Grupa eSky – przychód w I połowie roku większy o 30 proc.
W pierwszej połowie 2018 roku Grupa eSky wypracowała ponad 650 mln zł przychodu, o ponad 30 proc. więcej niż w pierwszych sześciu miesiącach 2017 roku.
Grupa eSky może się także pochwalić ponad 34 proc. wzrostem liczby rezerwacji biletów lotniczych i 850 tys. podróżującymi z eSky pasażerami.
Sukcesem okazały się także wprowadzone przez eSky łączone pakiety „lot+hotel”, których sprzedano ponad 800 proc. więcej niż w pierwszej połowie ubiegłego roku.
Grupa eSky rozpoczęła proces poszukiwania inwestora finansowego.
Łukasz Neska, wiceprezes zarządu Grupy eSky, powiedział: „Nasze wyniki półroczne są rekordowe, prognozowane wyniki roczne – w tym spodziewane na poziomie Grupy 1,5 mld zł przychodów – także pozwalają na daleko idący optymizm. By nie tracić rozpędu i realizować jeszcze ambitniejsze plany postanowiliśmy rozpocząć poszukiwania inwestora finansowego, który wesprze nas w dalszym rozwoju i ekspansji. Udowodniliśmy, że zainwestowane pieniądze wykorzystujemy bardzo dobrze. Poprzednia transza finansowania przyczyniła się do znaczącego rozwoju technologicznego i zbudowania w pełni skalowalnego modelu biznesowego, dlatego spodziewamy się, że wzbudzimy zainteresowanie potencjalnych partnerów. Naszym doradcą w procesie pozyskiwania inwestorów została firma EY.
Ostatnie miesiące były bardzo dynamiczne dla Grupy eSky. Wkroczyliśmy na szereg nowych rynków w Europie Zachodniej oraz Ameryce Południowej i Północnej, tym samym poszerzając zasięg działalności do ponad 30 państw. Nowe rynki to nie tylko nowi klienci, ale też nowi partnerzy hotelowi i przewoźnicy, których oferta wzbogaca naszą propozycję na pozostałych rynkach. Wkrótce nasza oferta będzie obejmowała prawie 900 przewoźników i blisko 1,1 miliona miejsc noclegowych. To wielki atut i przewaga konkurencyjna, które pozwalają wypracowywać coraz lepsze wyniki. Pierwsze półrocze pokazało nam również jak wielki potencjał ma wprowadzony przez nas niedawno produkt łączony tj. „lot+hotel”. Osiągnęliśmy rekordowe wyniki – sprzedaż dynamicznych pakietów wzrosła w tym okresie ośmiokrotnie! Dzięki temu rozwiązaniu podróżujący w jednym procesie zakupowym mogą szybko i łatwo zarezerwować lot oraz wybrany przez siebie hotel bądź apartament. Dodatkowo, mają możliwość wyboru najatrakcyjniejszego cenowo terminu wyjazdu tak, by ich podróż była jak najmniej kosztowna.”
Łącznie podróżujący z eSky mogą wybrać nocleg z oferty ponad 1,1 mln hoteli i apartamentów. Oprócz stałego rozwoju oferty, Grupa eSky szczególną wagę przywiązuje do rozwoju technologicznego.
Łukasz Neska dodał: „Postrzegamy eSky przede wszystkim jako firmę technologiczną działającą w obszarze turystyki. To podejście pozwala na budowanie istotnych przewag, stawianie ambitnych celów oraz zapewnianie pełnej skalowalności biznesu, która jest niezwykle istotna dla dynamicznego rozwoju. Od kilku lat konsekwentnie rozwijamy nasze zaplecze technologiczne dbając o doświadczenia użytkowników (UX) oraz wysoką użyteczność naszego serwisu i aplikacji. W ciągu pierwszego półrocza 2018 roku z serwisu skorzystało blisko 85 mln użytkowników, co oznacza wzrost względem pierwszego półrocza 2017 o ponad 22%. Z kolei aplikacja eSky została pobrana przez ponad 3,1 mln użytkowników. O jej wysokiej użyteczności i przyjazności dla użytkownika świadczy nie tylko liczba pobrań, ale także bardzo duża aktywność użytkowników. Miesięcznie odnotowujemy przeszło 1 mln sesji.”
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty