Kampania Polskiej Organizacji Turystycznej została nominowana do TravMedia 2021

Kampania marketingowa „Now vs. Later” przeprowadzona przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Londynie została nominowana do nagrody TravMedia 2021 w kategorii Najlepsza Kampania Internetowa. Znalazła się ona pośród 5 najlepszych kampanii reklamowych przeprowadzonych na terenie Wielkiej Brytanii przez narodowe organizacje turystyczne w roku 2020. TravMedia Awards to jeden z popularniejszych konkursów w branży turystycznej.
Kampania prowadzona była od 25 maja do 22 czerwca 2020 r. Jej celem było podtrzymanie zainteresowania podróżami do Polski w momencie ogłoszenia pierwszego lockdownu, czyli w czasie kiedy podróżowanie nie było fizycznie możliwe. Akcję marketingową prowadziła Polska Organizacja Turystyczna na platformach społecznościowych. W jej ramach wykorzystano m.in. materiały zdjęciowe pochodzące od realnych użytkowników. Promowanym obszarem była turystyka aktywna. Kampania oparta została na brytyjskim poczuciu humoru i idealnie wpasowała się w nastroje, jakie panowały wtedy w społeczeństwie.
Do stworzenia reklam posłużono się zdjęciami pozyskanymi od mieszkańców Wielkiej Brytanii, które połączono ze zdjęciami z biblioteki POT. Zaowocowało to powstaniem kampanii, która uzyskała prawie milion wyświetleń, a stopień zaangażowania pod postami wyniósł 20 tys. Była to pierwsza kampania przeprowadzona w pierwszym etapie lockdownu przez jakąkolwiek narodową organizację turystyczną działająca na terenie Wielkiej Brytanii.
Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi podczas uroczystej gali 5 kwietnia w Londynie.
Nagrody TravMedia to wyróżnienie za najlepsze osiągnięcia dziennikarzy, influencerów i działania PR w obszarze turystyki. Wyznaczają nowy standard w honorowaniu projektów każdego z tych sektorów. Nagrody przyznawane są wybitnym talentom w 24 kategoriach, w tym najważniejszych: Travel Writer of the Year, Influencer of the Year i PR Professional of the Year. W tym roku nagrody przyznawane są również w nowych kategoriach: Exclusive of the Year, Specialist Travel Writer of the Year i Sustainability Writer of the Year w sektorze dziennikarskim oraz najlepszej kampanii internetowej, w której to właśnie nominowana została kampania Polskiej Organizacji Turystycznej.
POWIĄZANE WPISY
18 maja 2022
Po raz pierwszy kobieta kapitanem w Stena Line
18 maja obchodzony jest oficjalny Międzynarodowy Dzień Kobiet na Morzu, ustanowiony przez…
0 Komentarzy3 Minuty
18 maja 2022
OROT z nową stroną internetową dla Szlaku Kulinarnego „Opolski Bifyj”
Szlak Kulinarny „Opolski Bifyj” powstał w 2015 roku dzięki Opolskiej Regionalnej…
0 Komentarzy1 Minuty
18 maja 2022
Wizz Air uruchamia grupę dyskusyjną – Wizz Youth Forum
Wizz Air zachęca do dołączenia do Wizz Youth Forum, nieformalnej grupy dyskusyjnej online…
0 Komentarzy3 Minuty
18 maja 2022
Fattal Group stawia na rozwój sieci Leonardo Hotels w Europie
Izraelska grupa hotelowa Fattal utworzyła fundusz inwestycyjny o wartości 315 mln euro na…
0 Komentarzy3 Minuty
18 maja 2022
Lotnisko Chopina: ponad 43 tys. pasażerów w majówkę
Liczba pasażerów stołecznego portu w 2022 roku zbliża się do 3 milionów. W ciągu…
0 Komentarzy2 Minuty
18 maja 2022
Port Lotniczy Bydgoszcz: wracają loty do Krakowa, będzie więcej rejsów do Warszawy
Mieszkańcy Kujaw i Pomorza znów będą mogli wyruszyć w podróż do Krakowa na pokładzie…
0 Komentarzy3 Minuty
18 maja 2022
Nowy Maison Sofia MGallery na turystycznej mapie Bułgarii
Nowo otwarty w stolicy Bułgarii Maison Sofia MGallery, ze słonecznym ogrodem zaprasza…
0 Komentarzy2 Minuty
18 maja 2022
Wizz Air uruchamia nową linię lotniczą na Malcie – Wizz Air Malta
Wizz Air ogłosił plan utworzenia linii lotniczej, która będzie mieścić się na Malcie.…
0 Komentarzy2 Minuty
17 maja 2022
Izrael znosi wszystkie obostrzenia antycovidowe
W sobotę 21 maja, zniesiony zostanie wymóg okazywania negatywnego testu PCR lub testu…
0 Komentarzy1 Minuty