Incentive Travel Day już 21 marca

Stowarzyszenia SOIT i SITE Poland zapraszają na wydarzenie Incentive Travel Day, które odbędzie się 21 marca w warszawskim Centrum Konferencyjnym MsMermaid w ramach siódmej edycji Meetings Week Poland.

Organizatorzy Incentive Travel Day zaplanowali dzień pełen atrakcji i ciekawostek przydatnych każdemu organizatorowi wyjazdów incentive. Tegorocznym tematem przewodnim będą: social media i nowe technologie w projektach incentive, wydarzenia sportowe jako skuteczny element motywacyjny, oraz wyjazdy oparte o tematykę gastronomii i wina.

Po porannej kawie przedstawiciele Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (SOIT) oraz Society For Incentive Travel Excellence (SITE Polska) opowiedzą o roli stowarzyszeń branżowych w rozwoju polskiego rynku wyjazdów zagranicznych.

Kolejne panele edukacyjne poprowadzą praktycy z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach:

Social media i nowe technologie

O nowych technologiach wykorzystywanych w wyjazdach incentive opowiedzą nam: partner Meetings Week Poland – Marek Lewczuk, reprezentujący firmę Event&Travel Apps oraz Mateusz Koźbiał, Business Development Director w NU Horizons, a także pilot wyjazdów incentive z 20-letnim doświadczeniem w branży.
Paweł Stempniak, CEO Whitebits – agencji social media, podzieli się z uczestnikami przykładami, inspiracjami oraz poradami w zakresie strategii komunikacji, planowania wydatków na kampanie w mediach społecznościowych oraz wiedzą o wybranych narzędziach przydatnych organizatorom wyjazdów incentive.

Barbara Stawarz – właścicielka firmy Happy Content oraz biura podróży Hola Cuba, autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” podzieli się swoim bogatym doświadczeniem, wskazując jakie treści warto zamieszczać w social media, by efektywnie wykorzystać te narzędzia. Na zakończenie tego bloku tematycznego odbędzie się panel dyskusyjny z udziałem ekspertów i praktyków mediów społecznościowych. Wśród panelistów znaleźli się: Victor Borsuk, Paweł Stempniak, Barbara Stawarz i zaproszeni goście.

Wyjazdy incentive z elementami sportowymi

Po przerwie kawowej organizatorzy powitają na scenie Victora Borsuka – znanego podróżnika, kitesurfera, siedmiokrotnego Mistrza Polski w kitesurfingu, współzałożyciela największych obozów wodnych w Polsce oraz właściciela agencji social mediowej SPORT4U-some – który prezentacją opartą na własnych doświadczeniach udowodni, jak cennym elementem motywacyjnym podczas wyjazdu incentive może być sport.

Małgorzata Jakuta – kierownik sprzedaży ds. ubezpieczeń turystycznych, AXA, opowie o dedykowanych produktach ubezpieczeniowych, dzięki którym każdy organizator wyjazdu sportowego i jego uczestnik odbędzie swoją podróż motywacyjną zabezpieczony przed niepożądanymi niespodziankami.

Kulinaria i wino

Ostatni blok tematyczny rozbudzi w uczestnikach chęć zorganizowania wyjazdu z w oparciu o tematykę gastronomii i wina. Część „Kulinaria i wino” odbędzie się w formule prezentacji oraz rozmów z zaproszonymi gośćmi specjalnymi. Uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać potencjał kulinarny wybranej destynacji w realizacjach incentive i zgłębią filozofię wina – napoju bogów, który od czasów mitologicznych stanowi nieodłączny element dobrze zorganizowanej uroczystości.

Prezentację i panel poprowadzi Grażyna Woźniczka-Bogucka z Polka Travel, a wśród gości znajdą się: Carlos Echapresto – jeden z najbardziej wyróżnionych sommelierów Hiszpanii, Isabel Martin Benitez – Radca ds. Turystyki z Ambasady Hiszpanii – czyli drugiego najstarszego winiarskiego kraju basenu Morza Śródziemnego, Carmen Mújico – odpowiedzialna za Dział Handlowy z RiojaForum (Pałac Kongresowy i Auditorium z La Rioja), Wojciech Giebuta – sommelier, dziennikarz winiarski i przewodni enoturystyczny oraz Dariusz Ratuszniak – szef kuchni hotelu BoniFaCio SPA & Sport Resort i Maciej Glinka z fundacji „Świętokrzyskie Winnice”.

Po części merytorycznej uczestnicy wydarzenia przekują teorię w praktykę za sprawą degustacji wyśmienitych win i przekąsek.

Partnerami Incentive Travel Day są: Partnerami Incentive Travel Day są: Biuro Radcy ds. Turystyki Ambasady Hiszpanii w Polsce i Region Rioja, Polskie Linie Lotnicze LOT, AXA Ubezpieczenia, Borsuk Camps, Kite Park, Whitebits, Hola Cuba, Terra Winnica Smaku, Wine-Serwis, BoniFaCio SPA & Sport Resort, Kuźnia Zdjęć.

Patronem medialnym imprezy jest portal WaszaTurystyka.pl