ITAKA z nowym konceptem 3×2, alians z Energylandią dla dzieci i luksusowy produkt dla dorosłych

Itaka zaskoczy konkurencje elastycznością? Sojusz z Energylandią strzałem w 10? Ekskluzywny produkt dla dorosłych by konkurować o rynek luxury?
Na dzisiejszym webinarze Itaka sypnęła nowościami. Z kopyta rusza promocja oferty lato. Oparta na nowym koncepcie 3×21. Produktowe nowości, to przede wszystkim alians z Energylandią, oferta dla dorosłych, ale także dynamiczne pakietowanie i bogatszy dojazd własny. A już 3 marca do sprzedaży wejdzie produkt Zima 2021/22.
Koncept 3×21 dodatkowe ubezpieczanie Covidowe i mniejsza zaliczka – to jest broń Itaki
Marketingowe przesłanie konceptu 3×21 jest proste. Klienci uzyskują szereg benefitów w porównaniu z obowiązującymi w przeszłych sezonach regulacjami. Dotyczy to głównie obszarów rezygnacji, zmiany decyzji ale też płatności. W przypadku rezygnacji potrącenie zredukowano do 10% ( w terminie 21 dni przed). Elastyczna zmiana decyzji, pozwala wielokrotnie zmienić zarówno kierunek, hotel jak i ilość usług. Wreszcie płatności, dopłacimy na 21 a nie na 30 dni przed imprezą.
W ramach dodatkowych benefitów do końca marca klienci dostają też ubezpieczanie od Covid w ramach podstawowej oferty ubezpieczeniowej. A zaliczka na wczasy wyniesie jedynie 15% iso 30%.
Do tego dochodzą dobre informacje odnośnie zniżek dla dzieci. Przy części oferty cena wyjazdów dla dzieci będzie stała tj 299 i 499 zł .
W propozycji lidera rynku z Opola widać naprawdę dużą elastyczność.
Nowości produktowe na bliższych destynacjach
Trudno zapamiętać wszystkie informacje którymi pochwaliło się biuro z Opola. Imponująco wyglądają te o dostępności połączeń lotniczych w wielu wypadkach oferowanych z 5/6 portów w Polsce. To będzie czyniło ofertę bardzo dostępna właściwie dla każdego ośrodka miejskiego w Polsce.
Imponująco wygląda oferta do Grecji ( 8 wysp i 1 półwysep) . Poza własnymi charterami Itaka zaoferują też Santorini w oparciu o połączenia Lotu jak i Mykonos opierając się w dużej mierze na Wizzairze. Uwagę zwraca ekskluzywna oferta na Thassos.
Także w innych śródziemnomorskich destynacjach nie zabraknie nowości Turcja , Wyspy Kanaryjskie, Baleary i Portugalia z Maderą to główne obszary które zaproponuje nam tour operator. Itaka chwali się też doskonałą jakościowo ofertą w Bułgarii.
Polska, dojazd własny i dynamiczne pakietowanie
Kontynowania będzie oferta wakacji w Polsce, z ambicją sprzedaży do 15 000 miejsc. Itaka przewiduje ponad 250 hoteli dostępnych dla tego właśnie produktu.
Rozwijany jest dział dojazdu własnego, w tym przypadku w najbliższym czasie oferta wzbogaci się o Macedonie Płn, Bośnie i Grecje kontynentalną. Także w tym przypadku ambicją jest sprzedaż przekraczająca 10 000 miejsc.
Wspomniano też o lotniczym dynamicznym pakietowaniu. Wymieniono tu na razie dość skromną liczbę destynacji, Santorini, Faro Cypr Lizbonę. To na razie nie dziwi gdyż Tour Operator z pewnością postawi w pierwszej kolejności na własne chartery.
