Itaka upraszcza zawieranie umów

Umowy bez podpisu klienta, mniej wydruków i uproszczony proces obsługi – od 17 lipca Itaka zmienia proces autoryzacji dokumentów przez klienta dla Salonów Firmowych oraz sprzedaży przez Internet i aplikację mobilną Itaka.

Proces obsługi klienta w salonach firmowych Itaki zostaje uproszczony przez zmniejszenie liczby wydruków, wymaganych od klienta podpisów i potwierdzeń. Wyeliminowano też konieczność podpisywania i odsyłania dokumentów przez klienta obsługiwanego zdalnie przez Internet i aplikację mobilną Itaka.

Teraz klient wygodnie i szybko autoryzuje wymagane prawnie zgody i dokumenty związane z rezerwacją w aplikacji mobilnej lub autoryzuje je dokonując wpłaty przelewem tradycyjnym bądź online.

Dla klienta jest to duże uproszczenie formalności związanych z zakładaniem i potwierdzaniem rezerwacji. Nowa funkcjonalność oszczędza czas klienta i sprzedawcy, znacząco zmniejsza zużycie papieru, koszty wydruku i archiwizacji.

Poza autoryzacją dokumentów w aplikacji mobilnej, Itaka udostępnia klientom pełną informację o rezerwacji i ofercie – np.: aktualny rozkład lotów. Stale poszerzana jest liczba funkcjonalności i udogodnień dostępnych przez Aplikację i planowane są nowe, jak np. uproszczenie ścieżki kontaktu z wybranym przez klienta salonem/sprzedawcą.