ITB Berlin przedstawia platformę i ceny na 2021 rok. Pakiety dla wystawców od 800 do 25 tys. euro

ITB Berlin Now / fot. ITB
Prezentacja ITB Berlin Now / fot. ITB

Ceny pakietów od 800 do 20 tys euro w przedsprzedaży i od 1200 euro do 25 tys. po 15 stycznia – to tegoroczna propozycja ITB Berlin dla branży turystycznej. Spotkania w tym roku mają odbywać się online. Zwiedzający zapłacą za „wstęp” od 99 euro. Największe targi turystyczne świata przedstawiły ofertę i narzędzia do realizacji spotkań.

W 2021 roku ITB Berlin organizuje wiodące na świecie targi turystyczne jako całkowicie wirtualne wydarzenie, pod nazwą ITB Berlin Now – „Cyfrowe spotkanie branży turystycznej”. Odbędzie się ono jako wydarzenie wyłącznie B2B i potrwa przez cztery dni od 9 do 12 marca 2021 roku, od 10:00 do 18:00. ITB Berlin Now to wirtualna platforma, dzieląca się na: networking, aktualności, biznes i treści.

Pakiety udziału online w ITB nawet do 25 tys. euro

Wystawcy mają do dyspozycji cztery różne pakiety: starter, plus, all-in i all-in for destinations. Stawki „early bird” są dostępne dla wystawców do 15 stycznia. Pakiety dla wystawców w przedsprzedaży kosztują od 800 euro do 20 tys. euro. Najdroższy pakiet po 15 stycznia kosztuje 25 tys. euro.

Ceny pakietów na ITB Berlin Now 2021
Ceny pakietów na ITB Berlin Now 2021

Rejestrując się w ITB, wystawcy mogą również zakupić pakiety pięciu biletów handlowych za 300 euro. Bilety dla gości kosztują 99 euro, dla studentów bilety ulgowe – 49 euro.

Szczegółowe informacje na temat pakietów wystawców, opcji sponsorowania i biletów dla odwiedzających targi można znaleźć na stronie www.itb.com/now.

Propozycja ITB jest skierowana do społeczności B2B, czyli do wystawców, odwiedzających i kupujących z każdego segmentu globalnego łańcucha wartości turystyki, a także dziennikarzy i blogerów podróżniczych.

ITB Berlin NOW zacznie działać na początku lutego 2021 r. Wówczas specjaliści ds. podróży będą mogli założyć swój profil i zapoznać się z funkcjonalnościami ITB Berlin NOW. Podczas fazy wydarzenia na żywo wszyscy uczestnicy będą mogli następnie korzystać z usług, w tym dopasowywania kontaktów, profili wystawców, treści konferencji i wiadomości branżowych. Po wydarzeniu zarejestrowani użytkownicy mogą nadal odwiedzać platformę do 31 maja 2021 r. W tym okresie cały zakres treści będzie dostępny na żądanie.

Przyspieszona cyfryzacja targów

Podobnie jak w poprzednich latach, ITB Berlin Convention odbędzie się jako równoległe, wirtualne wydarzenie z udziałem ekspertów, którzy omówią najnowsze tematy w branży turystycznej.

„Pandemia koronawirusa przyspieszyła cyfryzację branży targowej” – powiedział David Ruetz, szef ITB Berlin. „ITB Berlin NOW będzie internetowym centrum prowadzenia udanego biznesu, kultywowania istniejących i nowych relacji oraz miejscem interakcji i czerpania inspiracji. W 2021 roku ITB Berlin po raz kolejny pokaże, jak ważna jest platforma, na której światowy przemysł turystyczny może się spotykać, nawet jeśli jest to format całkowicie wirtualny. W dłuższej perspektywie wiodące światowe targi podróżnicze będą miały charakter hybrydowy, łącząc format osobisty i wirtualny. Wielu ważnych wystawców wyraziło już żywe zainteresowanie opcjami oferowanymi przez ten format ”.

ITB Berlin 2021 odbędą się tylko online