HolidayPirates umacnia pozycję dzięki strategii opartej na mediach społecznościowych
fot. materiały prasowe
HolidayPirates umacnia swoją pozycję na rynku turystycznym dzięki strategii opartej na mediach społecznościowych i komunikacji bezpośredniej. W 2024 roku grupa osiągnęła 477 mln euro pośredniczonej wartości transakcji (TTV), co oznacza wzrost o 20 proc. w porównaniu do roku poprzedniego.
Strategia HolidayPirates oparta na mediach społecznościowych i bezpośredniej komunikacji skutecznie zwiększa zaangażowanie i sprzedaż na wszystkich rynkach. Największe wyniki odnotowano w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. TTV w regionie DACH osiągnęła 162 mln euro, co oznacza wzrost o 8,3 proc. Wielka Brytania oraz Włochy wygenerowały odpowiednio 100 mln euro (wzrost o 15,3 proc.) i 75 mln euro (wzrost o 28,3 proc.). Francja odnotowała wzrost o 24,2 proc., osiągając poziom 69 mln euro. Największą dynamikę wzrostu osiągnięto w Stanach Zjednoczonych (83 proc.), Polsce (65 proc.) i Hiszpanii (52 proc.).
Wzrostowi wartości pośredniczonych transakcji towarzyszył również znaczący wzrost bazy użytkowników. Liczba obserwujących w mediach społecznościowych wzrosła z 13,31 mln w 2023 roku do 17 mln w marcu 2025 roku. Obserwatorzy są rozproszeni równomiernie na rynkach, przy czym region DACH stanowi mniej niż 20 proc. globalnej liczby. HolidayPirates posiada obecnie 4,1 mln obserwatorów na Instagramie, co stawia grupę w czołówce branży turystycznej w tym kanale. Łącznie wszystkie kanały komunikacji HolidayPirates gromadzą 26 mln subskrybentów i obserwatorów, generując do 19 mln sesji miesięcznie.
Jak podkreśla David Armstrong, CEO i współzałożyciel HolidayPirates, firma kontynuuje dynamiczny rozwój. Równocześnie wdraża nowoczesne rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, które wspierają zespół w pracy i umożliwiają bardziej spersonalizowaną obsługę użytkowników.
POWIĄZANE WPISY
19 grudnia 2025
Stworzono cyfrowe archiwum polskiej turystyki. Instytut Turystyki udostępnia 80 tys. zdigitalizowanych materiałów
Stowarzyszenie na Rzecz Badania, Rozwoju i Promocji Turystyki wraz z Instytutem Turystyki…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2025
CzechTourism Polska: Polacy coraz chętniej odwiedzają Czechy. Liczba pobytów wzrosła o 14,9 proc.
Rok 2025 przynosi zwiększoną aktywność polskich turystów w Czechach. Po trzech kwartałach…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2025
Costa Cruises stawia na partnerów. Polskie biura podróży wśród nagrodzonych
Costa Cruises zorganizowała dwa wydarzenia skierowane do partnerów i przedstawicieli…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2025
GTS Poland uruchamia nowe zimowe połączenie z Warszawy do Monastyru
GTS Poland poszerza ofertę czarterów do Tunezji i od 25 grudnia 2025 roku uruchamia nowe…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty










