Kampania Polskiej Organizacji Turystycznej została nominowana do TravMedia 2021

Kampania marketingowa „Now vs. Later” przeprowadzona przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Londynie została nominowana do nagrody TravMedia 2021 w kategorii Najlepsza Kampania Internetowa. Znalazła się ona pośród 5 najlepszych kampanii reklamowych przeprowadzonych na terenie Wielkiej Brytanii przez narodowe organizacje turystyczne w roku 2020. TravMedia Awards to jeden z popularniejszych konkursów w branży turystycznej.
Kampania prowadzona była od 25 maja do 22 czerwca 2020 r. Jej celem było podtrzymanie zainteresowania podróżami do Polski w momencie ogłoszenia pierwszego lockdownu, czyli w czasie kiedy podróżowanie nie było fizycznie możliwe. Akcję marketingową prowadziła Polska Organizacja Turystyczna na platformach społecznościowych. W jej ramach wykorzystano m.in. materiały zdjęciowe pochodzące od realnych użytkowników. Promowanym obszarem była turystyka aktywna. Kampania oparta została na brytyjskim poczuciu humoru i idealnie wpasowała się w nastroje, jakie panowały wtedy w społeczeństwie.
Do stworzenia reklam posłużono się zdjęciami pozyskanymi od mieszkańców Wielkiej Brytanii, które połączono ze zdjęciami z biblioteki POT. Zaowocowało to powstaniem kampanii, która uzyskała prawie milion wyświetleń, a stopień zaangażowania pod postami wyniósł 20 tys. Była to pierwsza kampania przeprowadzona w pierwszym etapie lockdownu przez jakąkolwiek narodową organizację turystyczną działająca na terenie Wielkiej Brytanii.
Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi podczas uroczystej gali 5 kwietnia w Londynie.
Nagrody TravMedia to wyróżnienie za najlepsze osiągnięcia dziennikarzy, influencerów i działania PR w obszarze turystyki. Wyznaczają nowy standard w honorowaniu projektów każdego z tych sektorów. Nagrody przyznawane są wybitnym talentom w 24 kategoriach, w tym najważniejszych: Travel Writer of the Year, Influencer of the Year i PR Professional of the Year. W tym roku nagrody przyznawane są również w nowych kategoriach: Exclusive of the Year, Specialist Travel Writer of the Year i Sustainability Writer of the Year w sektorze dziennikarskim oraz najlepszej kampanii internetowej, w której to właśnie nominowana została kampania Polskiej Organizacji Turystycznej.
POWIĄZANE WPISY
11 czerwca 2025
Costa uruchamia globalny program „Guardians of the Sea”
Fundacja Costa Crociere zainaugurowała międzynarodowy program edukacyjny „Guardians of…
0 Komentarzy4 Minuty
9 czerwca 2025
Powstaje nowa kolejka linowa nad Jeziorem Szczyrbskim
Ośrodek górski Jezioro Szczyrbskie w Tatrach Wysokich przygotowuje się do nowej…
0 Komentarzy3 Minuty
9 czerwca 2025
Katowice-Tabarka: Nowy kierunek na turystycznej mapie Tunezji
Z dniem 16 czerwca br. wystartują bezpośrednie loty z Katowic do Tabarki, wprowadzone do…
0 Komentarzy1 Minuty
9 czerwca 2025
PLL LOT i EVA Air podpisują umowę codeshare
Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły współpracę z tajwańską linią lotniczą EVA Air na…
0 Komentarzy1 Minuty
6 czerwca 2025
Spotkaj świat w jednym miejscu – 39. edycja Meet the Bidder już 11 czerwca w Fabryce Norblina w Warszawie
11 czerwca 2025 roku Restauracja Moxo, mieszcząca się w klimatycznej Fabryce Norblina w…
0 Komentarzy2 Minuty
5 czerwca 2025
Apel ESPT: turystyka powinna wrócić do gospodarki
W związku z zapowiadanymi przez Premiera Donalda Tuska zmianami strukturalnymi w rządzie,…
0 Komentarzy2 Minuty
5 czerwca 2025
Kraków świętuje tysiąclecie koronacji Chrobrego
W Krakowie tysiąclecie koronacji Bolesława Chrobrego zostanie uczczone wielkim…
0 Komentarzy7 Minuty
5 czerwca 2025
Rusza konkurs na Najlepsze Centrum Informacji Turystycznej
Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła rozpoczęcie XV edycji ogólnopolskiego konkursu na…
0 Komentarzy1 Minuty
5 czerwca 2025
B&B Hotels Polska wspiera bioróżnorodność
Choć ważą zaledwie kilka miligramów, ich rola w ekosystemie ma ogromne znaczenie. Owady…
0 Komentarzy3 Minuty