Itaka upraszcza zawieranie umów
Umowy bez podpisu klienta, mniej wydruków i uproszczony proces obsługi – od 17 lipca Itaka zmienia proces autoryzacji dokumentów przez klienta dla Salonów Firmowych oraz sprzedaży przez Internet i aplikację mobilną Itaka.
Proces obsługi klienta w salonach firmowych Itaki zostaje uproszczony przez zmniejszenie liczby wydruków, wymaganych od klienta podpisów i potwierdzeń. Wyeliminowano też konieczność podpisywania i odsyłania dokumentów przez klienta obsługiwanego zdalnie przez Internet i aplikację mobilną Itaka.
Teraz klient wygodnie i szybko autoryzuje wymagane prawnie zgody i dokumenty związane z rezerwacją w aplikacji mobilnej lub autoryzuje je dokonując wpłaty przelewem tradycyjnym bądź online.
Dla klienta jest to duże uproszczenie formalności związanych z zakładaniem i potwierdzaniem rezerwacji. Nowa funkcjonalność oszczędza czas klienta i sprzedawcy, znacząco zmniejsza zużycie papieru, koszty wydruku i archiwizacji.
Poza autoryzacją dokumentów w aplikacji mobilnej, Itaka udostępnia klientom pełną informację o rezerwacji i ofercie – np.: aktualny rozkład lotów. Stale poszerzana jest liczba funkcjonalności i udogodnień dostępnych przez Aplikację i planowane są nowe, jak np. uproszczenie ścieżki kontaktu z wybranym przez klienta salonem/sprzedawcą.
POWIĄZANE WPISY
20 marca 2023
Wystawcy Africa Showcase przestawili swoje oferty w Polsce, na Węgrzech i w Czechach
Globalny roadshow – Africa Showcase – rozpoczął się w minionym tygodniu w Europie…
0 Komentarzy2 Minuty
20 marca 2023
Spanish Event – wielkie święto hiszpańskiej turystyki już za tydzień
16 silnych hiszpańskich marek, dwa dni workshopów, 250 profesjonalistów z branży i ogrom…
0 Komentarzy9 Minuty
17 marca 2023
Efe Türkel odchodzi z Join Up
Efe Türkel, po niespełna pół roku zrezygnował ze stanowiska prezesa Join Up! Polska,…
0 Komentarzy1 Minuta
16 marca 2023
Zima w biurach podróży: klienci zapłacili więcej, ale wyjechali tłumniej niż rok temu
Ponad milion Polaków zdecydowało się wyjechać tej zimy z biurami podróży – zarówno na…
0 Komentarzy12 Minuty
15 marca 2023
Ceny wycieczek na celowniku UOKiK. „Przepisy zniszczą pakietowanie dynamiczne”
Zarzut, który UOKiK postawił w styczniu multiagentowi Wakacje.pl, to problem dla całej…
0 Komentarzy14 Minuty
14 marca 2023
TUI Poland kontraktuje w Enter Air miejsca za 718 mln zł
Enter Air i TUI Poland podpisały umowę czarteru dotyczącą współpracy w sezonie lato 2023…
0 Komentarzy2 Minuty
12 marca 2023
Turespaña: chcemy podnosić kwalifikacje agentów biur podróży
Hiszpański event organizowany przez biuro podróży Nekera, to nie tylko okazja do…
0 Komentarzy2 Minuty
7 marca 2023
Workshop ALLinTOO: stawiamy na jakość, a nie na ilość
III międzynarodowy workshop turystyczny ALLinTOO zorganizowany wspólnie przez Magazyn…
0 Komentarzy4 Minuty
2 marca 2023
Rego-Bis: polecimy z Rzeszowa do Podgornicy i z Lublina do Splitu
Narodowy przewoźnik z Czarnogóry Air Montenegro i polski touroperator Rego-Bis podwajają…
0 Komentarzy4 Minuty