Grupa PHH z wakacyjną ofertą dla gości z Kartą Dużej Rodziny

Grupa PHH przygotowała specjalne zniżki w swoich obiektach na wakacje. Goście mogą uzyskać nawet 15 proc. na noclegi i gastronomię. Oferta skierowana została dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny.
„Polski Holding Hotelowy jest partnerem programu Karta Dużej Rodziny. Dlatego, zwłaszcza w okresie wakacyjnym, przypominamy i zachęcamy wszystkie rodziny, posiadających KDR do wypoczywania w naszych hotelach, gdzie honorowana jest karta. Dzięki temu programowi rodzice trojga lub więcej dzieci mogą korzystać ze specjalnych zniżek w naszych obiektach nad morzem, w górach, a także w innych turystycznych lokalizacjach” – podkreśla Magdalena Szefernaker, rzecznik prasowy Polskiego Holdingu Hotelowego.
„Cieszymy się, że jesteśmy częścią tego programu i w ten sposób wspieramy rodziny. Zachęcamy do zwiedzania pięknych zakątków Polski i korzystania z naszych usług” – dodaje.
Posiadacze Karty Dużej Rodziny mogą korzystać nawet do 15 proc. zniżki na noclegi oraz na gastronomię w hotelach i obiektach grupy PHH. Zniżki obowiązują wyłącznie w przypadku dokonania rezerwacji poprzez bezpośrednie kanały obiektu, czyli telefonicznie lub mailowo. Możliwa jest również rezerwacja na miejscu. Nie obejmują rezerwacji dokonanych za pośrednictwem innych podmiotów lub stron internetowych pośredników oraz nie łączą się z innymi promocjami. Zniżki zostaną naliczone przy meldowaniu po okazaniu Karty Dużej Rodziny.
Ogólnopolska Karta Dużej Rodziny to system zniżek dla rodzin wielodzietnych. Przysługuje niezależnie od dochodu rodzinom z przynajmniej trójką dzieci. Przystąpienie do programu jest bezpłatne. Karta Dużej Rodziny oferuje system zniżek oraz dodatkowych uprawnień. Jej posiadacze mają możliwość korzystania z katalogu oferty kulturalnej, rekreacyjnej czy transportowej na terenie całego kraju. Zniżki mogą oferować zarówno instytucje publiczne, jak i przedsiębiorcy prywatni. Przystępując do programu zyskują prawo do posługiwania się znakiem „Tu honorujemy Kartę Dużej Rodziny”.
Magdalena Orchowicz nową dyrektor sprzedaży i marketingu w dwóch hotelach PHH
POWIĄZANE WPISY
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2025
Spektakularna metamorfoza Urlop.pl: świeży wygląd, spójna komunikacja i nowoczesność
Podczas Konferencji & Gali Urlop.pl 2025, która odbyła się 3 grudnia, jedna z…
0 Komentarzy10 Minuty
8 grudnia 2025
Nowa kolejka w słowackich Tatrach Wysokich
W ośrodku narciarskim Štrbské Pleso zaprezentowano najnowocześniejszą kolejkę linową na…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Travelplanet: Coraz więcej Polaków wybiera egzotykę w sezonie zimowym
Z danych Travelplanet.pl wynika, że coraz więcej Polaków planuje wyjazdy do egzotycznych…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Ceny wyjazdów na sierpień 2026 poszły w górę. Największe wzrosty na Teneryfie, Malcie i Krecie
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 sierpnia a 9 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty










