026. Bałtyk pozostaje liderem
Polscy turyści coraz wcześniej planują wakacyjny wypoczynek. Jak wynika z danych portalu…
0 Komentarzy3 Minuty










