Grecos – konkurs dla agentów

16 cotygodniowych zadań pod hasłem „W 100 dni dookoła Grecji” rozwiązują pracownicy agentów Grecosa. Zwycięzcy pojadą do Grecji. Touroperator postawił na Grywalizację – program przygotowany specjalnie dla biur podróży, z którymi Grecos współpracuje.
Grywalizacja to z jednej strony dodatkowa motywacja dla partnerów, z drugiej – możliwość atrakcyjnego pokazania oferty touroperatora i sprawdzenia wiedzy o niej.
Na udział zdecydowali się właściciele ponad 200 autoryzowanych i partnerskich biur.
Blisko 400 ich pracowników zalogowało się do gry i zbiera punkty walcząc o udział w Grecos Adventure – wyjeździe do Grecji.
Nagroda to nie jedyny magnes dla uczestników, bo wielu z nich traktuje Grywalizację jako wyjątkową formę szkolenia. Zabawa i rywalizacja w jednym z każdym tygodniem zyskuje jeszcze na popularności.
Renata Ród z krakowskiego biura Connect-Travel, powiedziała: „Duch rywalizacji w połączeniu z informacjami, o które pytają klienci, to dla mnie mieszanka idealna. Lubię i bardzo dobrze znam Grecję, ale czasami coś mnie zaskoczy z pytań z mapy i zainspiruje do zgłębienia tematu. To potem przekłada się na plus w rozmowach z klientami.”
Co tydzień pojawia się nowe wyzwanie. Ostatnie trafi do uczestników w połowie września. Każde z 16 zadań to kolejny element mapy „W 100 dni dookoła Grecji”, bo Grywalizacja potrwa właśnie około 100 dni. Poprawna odpowiedź lub zrealizowanie postawionego celu zwiększa liczbę punktów na koncie. W przypadku części zadań na rozwiązanie jest tydzień, inne są tak skonstruowane, że można do nich wrócić przez dłuższy, ale też określony okres. –
Paulina Sypuła, koordynator Zespołu Szkoleń i Trade Marketingu w Grecosie, podkreśliła: „Podczas realizacji zadań Grywalizacji liczą się kreatywność, znajomość oferty Grecosa i wiedza o Grecji. Tegoroczny projekt jest podróżą szlakiem greckich wysp, miast i nieodkrytych dotąd smaków. Chcemy, żeby użytkownik spędził z nami choć chwilę na najpiękniejszych plażach, zanurzył się w błękitnym morzu i poczuł na swojej skórze ciepło greckiego słońca. Podbijając współczesną Grecję chcemy pokazać jej prawdziwe, fascynujące i niejednokrotnie zaskakujące oblicze. Dlatego dbamy o atrakcyjną formułę projektu.
Zadanie, od którego zaczęła się tegoroczna Grywalizacja, polegało na dopasowaniu uwidocznionych atrakcji do wysp. Powitalny komunikat brzmiał „Zabieramy Cię w miejsca, które nieprzerwanie zachwycają podróżników z całego świata!”
Drugi tydzień był poświęcony Kos – „krainie miodem płynącej”. Materiały Grecosa zawierały informacje m.in. o popularnej na Kos hodowli pszczół i produkcji miodu, ale też o obchodzonym 24 sierpnia w mieście Antimachia święcie miodu zwanym Γιορτή του μελιού (Giorti tou Meliou). Zadaniem było przesłanie zdjęcia pokazującego zwiedzanie Grecji bądź przygotowania do wyjazdu.
Kolejny tydzień wymagał innego rodzaju zaangażowania. Oprócz obrazkowej układanki czekał bonus w konkursie sprzedażowym – punktowane było każde potwierdzenie rezerwacji założonej na wycieczkę objazdową „Grecja po mojemu” lub „Ateny po mojemu”.
Te przykładowe zadania pokazują ich różnorodność – część jest oparta na wiedzy o Grecji i ofercie Grecosa, inne polegają na realizacji celu sprzedażowego, nie brakuje też zadań wymagających pomysłowości.
Konto konkursowe może mieć każdy pracownik biura z ofertą specjalizującego się w Grecji touroperatora.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
Travelist.pl: Polacy coraz wcześniej rezerwują wyjazdy na lato 2026. Bałtyk pozostaje liderem
Polscy turyści coraz wcześniej planują wakacyjny wypoczynek. Jak wynika z danych portalu…
0 Komentarzy3 Minuty










