Grupa PHH wraz z inteliRobots inwestują w sztuczną inteligencję. Ma to usprawnić funkcjonowanie usług hotelowych
Grupa PHH ogłosiła nawiązanie partnerstwa z inteliRobots w celu wprowadzenia nowych rozwiązań w obszarze obsługi gości. InteliRobots, jest pierwszym polskim produktem opartym na amerykańskiej technologii, którego zadaniem będzie usprawnienie funkcjonowania usług hotelowych.
Wprowadzenie inteliRobots do sektora hotelarskiego to krok w kierunku przyszłości, w której technologia odgrywa coraz większą rolę. Polski Holding Hotelowy, w partnerstwie z inteliRobots, wprowadza innowacyjne podejście do obsługi gości, które ma zrewolucjonizować sektor hotelarski.
„Wprowadzenie robota inteliRobots do branży hotelarskiej to bardzo ważny krok w kierunku przyszłości, w której technologia odgrywa coraz większą rolę. Jest to doskonały przykład innowacyjnego podejścia do obsługi gości, które zrewolucjonizuje sektor hotelarski. Dzięki temu rozwiązaniu możemy w znaczący sposób poprawić efektywność obsługi i podnieść poziom zadowolenia gości. Takie rozwiązanie zapewne przyciągnie uwagę i ciekawość gości, co może przełożyć się na pozytywne opinie i wzrost reputacji hotelu. Obecnie robot jest w fazie testowej, a następnie jako pierwszy będzie wdrożony w naszym hotelu Regent w Warszawie” – mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.
InteliRobots został stworzony z myślą o sektorze hotelowym, szczególnie w obszarze recepcji. Posiada intuicyjny interfejs umożliwiający przeprowadzenie procesu meldowania i wymeldowania gości w sposób szybki i precyzyjny. Z łatwością zaprogramuje klucz do pokoju, przetworzy płatność i automatycznie wyśle fakturę do gościa. Ponadto, jest w stanie obsługiwać gości w wielu językach, udzielając im informacji na temat hotelu, lokalnych atrakcji i dostępnych udogodnień. W obecnych czasach, gdy bezpieczeństwo i higiena są priorytetem, robot minimalizuje kontakt z personelem i innymi gośćmi. Pracuje nieustannie przez całą dobę, zapewniając dostęp do pomocy i informacji o każdej porze dnia i nocy.
InteliRobots wsparciem dla zespołu hotelowego
Zastosowanie inteliRobots w hotelarstwie to rozwiązanie, którego celem jest wsparcie zespołu hotelowego w pracy przy meldowaniu gości, obsłudze w restauracji, lobby, czy w pokoju hotelowym. Urządzenie będzie w stanie przekazywać informacje do odpowiednich komórek i osób, w sytuacji, gdy na przykład gość będzie miał indywidulane, specjalne życzenia, związane z obsługą hotelową lub będzie chciał złożyć rezerwację w restauracji. W planach jest również rozwinięcie funkcji robota w kierunku obsługi gastronomicznej, obejmującej przyjmowanie i rozliczanie zamówień od gości restauracji i baru.
