Kampania w przestrzeni miejskiej i online – pomysł Austria.info na wideomarketing

Połączenie działań online i treści cyfrowych obecnych w przestrzeni miejskiej to główne narzędzia zimowej kampanii Austrii, która odbyła się we wrześniu 2018 roku. To inspirujące studium przypadku zaprezentuje na VI Forum Promocji Turystycznej Adrianna Słowiakowska z Austria.info.
1 września 2018 roku na ulicach większych polskich miast pojawiły się ledowe ekrany, w galeriach handlowych – 100 powierzchni elektronicznych – to kampania wideo, przeprowadzona przez Austria.info. W Warszawie pojawiły się nowe nośniki, tzw. miejskie digitale, a spot promocyjny #feelaustria był pierwszą treścią, która została na nich wyświetlona. Kampania była połączona z działaniami online: promocją video na Youtubie, Facebooku oraz działania w ramach tzw. programmatic advertisingu.
O tym, jak zastosowano tzw. geotrapping, by połączyć oddziaływanie przekazu w przestrzeni publicznej z tym dostępnym online opowie podczas VI Forum Promocji Turystycznej Adrianna Słowiakowska, marketing manager w Austria.info, absolwentka Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu na Wydziale Turystyki i Rekreacji ze specjalizacją marketing w turystyce.
Adrianna Słowiakowska od 19 lat związana jest z austria.info Sp. z o.o., kiedyś Austriackim Ośrodkiem Informacji Turystycznej, dziś Narodowym Biurze Promocji Austrii. Odpowiada za kampanię OOH i DOOH, promocję w stacjach radiowych oraz organizację eventów B2C (np. transmisja na żywo Koncertu Nocy Letniej Filharmoników Wiedeńskich). Koordynowała wizerunkową kampanię austriackiej zimy 2018/19 na rynku polskim we wrześniu 2018 r., która stanowiła element działań Narodowego Biura Promocji Austrii, w tym obecność na najważniejszych z perspektywy Austrii rynkach, w tym Czechach, Polsce, Słowacji, Węgrzech (zimą) ale również Włoszech, Anglii, Niemczech czy krajach Beneluksu (latem).
Na VI Forum Promocji Turystycznej zapraszamy 23 października do Polonia Palace Hotel w Warszawie. Szczegóły programu i inne informacje, a także formularz rejestracji znaleźć można na stronie www.forumpromocjiturystycznej.pl .
POWIĄZANE WPISY
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Sezon świąteczny w Korei Południowej 2025: jarmarki, koncerty i iluminacje
Zima w Korei Południowej przynosi bogactwo świątecznych jarmarków, iluminacji i wydarzeń…
0 Komentarzy3 Minuty
8 grudnia 2025
Nowa kolejka w słowackich Tatrach Wysokich
W ośrodku narciarskim Štrbské Pleso zaprezentowano najnowocześniejszą kolejkę linową na…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gruzja na cztery pory roku
Pani Ambasador Gruzji, JE Diana Zhgenti uświetniła konferencję prasową i warsztaty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Madera rozwija turystykę kulinarną: plantacje, winnice, warsztaty
Kulinaria stają się jednym z filarów promocji Maderze, a rosnąca liczba inicjatyw…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2025
Visit Madeira rusza z nową kampanią, która promuje odpowiedzialne podróżowanie
Agencja Visit Madeira rozpoczęła kampanię świadomościową zachęcającą odwiedzających oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2025
Zimowe ośrodki Trentino stawiają na pełną dostępność usług
Region Trentino wzmacnia swoją pozycję jako kierunek przyjazny osobom z…
0 Komentarzy1 Minuty










