Kampania Polskiej Organizacji Turystycznej została nominowana do TravMedia 2021

Kampania marketingowa „Now vs. Later” przeprowadzona przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Londynie została nominowana do nagrody TravMedia 2021 w kategorii Najlepsza Kampania Internetowa. Znalazła się ona pośród 5 najlepszych kampanii reklamowych przeprowadzonych na terenie Wielkiej Brytanii przez narodowe organizacje turystyczne w roku 2020. TravMedia Awards to jeden z popularniejszych konkursów w branży turystycznej.
Kampania prowadzona była od 25 maja do 22 czerwca 2020 r. Jej celem było podtrzymanie zainteresowania podróżami do Polski w momencie ogłoszenia pierwszego lockdownu, czyli w czasie kiedy podróżowanie nie było fizycznie możliwe. Akcję marketingową prowadziła Polska Organizacja Turystyczna na platformach społecznościowych. W jej ramach wykorzystano m.in. materiały zdjęciowe pochodzące od realnych użytkowników. Promowanym obszarem była turystyka aktywna. Kampania oparta została na brytyjskim poczuciu humoru i idealnie wpasowała się w nastroje, jakie panowały wtedy w społeczeństwie.
Do stworzenia reklam posłużono się zdjęciami pozyskanymi od mieszkańców Wielkiej Brytanii, które połączono ze zdjęciami z biblioteki POT. Zaowocowało to powstaniem kampanii, która uzyskała prawie milion wyświetleń, a stopień zaangażowania pod postami wyniósł 20 tys. Była to pierwsza kampania przeprowadzona w pierwszym etapie lockdownu przez jakąkolwiek narodową organizację turystyczną działająca na terenie Wielkiej Brytanii.
Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi podczas uroczystej gali 5 kwietnia w Londynie.
Nagrody TravMedia to wyróżnienie za najlepsze osiągnięcia dziennikarzy, influencerów i działania PR w obszarze turystyki. Wyznaczają nowy standard w honorowaniu projektów każdego z tych sektorów. Nagrody przyznawane są wybitnym talentom w 24 kategoriach, w tym najważniejszych: Travel Writer of the Year, Influencer of the Year i PR Professional of the Year. W tym roku nagrody przyznawane są również w nowych kategoriach: Exclusive of the Year, Specialist Travel Writer of the Year i Sustainability Writer of the Year w sektorze dziennikarskim oraz najlepszej kampanii internetowej, w której to właśnie nominowana została kampania Polskiej Organizacji Turystycznej.
POWIĄZANE WPISY
27 stycznia 2023
SITE Poland podsumowało miniony rok: był trudny i ekscytujący
Tradycyjnie, w styczniu członkowie SITE Poland spotkali się, aby podsumować poprzedni…
0 Komentarzy2 Minuty
27 stycznia 2023
Emirates rekrutuje personel pokładowy w Polsce
Linie Emirates poszukują kandydatów do swojego międzynarodowego zespołu personelu…
0 Komentarzy1 Minuty
26 stycznia 2023
Wizz Air – 10 samolot na Lotnisku Chopina w Warszawie i 6 nowych tras latem
Linia lotnicza Wizz Air planuje na maj dodanie 10. samolotu na Lotnisku Chopina oraz…
0 Komentarzy2 Minuty
25 stycznia 2023
Ryanair wraca na Lotnisko Chopina. Pięć letnich tras
Ryanair ogłosił dziś (25 stycznia), że po czterech latach wraca na lotnisko Warszawa…
0 Komentarzy2 Minuty
25 stycznia 2023
Ras Al Khaimah w 2022 odwiedziło ponad milion turystów
Biuro Promocji i Rozwoju Turystyki Ras Al Khaimah (RAKTDA) poinformowało o najwyższej w…
0 Komentarzy6 Minuty
25 stycznia 2023
IGHP: grudzień słabszy niż się spodziewaliśmy
W grudniu wyraźnie więcej hoteli odnotowało frekwencję poniżej 30 proc. i jednocześnie…
0 Komentarzy10 Minuty
25 stycznia 2023
Stambuł: prawie 40 mln osób odwiedziło Wielki Bazar
Wielki Bazar lub Kryty Bazar, historyczne centrum handlu i zakupów, po odrestaurowaniu w…
0 Komentarzy2 Minuty
24 stycznia 2023
Lubelskie: w tym roku ponad 100 propozycji wydarzeń kulturalnych
Ponad 100 propozycji wydarzeń, które odbędą się w 2023 roku w województwie lubelskim,…
0 Komentarzy5 Minuty
24 stycznia 2023
Emirates testuje samoloty zasilane w 100 proc. zrównoważonym paliwem lotniczym
Linie Emirates pomyślnie zakończyły naziemne testy jednego ze swoich silników GE90 w…
0 Komentarzy2 Minuty