POWIĄZANE WPISY
30 lipca 2025
PLL LOT uruchamiają usługę Stopover dla pasażerów tranzytowych w Warszawie
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadziły nową usługę LOT Stopover, skierowaną do…
0 Komentarzy2 Minuty
29 lipca 2025
Travelist.pl uruchamia letnią odsłonę promocji Black Week
Półmetek wakacji to dla wielu idealny moment na zaplanowanie wypoczynku - nie tylko na…
0 Komentarzy2 Minuty
17 lipca 2025
Marcin Lewandowski dołączył do Travel Advance
Travel Advance wzmacnia swoją obecność na polskim rynku. Do zespołu dołącza Marcin…
0 Komentarzy3 Minuty
14 lipca 2025
Trentino naturalnie: barefoot, forest bathing i wodne przygody
Trentino stawia na turystykę bliską naturze. Region udowadnia, że nowoczesna oferta…
0 Komentarzy4 Minuty
7 lipca 2025
Corendon Airlines i Ventus Exclusive zapraszają na Golf Trips Tour 2025
Trwa międzynarodowy cykl turniejów Golf Trips Tour 2025, organizowany przez Corendon…
0 Komentarzy1 Minuty
13 sierpnia 2025
Travelist.pl i Storytel z nową kampanią „Poznaj Polskę z audiobookiem”
Travelist.pl uruchamia nową kampanię we współpracy z platformą Storytel, która pozwala…
0 Komentarzy2 Minuty
13 sierpnia 2025
Profitroom: Wakacje 2025 na półmetku. Wzrost rezerwacji, dłuższe pobyty i stabilne ceny
Jak wynika z raportu Profitroom, hotele w Polsce w porównaniu z ubiegłym rokiem…
0 Komentarzy3 Minuty
4 sierpnia 2025
Zmiana w zarządzie Holtur: Łukasz Łach nowym prezesem
Przedsiębiorstwo Usługowe „Holtur”, należące do Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu…
0 Komentarzy1 Minuty
4 sierpnia 2025
PPL i IOŚ-PIB nawiązują współpracę
Polskie Porty Lotnicze (PPL) oraz Instytut Ochrony Środowiska - Państwowy Instytut…
0 Komentarzy2 Minuty
30 lipca 2025
PLL LOT uruchamiają usługę Stopover dla pasażerów tranzytowych w Warszawie
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadziły nową usługę LOT Stopover, skierowaną do…
0 Komentarzy2 Minuty
29 lipca 2025
Travelist.pl uruchamia letnią odsłonę promocji Black Week
Półmetek wakacji to dla wielu idealny moment na zaplanowanie wypoczynku - nie tylko na…
0 Komentarzy2 Minuty
17 lipca 2025
Marcin Lewandowski dołączył do Travel Advance
Travel Advance wzmacnia swoją obecność na polskim rynku. Do zespołu dołącza Marcin…
0 Komentarzy3 Minuty
14 lipca 2025
Trentino naturalnie: barefoot, forest bathing i wodne przygody
Trentino stawia na turystykę bliską naturze. Region udowadnia, że nowoczesna oferta…
0 Komentarzy4 Minuty
7 lipca 2025
Corendon Airlines i Ventus Exclusive zapraszają na Golf Trips Tour 2025
Trwa międzynarodowy cykl turniejów Golf Trips Tour 2025, organizowany przez Corendon…
0 Komentarzy1 Minuty
13 sierpnia 2025
Travelist.pl i Storytel z nową kampanią „Poznaj Polskę z audiobookiem”
Travelist.pl uruchamia nową kampanię we współpracy z platformą Storytel, która pozwala…
0 Komentarzy2 Minuty
13 sierpnia 2025
Profitroom: Wakacje 2025 na półmetku. Wzrost rezerwacji, dłuższe pobyty i stabilne ceny
Jak wynika z raportu Profitroom, hotele w Polsce w porównaniu z ubiegłym rokiem…
0 Komentarzy3 Minuty
4 sierpnia 2025
Zmiana w zarządzie Holtur: Łukasz Łach nowym prezesem
Przedsiębiorstwo Usługowe „Holtur”, należące do Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu…
0 Komentarzy1 Minuty
4 sierpnia 2025
PPL i IOŚ-PIB nawiązują współpracę
Polskie Porty Lotnicze (PPL) oraz Instytut Ochrony Środowiska - Państwowy Instytut…
0 Komentarzy2 Minuty
30 lipca 2025
PLL LOT uruchamiają usługę Stopover dla pasażerów tranzytowych w Warszawie
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadziły nową usługę LOT Stopover, skierowaną do…
0 Komentarzy2 Minuty
[…] Grupa PHH wraz z inteliRobots inwestują w sztuczną inteligencję. Ma to usprawnić funkcjonowanie … […]