Kameralna atmosfera podczas międzynarodowego workshopu ALLinTOO

I edycja Międzynarodowego Workshopu ALLinTOO zorganizowana przez Magazyn „All Inclusive” i Turystyczną Organizację Otwartą (TOO) zakończyła się sukcesem. Wydarzenie miało charakter międzynarodowy i pomimo niepewnych padnemicznych warunków odbyło się w formie stacjonarnej w Warszawie.
Workshop podzielony został na dwie części spotkań B2B. Natomiast w sali obok wystawcy prowadzili swoje prezentacje dotyczące ofert oraz dzielili się nowościami i ważnymi informacjami z branży. Udział w wydarzeniu wzięło około 20 wystawców z całego świata,” m.in. z Estonii, Hiszpanii, Włoch, Malty, Turcji czy też Izraela. Na spotkania licznie przybyli polscy organizatorzy wycieczek z całego kraju. Wśród wystawców znaleźli się organizatorzy turystyki, DMC oraz hotele.
„Ten workshop jest inny niż dotychczasowe, na których byłem, w których uczestniczyłem. Niezależnie od wielkości wydarzenia, ważne są nowe kontakty dzięki którym możemy nawiązać współpracę ze wszystkimi zainteresowanymi firmami. Na szczęście spotkania nie wyglądały jak format „fast dating”, co jest w ostatnich latach jednym z ulubionych sposobów zawierania biznesowych znajomości” – mówi Sebastian Strudniarek, product manager z Opal Travel.
Workshop inny niż wszystkie
Organizatorzy postawili w tym roku na niewielkie i kameralne warsztaty, co dało też czas na rozmowy z organizatorami wycieczek o potrzebach produktowych. Była to wyjątkowa okazja do spędzenia czasu z przedstawicielami różnych kierunków, poznania ludzi z branży, współpracy i networkingu.
„Każdy znajduje to, co potrzebuje podczas takiego wydarzenia. Jego wielkość nie świadczy o jakości, co więcej uważam, że bardziej kameralna atmosfera lepiej wpływa na jakość workshopu. Nikt nikogo nie pogania, a każdy ma czas na rozmowy przy stolikach. Daje to doskonałą możliwość na poznanie zagranicznych partnerów i nawiązania z nimi współpracy” – dodaje Izabela Nazarska, dyrektor ds. MICE z Opal Travel.
Celem wydarzenia było zaprezentowanie i spopularyzowanie różnorodnych atrakcji i infrastruktury turystycznej wszystkich uczestniczących krajów oraz nawiązanie współpracy. To pierwsza edycja workshopu TOO i All inclusive, ale z pewnością nie ostatnia, ponieważ kolejna odsłona tego eventu została zaplanowana na kwiecień przyszłego roku.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
27 listopada 2025
Biuro Rainbow podsumowało III kwartał 2025 roku. Blisko 13 proc. wzrostu przychodów, nowe hotele i większa flota
Po udanym III kwartale 2025 roku Rainbow zapowiada dalszy rozwój. Spółka zwiększa skalę…
0 Komentarzy4 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty










