Kampania reklamowa Thomasa Cooka zachęca turystów do internetu
Touroperator Thomas Cook prowadzi swoją najnowszą kampanię reklamową pod hasłem „Let’s Go! Do Thomascook.com”.
Firma chce umocnić swoją pozycję na rynku sprzedaży usług turystycznych online i oczekuje zwiększenia liczby rezerwacji dokonywanych przez klientów za pośrednictwem sieci, mobilnych urządzeń oraz tabletów. Kampania touroperatora w telewizji rozpocznie się 26 grudnia i po raz kolejny jej twarzą będzie aktor James Nesbitt (m.in. rola Bofura w trylogii o Hobbicie), który ma wystąpić w serii humorystycznych scenek. Dyrektor marketingu i e-comerce Mike Hoban powiedział: „Kampania reklamowa ma na celu pokazanie radosnego wizerunku naszej marki podczas starań o jak najlepszy wynik finansowy sprzedaży oferty Lato 2014.
Strona internetowa ThomasCook.com ma być przebudowana w związku z rosnącą liczbą klientów używających do wyszukiwania ofert i rezerwacji telefonów komórkowych i tabletów.
POWIĄZANE WPISY
10 maja 2024
Rajskie plaże Goa w ofercie egzotycznej Rainbow
Zupełnie nieindyjski region Goa nad Morzem Arabskim to popularne miejsce na wakacje w…
0 Komentarzy6 Minuty
8 maja 2024
Urlop w maju lub czerwcu: Mniej all inclusive, więcej zwiedzania.
Urlop poza tradycyjnymi długimi weekendami i ścisłym sezonem wakacyjnym ma co najmniej…
0 Komentarzy4 Minuty
8 maja 2024
Na zimę Kolumbia – nowość w ofercie Rainbow
Od sezonu zimowego 2024/2025 klienci Rainbow będą mogli skorzystać z bogatej oferty…
0 Komentarzy7 Minuty
7 maja 2024
Pleasant Holidays wprowadza Polskę do swojej oferty
Dzięki staraniom Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Chicago…
0 Komentarzy3 Minuty
7 maja 2024
Bahwan Tourism z Omanu nowym DMC na polskim rynku
Na polskim rynku turystycznym zadebiutowało Bahwan Tourism LLC, omański DMC (Destination…
0 Komentarzy1 Minuta
6 maja 2024
Biura podróży – w maju ceny imprez turystycznych znacznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
30 kwietnia 2024
Wakacje.pl na rynku touroperatorskim. Nowym dostawcą ofert dla marki Easygo jest OTI
Największy multiagent turystyczny w Polsce coraz mocniej interesuje się działalnością…
1 Komentarz10 Minuty
30 kwietnia 2024
Itaka wypowiedziała umowę agencyjną z Wakacje.pl
Wiodący polski touroperator wypowiedział umowę największej na rynku multiagencji…
0 Komentarzy2 Minuty
29 kwietnia 2024
Biura podróży – wycieczki nieco tańsze, ale marże podobne jak przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy3 Minuty