Egzotyka – dalekie kierunki
Egzotyka sprzedaje się w tym roku najlepiej. Nie mogło jej też zabraknąć w ramach oferty lato 2021. Itaka potwierdza dalsze operowanie na Zanzibar (aż 3 porty z Polski, Malediwy, okolice Madagaskaru, Dominikanę i na Zielony Przylądek. W przypadku tej ostatniej destynacji od połowy czerwca spodziewane są operacje samolotem szerokokadłubowym.
To tyle o lecie a już za moment bowiem 3 marca poznamy szczegóły egzotycznej oferty zimę 2021/2.
Kluby przyjaciół Itaki w aliansie z Energylandią i oferta dla dorosłych ITAKarma
Marketingową rewolucje przechodzi oferta klubów przyjaciół Itaki. Dzięki współpracy z Energylandią dostaną one wspólnie opracowany program animacji. Dzieci mogą też liczyć na specjalny katalog w formie książeczki, po której można rysować i pisać. Użyteczny i ciekawy gadżet zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Kluby przyjaciół Itaki mają się pojawić w 27 lokalizacjach i działać już od 15 czerwca.
ITAKarma czyli produkt dla dorosłych. Pojawia się też zupełna nowość tj ekskluzywny produkt dla dorosłych. Wydaje się iż jest to ukłon w kierunku rynku Luxury, który tak jak egzotyka radzi sobie w ostatnim czasie doskonale. ITAkarma w 1 etapie zaoferuje 3 wyselekcjonowane hotele na Krecie Zakhyntos i Fuercie. Wszystkie kameralne i z wyłącznością dla Itaki. W każdym z nich stałe stanowisko Djskie. Projekt będzie promowany we współpracy z Moliera2.
Dobre wiadomości także dla agentów
Itaka nie zapomina także o sprzedawcach. Już za moment ruszy bogaty projekt wyjazdów studyjnych. Wracają też programy motywacyjne skierowane zarówno do pracowników sieci własnej( franczyzowej ) jak i niezależnych agentów.
Przygotowano też specjalny konkurs pro-sprzedażowy w ramach oferty lato w koncepcie 3×21. Nagrodą główną będzie wyjazd na Wyspy Kanaryjskie. Szanse na nagrodę ma jednak nie tylko ta osoba która sprzeda najwięcej, kolejne miejsca wezmą bowiem udział w losowaniu dodatkowych nagród.
Poza marcowym zapowiedziano dalsze cykliczne konkursy.
Trzeba przyznać iż Itaka sypnęła nowościami jak z rękawa trudno opisać je wszystkie w siłą rzeczy ograniczonym tekście. Z całością przeprowadzonej dziś prezentacji będzie można się wkrótce zapoznać osobiście. Była bowiem nagrywana i można będzie ja w każdej chwili odtworzyć.
ITAKI świat nadal jest piękny
POWIĄZANE WPISY
12 sierpnia 2025
TFG: Rynek turystyczny w Polsce z rekordowym I półroczem 2025 roku
Zgodnie z danymi Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego (TFG), w pierwszym półroczu 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
11 sierpnia 2025
Hotelarze odpowiadają na ataki w sprawie KPO
Branża turystyczna, która w czasie pandemii (a potem wojny za naszą wschodnią granicą)…
0 Komentarzy3 Minuty
11 sierpnia 2025
Kiwi.com udostępnia serwer MCP do wyszukiwania lotów przez agentów AI
Firma Kiwi.com, we współpracy z partnerem technologicznym AIpic, udostępniła serwer MCP…
0 Komentarzy1 Minuty
8 sierpnia 2025
HONOR i eSky prezentują fotograficzny przewodnik dla podróżników
HONOR i eSky.pl rozpoczęły wspólną kampanię skierowaną do podróżników, łączącą…
0 Komentarzy2 Minuty
6 sierpnia 2025
