Joanna Świerkosz odpowiedzialna za całościową komunikację grupy Accor

Wraz z rozwojem Accor Services Polska zmieniają się struktury działu komunikacji i marketingu. Joanna Świerkosz, jako VP Marketing, Communication & Guest Experience, jest odpowiedzialna za marketing, guest experience oraz komunikację. Agnieszka Kalinowska, jako Senior Communication Manager, obok dotychczasowych obowiązków z obszaru PR oraz organizacji eventów, przejęła działania związane z komunikacją korporacyjną oraz widocznością marek w Europie Wschodniej.
Na stanowisku VP Marketing, Communication & Guest Experience Eastern Europe Joanna Świerkosz jest odpowiedzialna za działania marketingowe i rozwój marek znajdujących sie w portfolio Accor w Europie Wschodniej. Będzie również rozwijać działania na rzecz wzmacniania pozycji grupy hotelowej w obszarze Guest Experience. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, odpowiada także za komunikację z partnerami biznesowymi.
Joanna Świerkosz od 2015 roku zajmowała stanowisko VP Marketing & Guest Experience Poland and Eastern Europe. Posiada bogate doświadczenie dyrektorskie w marketingu branży hotelarskiej. Z Grupą Accor związana jest od 2005 roku
Agnieszka Kalinowska jako Senior Communication Manager jest odpowiedzialna za działania komunikacyjne Accor Services i rozwój widoczności marek. Po tym jak spółka przejęła większość zadań związanych z komunikacją brandów znajdujących się w jej portfolio, będzie odpowiadać także za proces tworzenia tożsamości koorporacyjnej Accor i koordynację współpracy z agencjami PR poszczególnych rynków w regionie Europy Centralnej i Wschodniej.
W zespole wspierać ją będzie Franciszek Renaud, Junior Communication Manager, który odpowiada również za komunikację z partnerami.
Agnieszka Kalinowska wcześniej zajmowała stanowisko Brand PR, events & sponsoring Manager Poland & Baltic States. Jest ekspertem w działaniach public relations, marketingowych oraz w organizacji eventów wewnętrznych grupy, jak i dla jej klientów takich jak targi, spotkania międzynarodowe, konwencje. Z grupą hotelową związana jest od 1993 roku.
POWIĄZANE WPISY
31 lipca 2025
B&B HOTELS modernizuje obiekty w Bytomiu i Piotrkowie Trybunalskim
B&B HOTELS zmodernizowało recepcje i lobby w hotelach w Bytomiu i Piotrkowie…
0 Komentarzy2 Minuty
21 lipca 2025
Arche stawia na eventy. 5 tysięcy wydarzeń i 200 mln zł wpływów
Arche SA zwiększa swoją obecność w sektorze spotkań i wydarzeń (MICE), obsługując tysiące…
0 Komentarzy7 Minuty
16 lipca 2025
IGHP: czerwiec bardzo udany dla hotelarzy – wysoka frekwencja i wzrosty cen
Czerwiec był dla branży hotelarskiej miesiącem udanym, zarówno pod względem obłożenia,…
0 Komentarzy5 Minuty
14 lipca 2025
Mövenpick Grand Hotel Wrocław zachwyca po rewitalizacji
Po latach rewitalizacji zabytkowy hotel przy wrocławskim Dworcu Głównym wznowił…
0 Komentarzy4 Minuty
9 lipca 2025
Delegacja z dziećmi? Coraz częstszy scenariusz pracujących rodziców
Z najnowszego badania przeprowadzonego przez agencję SW Research na zlecenie Leonardo…
0 Komentarzy3 Minuty
19 sierpnia 2025
Handwritten Collection otworzy nowy obiekt na Węgrzech
Handwritten Collection, marka hoteli Accor, jesienią tego roku otworzy pierwszy obiekt na…
0 Komentarzy2 Minuty
11 sierpnia 2025
Hotelarze odpowiadają na ataki w sprawie KPO
Branża turystyczna, która w czasie pandemii (a potem wojny za naszą wschodnią granicą)…
0 Komentarzy3 Minuty
11 sierpnia 2025
Mercure otwiera nowy hotel w Alba Iulia w Rumunii
Mercure otwiera pierwszy w Alba Iulia obiekt działający w ramach międzynarodowej sieci.…
0 Komentarzy2 Minuty
7 sierpnia 2025
Accor wprowadza markę MGallery do Albanii
Albania zyskuje na znaczeniu jako kierunek podróży, w tym również w segmencie luksusowym.…
0 Komentarzy4 Minuty
31 lipca 2025
B&B HOTELS modernizuje obiekty w Bytomiu i Piotrkowie Trybunalskim
B&B HOTELS zmodernizowało recepcje i lobby w hotelach w Bytomiu i Piotrkowie…
0 Komentarzy2 Minuty
21 lipca 2025
Arche stawia na eventy. 5 tysięcy wydarzeń i 200 mln zł wpływów
Arche SA zwiększa swoją obecność w sektorze spotkań i wydarzeń (MICE), obsługując tysiące…
0 Komentarzy7 Minuty
16 lipca 2025
IGHP: czerwiec bardzo udany dla hotelarzy – wysoka frekwencja i wzrosty cen
Czerwiec był dla branży hotelarskiej miesiącem udanym, zarówno pod względem obłożenia,…
0 Komentarzy5 Minuty
14 lipca 2025
Mövenpick Grand Hotel Wrocław zachwyca po rewitalizacji
Po latach rewitalizacji zabytkowy hotel przy wrocławskim Dworcu Głównym wznowił…
0 Komentarzy4 Minuty
9 lipca 2025
Delegacja z dziećmi? Coraz częstszy scenariusz pracujących rodziców
Z najnowszego badania przeprowadzonego przez agencję SW Research na zlecenie Leonardo…
0 Komentarzy3 Minuty
19 sierpnia 2025
Handwritten Collection otworzy nowy obiekt na Węgrzech
Handwritten Collection, marka hoteli Accor, jesienią tego roku otworzy pierwszy obiekt na…
0 Komentarzy2 Minuty
11 sierpnia 2025
Hotelarze odpowiadają na ataki w sprawie KPO
Branża turystyczna, która w czasie pandemii (a potem wojny za naszą wschodnią granicą)…
0 Komentarzy3 Minuty
11 sierpnia 2025
Mercure otwiera nowy hotel w Alba Iulia w Rumunii
Mercure otwiera pierwszy w Alba Iulia obiekt działający w ramach międzynarodowej sieci.…
0 Komentarzy2 Minuty
7 sierpnia 2025
Accor wprowadza markę MGallery do Albanii
Albania zyskuje na znaczeniu jako kierunek podróży, w tym również w segmencie luksusowym.…
0 Komentarzy4 Minuty
31 lipca 2025
B&B HOTELS modernizuje obiekty w Bytomiu i Piotrkowie Trybunalskim
B&B HOTELS zmodernizowało recepcje i lobby w hotelach w Bytomiu i Piotrkowie…
0 Komentarzy2 Minuty