Grupa eSky chce na 15-lecie zdobyć Afrykę
Od lipca 2019 roku usługi Grupy eSky są dostępne na pierwszym afrykańskim rynku, w Republice Południowej Afryki. Wejście na kontynent afrykański to dla Grupy kolejny krok milowy w rozwoju.
Zgodnie z zakładanym planem ekspansji w Europie Północnej i Zachodniej, w drugim kwartale br. lokalne serwisy eSky zostały uruchomione również w Szwajcarii, Belgii i Holandii. Obecnie, dedykowane serwisy lokalne Grupy eSky są dostępne dla mieszkańców blisko 50 krajów i regionów na świecie.
Według szacunków analityków rynek RPA jest wysoce atrakcyjny jako druga, co do wielkości, gospodarka w Afryce, z blisko 50 milionami mieszkańców, której jedną z ważniejszych gałęzi gospodarki jest turystyka. Jak podaje Grupa eSky rynek usług turystycznych w RPA jest szacowany poziomie średnio 800 tysięcy miejsc dostępnych w lotach do / z kraju miesięcznie.
Marius Turbatu, Global Expansion Director w Grupie eSky, powiedział: „Jako firma o globalnych ambicjach stale badamy nowe regiony i rynki pod kątem potencjału biznesowego. Republika Południowej Afryki jest „solidnym” rynkiem, z rosnącym popytem na rozwiązania turystyczne online oraz wieloma czynnikami, których połączenie zapewnia eSky atrakcyjną synergię. Mam na myśli możliwą komunikację w języku angielskim, tę samą strefę czasową, co Europa Wschodnia, a także rosnącą penetrację rynku przez rozwiązania mobilne. Według badań Euromonitora aż 75% użytkowników w RPA wybiera urządzenia mobilne podczas wyszukiwania i rezerwowania podróży. Umożliwia to nam wprowadzenie pełnej oferty lotów i hoteli dla użytkowników z RPA na bardzo atrakcyjnych warunkach. Dla Grupy eSky to doskonałe przesłanki, by traktować RPA jako rynek „zalążkowy” – nasz przyczółek w Afryce.”
W zapowiadanej na początku 2019 roku strategii Grupa eSky wskazywała, że ekspansja geograficzna pozostaje jednym z najważniejszych założeń biznesowych, obok rozwoju technologicznego oferowanych rozwiązań i produktów.
W drugim kwartale br., narodowe serwisy eSky zostały zgodnie z założeniami, uruchomione na kolejnych 3 rynkach europejskich – w Szwajcarii, Belgii i Holandii.
Grupa nie zwalnia tempa ekspansji i bacznie przygląda się nie tylko rynkom afrykańskim – zwłaszcza atrakcyjnym turystycznie rynkom Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu (MENA), ale także regionowi Azja-Pacyfik (APAC).
Grupa eSky świętuje 15-lecie powstania i z tej okazji prowadzi szereg akcji specjalnych, m.in. konkurs fotograficzny dla użytkowników serwisu www.esky.pl, w którym nagrodą główną jest voucher podróżny o wartości 15 tys. złotych, a także kamery GoPro. Co tydzień głosujący w konkursie mogą wygrać także mapkę – zdrapkę.
By wziąć udział w konkursie należy wejść na stronę https://esky15.eu/pl oraz dodać wybrane wakacyjne zdjęcie pejzażu lub portretu. Wszystkie zamieszczone prace zostaną poddane głosowaniu użytkowników, a spośród 50 zdjęć, które zdobędą najwięcej głosów Jury konkursowe wybierze 3 finalistów. Konkurs trwa od 8 lipca czerwca do 15 września a finaliści zostaną wyłonieni 23 września 2019 roku.
POWIĄZANE WPISY
11 lutego 2025
TOP Touristik odnotowuje 40 proc. proc. wzrost rezerwacji na Maltę w 2025 roku
TOP Touristik touroperator specjalizujący się w dynamicznym pakietowaniu odnotował wzrost…
0 Komentarzy2 Minuty
10 lutego 2025
Tourist Polska uruchamia innowacyjną aplikację „Gotowy na Wakacje”
Biuro podróży Tourist Polska jako pierwsze w kraju wprowadziło i uruchomiło aplikację…
0 Komentarzy2 Minuty
10 lutego 2025
Biura podróży – wzrost cen wycieczek ponownie mocno przyspieszył
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
5 lutego 2025
Elkie Pupek nową menadżerką ds. sprzedaży i marketingu w TOP Touristik
TOP Touristik poinformował o dołączeniu Elkie Pupek do zespołu na stanowisko sales &…
0 Komentarzy1 Minuta
4 lutego 2025
Raport Podróżnika: jak Polacy podróżowali w 2024 roku?
Rok 2024 przyniósł kolejne rekordy w turystyce – więcej podróży, większe zainteresowanie…
0 Komentarzy11 Minuty
3 lutego 2025
Biura podróży – imprezy turystyczne coraz droższe
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
3 lutego 2025
Rainbow został partnerem Olimpiady Geograficznej
Wsparcie edukacji młodych ludzi od zawsze jest dla Rainbow bardzo ważnym elementem…
0 Komentarzy1 Minuty
30 stycznia 2025
Anex Tour Poland zaprezentował nową ofertą dla agentów podczas Road Show 2025
Pięć największych miast w Polsce, 500 gości, przedstawiciele najlepszych hoteli z…
0 Komentarzy2 Minuty
28 stycznia 2025
Itaka wspiera WOŚP – podróż luksusowym statkiem dla zwycięzcy licytacji
Biuro Podróży Itaka kolejny raz włączyło się w akcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej…
0 Komentarzy1 Minuty