Rankomat.pl: Polacy zadecydowali – Tatry najpiękniejsze w Polsce, Polska najpiękniejsza na świecie
Co piąty Polak wskazuje Tatry jako najpiękniejsze miejsce w kraju, a co dziesiąty -…
0 Komentarzy2 Minuty
14 sierpnia 2025
Kiwi.com: Zwrot pieniędzy za odwołany lot w 14 dni zgodnie z przepisami UE
Odwołany lot nie musi oznaczać chaosu – zgodnie z przepisami Unii Europejskiej…
0 Komentarzy2 Minuty
14 sierpnia 2025
Travelist: Góry wyprzedziły Bałtyk w rezerwacjach na sierpniowy długi weekend
Góry po raz pierwszy od lat wyprzedziły Bałtyk w rezerwacjach na sierpniowy długi weekend…
0 Komentarzy3 Minuty
14 sierpnia 2025
Wakacje.pl: Polacy wybierają mniej oczywiste miejsca w sezonie letnim 2025
Polacy coraz częściej kierują swoją uwagę ku mniej popularnym destynacjom turystycznym,…
0 Komentarzy4 Minuty
13 sierpnia 2025
eSky.pl: Kobiety w sile wieku coraz częściej podróżują solo
Coraz więcej kobiet w sile wieku wybiera podróże solo - z danych eSky.pl wynika, że w…
0 Komentarzy2 Minuty
12 sierpnia 2025
TFG: Rynek turystyczny w Polsce z rekordowym I półroczem 2025 roku
Zgodnie z danymi Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego (TFG), w pierwszym półroczu 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
11 sierpnia 2025
Hotelarze odpowiadają na ataki w sprawie KPO
Branża turystyczna, która w czasie pandemii (a potem wojny za naszą wschodnią granicą)…
0 Komentarzy3 Minuty
11 sierpnia 2025
Kiwi.com udostępnia serwer MCP do wyszukiwania lotów przez agentów AI
Firma Kiwi.com, we współpracy z partnerem technologicznym AIpic, udostępniła serwer MCP…
0 Komentarzy1 Minuty
8 sierpnia 2025
HONOR i eSky prezentują fotograficzny przewodnik dla podróżników
HONOR i eSky.pl rozpoczęły wspólną kampanię skierowaną do podróżników, łączącą…
0 Komentarzy2 Minuty
6 sierpnia 2025
Rankomat.pl: Polacy zadecydowali – Tatry najpiękniejsze w Polsce, Polska najpiękniejsza na świecie
Co piąty Polak wskazuje Tatry jako najpiękniejsze miejsce w kraju, a co dziesiąty -…
0 Komentarzy2 Minuty
14 sierpnia 2025
Kiwi.com: Zwrot pieniędzy za odwołany lot w 14 dni zgodnie z przepisami UE
Odwołany lot nie musi oznaczać chaosu – zgodnie z przepisami Unii Europejskiej…
0 Komentarzy2 Minuty
14 sierpnia 2025
Travelist: Góry wyprzedziły Bałtyk w rezerwacjach na sierpniowy długi weekend
Góry po raz pierwszy od lat wyprzedziły Bałtyk w rezerwacjach na sierpniowy długi weekend…
0 Komentarzy3 Minuty
14 sierpnia 2025
Wakacje.pl: Polacy wybierają mniej oczywiste miejsca w sezonie letnim 2025
Polacy coraz częściej kierują swoją uwagę ku mniej popularnym destynacjom turystycznym,…
0 Komentarzy4 Minuty
13 sierpnia 2025
eSky.pl: Kobiety w sile wieku coraz częściej podróżują solo
Coraz więcej kobiet w sile wieku wybiera podróże solo - z danych eSky.pl wynika, że w…
0 Komentarzy2 Minuty
12 sierpnia 2025
TFG: Rynek turystyczny w Polsce z rekordowym I półroczem 2025 roku
Zgodnie z danymi Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego (TFG), w pierwszym półroczu 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
[…] ITAKA z nowym konceptem 3×2, alians z Energylandią dla dzieci i luksusowy produkt dla dorosły… […]