Grupa eSky wzmacnia współpracę z Finnair

Grupa eSky wdrożyła technologię NDC linii Finnair. Współpraca umożliwi bezpośredni dostęp do pełnej oraz najlepszej oferty Finnair, a także gwarantuje możliwość sprzedaży większości taryf i usług przewoźnika.
Wdrożenie protokołu NDC Finnair udostępnia klientom eSky dostęp do różnorodnej oferty taryf lotniczych, a także możliwość personalizacji podróży.
Zdaniem Międzynarodowego Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych (IATA) technologia NDC umożliwia branży turystycznej zmianę sposobu sprzedaży produktów lotniczych poprzez rozwiązanie obecnych ograniczeń dystrybucji w branży, w tym zróżnicowanie produktów, dostęp do pełnej oferty lotniczych, a także płynnych doświadczeń zakupowych. Większa elastyczność w zmianie rezerwacji, różnorodne opcje bagaży rejestrowanych, dostęp do innych usług linii lotniczej w atrakcyjnych cenach – to tylko kilka rozwiązań dla klientów, które wiążą się z wprowadzeniem NDC. Bezpośrednie połączenie z NDC Finnair zwiększa atrakcyjność oferty eSky zarówno dla klientów ze Skandynawii, jak i całego świata.
Paweł Szczepański, Product Development Director w Grupie eSky, powiedział: „Jako akredytowany agent IATA stawiamy na rozwiązania przyszłości, które transformują branżę turystyczną. Nasza współpraca to kolejny krok w konsekwentnym wdrażaniu rozwiązań zorientowanych na kliencie. Finnair od zawsze inwestuje w nowoczesną technologię, a głębsza współpraca pomiędzy eSky i Finnair poprzez wdrożenie NDC to ważne wydarzenie, które wzmocni naszą pozycję na rynkach Skandynawskich oraz na całym świecie.”
Arūnas Skuja, General Manager Europe East and the Baltics w Finnair, dodał: „Cieszymy się z poszerzenia współpracy z Grupą eSky, która pomoże nam rozwijać i dostarczać klientom większy wybór i konkurencyjną ofertę produktową. Razem możemy zaoferować pasażerom możliwość dokładnej personalizacji podróży, a także zmodernizować sposób dystrybucji ofert pomiędzy liniami lotniczymi a innymi podmiotami rynku turystycznego.”
POWIĄZANE WPISY
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Rekordowy listopad na Lotnisku Chopina – ponad 1,8 mln pasażerów
Listopad 2025 okazał się rekordowym miesiącem w historii Lotniska Chopina w Warszawie.…
0 Komentarzy1 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2025
Spektakularna metamorfoza Urlop.pl: świeży wygląd, spójna komunikacja i nowoczesność
Podczas Konferencji & Gali Urlop.pl 2025, która odbyła się 3 grudnia, jedna z…
0 Komentarzy10 Minuty
8 grudnia 2025
Nowa kolejka w słowackich Tatrach Wysokich
W ośrodku narciarskim Štrbské Pleso zaprezentowano najnowocześniejszą kolejkę linową na…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Travelplanet: Coraz więcej Polaków wybiera egzotykę w sezonie zimowym
Z danych Travelplanet.pl wynika, że coraz więcej Polaków planuje wyjazdy do egzotycznych…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Ceny wyjazdów na sierpień 2026 poszły w górę. Największe wzrosty na Teneryfie, Malcie i Krecie
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 sierpnia a 9 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty










