Grupa eSky wyśle Brytyjczyków na city break i wakacje w pakiecie. Firma uzyskała licencję ATOL

Grupa eSky, właściciel globalnej platformy podróży od kwietnia zaoferuje swoje pakiety dynamiczne na rynku brytyjskim. Produkt, który w jednej rezerwacji łączy loty i hotele, pomyślnie przeszedł certyfikację Civil Aviation Authority (CAA), a firma uzyskała licencję Air Travel Organisers’ Licensing (ATOL) na sprzedaż oferty city break i Wakacje w Wielkiej Brytanii.
ATOL to brytyjski odpowiednik Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego obowiązującego organizatorów turystyki w Polsce. Jej posiadanie przez graczy działających na Wyspach – m.in. takich jak LoveHolidays i Lastminute.com – to sygnał dla klientów, że korzystanie z usług danego biura czy platformy podróży jest bezpieczne, a pieniądze wydane na wyjazd zostaną zwrócone w przypadku niewywiązania się firmy z umowy.
„Możliwość uruchomienia sprzedaży pakietów dynamicznych city break i wakacje w Wielkiej Brytanii to ważny krok w kierunku pogłębienia naszej międzynarodowej ekspansji, której koniem pociągowym jest rozwój oferty lot + hotel. Bogata i różnorodna siatka połączeń tanich i regularnych linii lotniczych, a także szeroka baza noclegowa z hotelami, apartamentami czy domami wakacyjnymi pozwolą brytyjskiemu podróżnikowi zaplanować wyjazd zgodny z jego preferencjami, do dowolnego miejsca na świecie, a także w dogodnym dla siebie terminie i konkurencyjnej cenie” — mówi Nicholas Smith, dynamic packaging director w Grupie eSky.
Podkreśla też, że popyt na podróże z lotem i hotelem w cenie to trend, którego nie da się zatrzymać.
„Jest bowiem odpowiedzią na potrzeby konsumentów, którzy z jednej strony czują się przytłoczeni w oceanie informacji, a z drugiej potrzebują produktu, który będą mogli dostosować do swoich oczekiwań i budżetu, żeby zapewnić sobie wymarzony relaks. Stąd wynika rosnąca popularność platform podróży, które w jednej ofercie łączą wiele produktów niezbędnych do tego, żeby city breaki i wakacje odbyły się w komfortowych warunkach” – dodaje.
Przewaga konkurencyjna zbudowana na szerokiej sieci partnerstw
Brytyjscy podróżnicy są przyzwyczajeni do organizowania odpoczynku w formule lot plus hotel z platformami: w III kw. 2023 roku Jet2Holidays – lider segmentu Online Travel Agencies na Wyspach – sprzedał 1 proc. mniej pakietów dynamicznych niż touroperator TUI, który ma największy udział w tamtejszym rynku. Jak więc eSky.co.uk zamierza wyróżnić się na tle konkurencji?
Przede wszystkim dużo większą liczbą przewoźników lotniczych w portfolio pakietowym, wykraczającą poza pulę kilku linii lotniczych, na których brytyjskie OTA opierają swój produkt lot + hotel. Ponadto nie wszystkie firmy z tego segmentu na Wyspach mają możliwość sprzedawania biletów niskokosztowych przewoźników w ramach pakietów dynamicznych, podczas gdy Grupa eSky może pochwalić się dostępem do usług low-costów w tej ofercie.
„Jesteśmy też w stanie zaoferować naszym brytyjskim klientom bardzo atrakcyjne ceny na zakwaterowanie w pakiecie. To dlatego, że dostawcom produktu noclegowego bardzo zależy na pozyskaniu klientów z Europy Środkowo-Wschodniej, gdzie jesteśmy liderem. Otwieramy więc dla nich szybko rozwijający się rynek w zamian za niższe stawki na dojrzałym rynku brytyjskim. To wszystko sprawia, że także klientom z Wysp zaoferujemy gwarancję najniższej ceny” — tłumaczy Nicholas Smith.
Produkt pakietowy Grupy eSky z nowościami
Na rynku polskim firma wprowadziła do produktu pakietowego transfery lotniskowe, które będą stanowić nieodłączną część procesu transakcyjnego. Podróżnicy rezerwujący city breaki i wakacje w opcji lot plus hotel mogą wykupić transfer z lotniska do hotelu w dwóch opcjach – albo samochodem osobowym z kierowcą, albo autokarem wspólnie z klientami innych biur podróży. Grupa eSky jeszcze przed sezonem wakacyjnym planuje także wprowadzić płatności zaliczkowe w ofercie dynamicznych pakietów – tak w Polsce, jak i za granicą.
Szybki rozwój pakietów dynamicznych to priorytet Grupy eSky, która do 2027 roku chce osiągnąć pozycję platformy podróży pierwszego wyboru w Europie. Skuteczność obranej strategii potwierdzają liczby: w I-III kw. 2023 r. sprzedaż oferty city break i wakacje wzrosła o 90 proc. wobec porównywalnego okresu w 2022 roku i o 180 proc. względem 2019 roku.
POWIĄZANE WPISY
29 lipca 2025
Dubaj rozwija jedną z największych sztucznych raf koralowych na świecie
Opublikowano najnowsze materiały wideo z obszaru objętego projektem Dubai Reef - jednej z…
0 Komentarzy1 Minuty
23 lipca 2025
Historia, kultura i muzyka: Jamajka rozwija ofertę turystyczną
Jamajka, wyspa o bogatej kulturze, rozwija ofertę turystyczną opartą na dziedzictwie…
0 Komentarzy2 Minuty
22 lipca 2025
K-POP w Seulu: miejsca, które kochają gwiazdy i ich fani
K-POP, jako jedno z kluczowych zjawisk współczesnej popkultury, przyciąga uwagę nie tylko…
0 Komentarzy4 Minuty
17 lipca 2025
Bawarskie zamki na liście światowego dziedzictwa UNESCO
Zamek Neuschwanstein, pałace Linderhof i Herrenchiemsee oraz pałacyk Königshaus am…
0 Komentarzy3 Minuty
11 lipca 2025
Rejs na pokładzie Costa Smeralda, czyli włoskie dolce vita na pełnym morzu
Zamiast biegać między hotelami i lotniskami, wsiadasz na pokład i odpływasz statkiem w…
0 Komentarzy5 Minuty
13 sierpnia 2025
Usain Bolt globalnym ambasadorem turystyki Jamajki w nowej kampanii JTB
Jamajska Rada Turystyczna (JTB) rozpoczęła nową kampanię reklamową z udziałem…
0 Komentarzy1 Minuty
13 sierpnia 2025
Jak zwiedzać Niemcy z ograniczonym budżetem? Praktyczny przewodnik po bezpłatnych atrakcjach
Nawet przy ograniczonym budżecie podróż po Niemczech może być pełna atrakcji. Turyści…
0 Komentarzy3 Minuty
6 sierpnia 2025
Włoskie wakacje w odpowiedzialnym stylu: Emilia-Romania stawia na dostępność i spokój
Emilia-Romania redefiniuje ideę rodzinnych wakacji, oferując rozwiązania, które…
0 Komentarzy4 Minuty
6 sierpnia 2025
Koszyce – city break blisko polskiej granicy
Koszyce, drugie pod względem liczby ludności miasto Słowacji, stają się coraz bardziej…
0 Komentarzy2 Minuty
29 lipca 2025
Dubaj rozwija jedną z największych sztucznych raf koralowych na świecie
Opublikowano najnowsze materiały wideo z obszaru objętego projektem Dubai Reef - jednej z…
0 Komentarzy1 Minuty
23 lipca 2025
Historia, kultura i muzyka: Jamajka rozwija ofertę turystyczną
Jamajka, wyspa o bogatej kulturze, rozwija ofertę turystyczną opartą na dziedzictwie…
0 Komentarzy2 Minuty
22 lipca 2025
K-POP w Seulu: miejsca, które kochają gwiazdy i ich fani
K-POP, jako jedno z kluczowych zjawisk współczesnej popkultury, przyciąga uwagę nie tylko…
0 Komentarzy4 Minuty
17 lipca 2025
Bawarskie zamki na liście światowego dziedzictwa UNESCO
Zamek Neuschwanstein, pałace Linderhof i Herrenchiemsee oraz pałacyk Königshaus am…
0 Komentarzy3 Minuty
11 lipca 2025
Rejs na pokładzie Costa Smeralda, czyli włoskie dolce vita na pełnym morzu
Zamiast biegać między hotelami i lotniskami, wsiadasz na pokład i odpływasz statkiem w…
0 Komentarzy5 Minuty
13 sierpnia 2025
Usain Bolt globalnym ambasadorem turystyki Jamajki w nowej kampanii JTB
Jamajska Rada Turystyczna (JTB) rozpoczęła nową kampanię reklamową z udziałem…
0 Komentarzy1 Minuty
13 sierpnia 2025
Jak zwiedzać Niemcy z ograniczonym budżetem? Praktyczny przewodnik po bezpłatnych atrakcjach
Nawet przy ograniczonym budżecie podróż po Niemczech może być pełna atrakcji. Turyści…
0 Komentarzy3 Minuty
6 sierpnia 2025
Włoskie wakacje w odpowiedzialnym stylu: Emilia-Romania stawia na dostępność i spokój
Emilia-Romania redefiniuje ideę rodzinnych wakacji, oferując rozwiązania, które…
0 Komentarzy4 Minuty
6 sierpnia 2025
Koszyce – city break blisko polskiej granicy
Koszyce, drugie pod względem liczby ludności miasto Słowacji, stają się coraz bardziej…
0 Komentarzy2 Minuty
29 lipca 2025
Dubaj rozwija jedną z największych sztucznych raf koralowych na świecie
Opublikowano najnowsze materiały wideo z obszaru objętego projektem Dubai Reef - jednej z…
0 Komentarzy1 Minuty