Hotele smartline w ofercie Neckemanna

Z myślą o klientach szukających wakacji w atrakcyjnej cenie, grupa Thomas Cook do którego należy Neckermann, wprowadziła w 2013 roku markę hotelową smartline. Jest to pierwsza niskobudżetowa marka hotelowa oferowana w segmencie wypoczynku „Sun & Beach”.
Smart shopping (z ang. sprytne, inteligentne zakupy) czyli umiejętność kupowania produktów dobrej jakości w niskiej cenie to trend widoczny także w turystyce. Neckermann notuje ponad dwukrotny wzrost liczby klientów w hotelach smartline.
Sprawdzony standard, przystępna cena, bliskość plaży i koncentracja na głównych usługach hotelowych takich jak restauracja czy basen to główne atrybuty obiektów dostępnych na wszystkich rynkach działających w ramach grupy Thomas Cook, w tym również dla polskich klientów. Hotele smartline wyróżnia też modny, kolorowy design. Marka objęła sieć hoteli z segmentu od trzech do pięciu gwiazdek. To zarówno hotele rodzinne, jak i oferta dla klientów podróżujących indywidualnie, w tym singli. Obecnie marka smartline liczy 50 hoteli, do lata 2015 r. grupa Thomas Cook chce powiększyć ich liczbę do 70.
W sezonie Lato 2014 Neckermann Polska oferuje 35 hoteli smartline dostępnych na najpopularniejszych wakacyjnych kierunkach takich jak Turcja, Grecja, Bułgaria, Hiszpania, Egipt, Tunezja, Chorwacja i Cypr. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku biuro podróży odnotowuje ponad dwukrotny wzrost klientów w obiektach smartline.
Magda Plutecka-Dydoń, PR manager Neckermann Polska powiedziała: „Rozwój koncepcji hoteli smartline to istotny punkt naszej strategii w ramach grupy Thomas Cook będący odpowiedzią na zmieniające się trendy turystyczne. Wyniki sprzedaży letniej oferty wskazują, że Polacy podobnie jak turyści z innych krajów szukają hoteli w dobrej cenie nie chcąc rezygnować z jakości. Korzystna cena, nowoczesny design i przyjazna atmosfera to najczęściej wymieniane atuty hoteli smartline.”
W hotelach smartline touroperator prowadzi regularnie badania konsumenckie. Według ostatniej ankiety przeprowadzonej wśród klientów przebywających w hotelach smartline, aż 86 proc. z nich poleciłoby te obiekty na wakacje. 64 proc. opisując pierwsze wrażenia określiło hotele smartline jako „nowoczesne i kolorowe z przyjazną wakacyjną atmosferą”. Aż 92 proc. gości było zadowolonych z relacji ceny do jakości a 90 proc. podobał się design. Zapytani o to co jest najsilniejszą stroną smartline, wskazali na pomocny, kompetentny i przyjazny personel.
Hasło marki smartline „Kolorowe wakacje za nieduże pieniądze” jest już znane coraz większej ilości klientów. Tygodniowy pobyt w Turcji w hotelu o standardzie 4 gwiazdki smartline Tayyarbey z all inclusive to koszt od 1674 zł/os. Za 7-dniowe wakacje w Bułgarii w hotelu 4-gwiazdkowym smartline Meridian z dwoma posiłkami zapłacimy 1756 zł/os, natomiast na greckiej wyspie Kos w hotelu smartline Philippion 1738 zł/os. Neckermann oferuje także atrakcyjne ceny w Hiszpanii: tygodniowy urlop w hotelu smartline JS Ca’n Picafort na Majorce z dwoma posiłkami to koszt od 1696 zł/os, natomiast na Fuerteventurze w hotelu Castilo Antigua od 2167/os.
POWIĄZANE WPISY
24 listopada 2025
IGHP: Październik przyniósł stabilne wyniki w polskich hotelach
Obłożenie hoteli w Polsce w październiku 2025 roku utrzymało się na stabilnym poziomie, a…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2025
Otwarto nowy najwyższy hotel na świecie – Ciel Dubai Marina
15 listopada 2025 roku oficjalnie otwarto Ciel Dubai Marina, należący do Vignette…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
Hotel Mercure Warszawa Centrum zorganizował wernisaż „Konie, Byki, Limeryki”
Hotel Mercure Warszawa Centrum zorganizował wernisaż zatytułowany „Konie, Byki,…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
TRIBE współpracuje z ASP Wrocław i MIXD w projekcie edukacyjnym dla studentów
TRIBE ogłasza rozpoczęcie projektu edukacyjnego „Exploring TRIBE” realizowanego we…
0 Komentarzy2 Minuty
12 listopada 2025
Arche otworzy hotel Metalowiec w Muszynie
Arche SA przygotowuje otwarcie nowego hotelu w Muszynie. Arche Metalowiec Muszyna,…
0 Komentarzy2 Minuty
7 listopada 2025
Mazury bez tłumów: Karwica przyciąga miłośników ciszy i natury
Coraz więcej Polaków wybiera Mazury zamiast zagranicznych kurortów, szukając ciszy,…
0 Komentarzy6 Minuty
6 listopada 2025
Accor podsumowuje wyniki za trzeci kwartał 2025 roku
Grupa Accor poinformowała o wzroście przychodów w trzecim kwartale 2025 roku o 3,1 proc.…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2025
GRIFID Hotels prezentuje pięciogwiazdkowy hotel Noa w Złotych Piaskach
Grupa GRIFID Hotels prezentuje swój najnowszy obiekt - pięciogwiazdkowy hotel GRIFID Noa,…
0 Komentarzy2 Minuty










