ITB Berlin przedstawia platformę i ceny na 2021 rok. Pakiety dla wystawców od 800 do 25 tys. euro

Ceny pakietów od 800 do 20 tys euro w przedsprzedaży i od 1200 euro do 25 tys. po 15 stycznia – to tegoroczna propozycja ITB Berlin dla branży turystycznej. Spotkania w tym roku mają odbywać się online. Zwiedzający zapłacą za „wstęp” od 99 euro. Największe targi turystyczne świata przedstawiły ofertę i narzędzia do realizacji spotkań.
W 2021 roku ITB Berlin organizuje wiodące na świecie targi turystyczne jako całkowicie wirtualne wydarzenie, pod nazwą ITB Berlin Now – „Cyfrowe spotkanie branży turystycznej”. Odbędzie się ono jako wydarzenie wyłącznie B2B i potrwa przez cztery dni od 9 do 12 marca 2021 roku, od 10:00 do 18:00. ITB Berlin Now to wirtualna platforma, dzieląca się na: networking, aktualności, biznes i treści.
Pakiety udziału online w ITB nawet do 25 tys. euro
Wystawcy mają do dyspozycji cztery różne pakiety: starter, plus, all-in i all-in for destinations. Stawki „early bird” są dostępne dla wystawców do 15 stycznia. Pakiety dla wystawców w przedsprzedaży kosztują od 800 euro do 20 tys. euro. Najdroższy pakiet po 15 stycznia kosztuje 25 tys. euro.

Rejestrując się w ITB, wystawcy mogą również zakupić pakiety pięciu biletów handlowych za 300 euro. Bilety dla gości kosztują 99 euro, dla studentów bilety ulgowe – 49 euro.
Szczegółowe informacje na temat pakietów wystawców, opcji sponsorowania i biletów dla odwiedzających targi można znaleźć na stronie www.itb.com/now.
Propozycja ITB jest skierowana do społeczności B2B, czyli do wystawców, odwiedzających i kupujących z każdego segmentu globalnego łańcucha wartości turystyki, a także dziennikarzy i blogerów podróżniczych.
ITB Berlin NOW zacznie działać na początku lutego 2021 r. Wówczas specjaliści ds. podróży będą mogli założyć swój profil i zapoznać się z funkcjonalnościami ITB Berlin NOW. Podczas fazy wydarzenia na żywo wszyscy uczestnicy będą mogli następnie korzystać z usług, w tym dopasowywania kontaktów, profili wystawców, treści konferencji i wiadomości branżowych. Po wydarzeniu zarejestrowani użytkownicy mogą nadal odwiedzać platformę do 31 maja 2021 r. W tym okresie cały zakres treści będzie dostępny na żądanie.
Przyspieszona cyfryzacja targów
Podobnie jak w poprzednich latach, ITB Berlin Convention odbędzie się jako równoległe, wirtualne wydarzenie z udziałem ekspertów, którzy omówią najnowsze tematy w branży turystycznej.
„Pandemia koronawirusa przyspieszyła cyfryzację branży targowej” – powiedział David Ruetz, szef ITB Berlin. „ITB Berlin NOW będzie internetowym centrum prowadzenia udanego biznesu, kultywowania istniejących i nowych relacji oraz miejscem interakcji i czerpania inspiracji. W 2021 roku ITB Berlin po raz kolejny pokaże, jak ważna jest platforma, na której światowy przemysł turystyczny może się spotykać, nawet jeśli jest to format całkowicie wirtualny. W dłuższej perspektywie wiodące światowe targi podróżnicze będą miały charakter hybrydowy, łącząc format osobisty i wirtualny. Wielu ważnych wystawców wyraziło już żywe zainteresowanie opcjami oferowanymi przez ten format ”.
POWIĄZANE WPISY
29 listopada 2023
Rainbow: zimą ciepłe kraje odwiedzi blisko 180 tys. turystów
W Rainbow zakończyły się pierwsze loty do wszystkich egzotycznych miejsc na zimę 2023/24.…
0 Komentarzy2 Minuty
27 listopada 2023
Atrakcyjna Mołdawia na wyciągnięcie ręki
Mołdawia jest jednym z nielicznych miejsc w Europie, które nadal pozostawia wiele do…
0 Komentarzy6 Minuty
25 listopada 2023
Prawie 80 mln euro inwestycji w ośrodki narciarskie Słowenii
76,5 mln euro przeznaczono na poprawę infrastruktury i rozszerzenie całorocznej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
20 listopada 2023
W Trentino zaczął się sezon narciarski. Ubiegłej zimy największym rynkiem była Polska
W ubiegły weekend rozpoczął się sezon narciarski w Trentino. Czy w tym roku Polacy także…
0 Komentarzy4 Minuty
17 listopada 2023
Kiwi.com: tej zimy podróżnicy z Polski stawiają na Tajlandię i Indie
Mimo pory deszczowej, Azja jest dostępna praktycznie przez cały rok. Jednak wielu…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2023
Westminster Abbey głównym motywem Tatrzańskiej Świątyni Lodowej na Hrebienku
Najpopularniejsza zimowa atrakcja Tatr Wysokich – Tatrzańska Świątynia Lodowa – otwiera…
0 Komentarzy5 Minuty
14 listopada 2023
Saksonia – kraj na miarę światową
Od lat Saksonia jest uważana za jeden z najciekawszych w Europie kierunków podróży…
0 Komentarzy5 Minuty
8 listopada 2023
Ras Al Khaimah i Oman nawiązują partnerstwo w celu rozwijania produktów turystycznych
Urząd ds. Promocji i Rozwoju Emiratu Ras Al Khaimah (RAKTDA) ogłosił zawarcie…
0 Komentarzy3 Minuty
7 listopada 2023
Visit Hungary wznawia działania w Polsce. W 2023 Polska drugim największym rynkiem turystycznym dla Węgrów
Jeszcze przed pandemią Polska była dla Węgrów szóstym największym rynkiem turystyki…
0 Komentarzy3 Minuty