GK PHH: jakość podstawą hotelarstwa

W dniach 18 – 19 stycznia w Regent Warsaw Hotel odbyło się szkolenie z systemu zarządzania jakością HACCP oraz Procedur Kontroli Operacyjnej dla pracowników całej Grupy Kapitałowej PHH. Było to pierwsze duże wydarzenie organizowane przez Biuro Audytu i Kontroli Wewnętrznej Polskiego Holdingu Hotelowego od czasów pandemii.
Celem szkolenia była przede wszystkim realizacja jednego z elementów strategii jakim jest nowoczesne zarządzanie obiektami hotelarskimi poprzez świadome zarządzanie ryzykiem na każdym szczeblu. Szkolenia i warsztaty prowadzone przez audytorów przy czynnym udziale słuchaczy zaktywizowały wszystkich uczestników.
Tradycyjna formuła szkolenia zmieniła się w spotkanie hotelarzy Grupy PHH, którzy chętnie dyskutowali o wyzwaniach i dzielili się swoimi doświadczeniami z kolegami i koleżankami z innych Spółek. Były to dwa dni pracy, wymiany wiedzy i ogromna satysfakcja z uzyskanej synergii. Uczestnicy docenili przyjętą formułę szkolenia.
„Zgodnie z wizją „Polski kapitał, światowa jakość” to właśnie jakość jest dla nas najważniejsza. Pracownicy całej Grupy wierzą, że szeroko pojęta jakość jest podstawą hotelarstwa. Już na etapie deklaracji chętnych do udziału w szkoleniach było znacznie więcej niż przewidzianych miejsc. Zainteresowanie uczestnictwem w szkoleniach przeszło nasze najśmielsze oczekiwania” – poinformowała Barbara Podwysocka, dyrektor pionu jakości i bezpieczeństwa, organizator i prelegent szkolenia.
„Sposób przeprowadzenia szkolenia zasługuje na wielkie uznanie, gdyż angażował każdego uczestnika do czynnego udziału” – oceniła Anna Kostrzewska, kierownik działu operacyjnego spółki Elbest.
„Przykłady z życia wzięte pokazywały na co szczególnie zwracać uwagę i nie powielać błędów innych, czy nawet swoich. Części praktyczne jak dla mnie zawsze są najciekawsze i również ich nie zabrakło. Bardzo podobało mi się to, iż mogliśmy pojechać do innego hotelu, spotkać się z pracownikami z innych hoteli i wymienić doświadczeniami” – podsumowała Alicja Hemlich, kierownik gastronomii z obiektu spółki PHH Best Western Hotel Jurata.
Biuro Audytu i Kontroli Wewnętrznej zaczyna organizować kolejne szkolenie z tej samej tematyki, a w planach są również szkolenia z pozostałych zakresów Procedur Kontroli Operacyjnej.
POWIĄZANE WPISY
24 listopada 2025
IGHP: Październik przyniósł stabilne wyniki w polskich hotelach
Obłożenie hoteli w Polsce w październiku 2025 roku utrzymało się na stabilnym poziomie, a…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2025
Otwarto nowy najwyższy hotel na świecie – Ciel Dubai Marina
15 listopada 2025 roku oficjalnie otwarto Ciel Dubai Marina, należący do Vignette…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
Hotel Mercure Warszawa Centrum zorganizował wernisaż „Konie, Byki, Limeryki”
Hotel Mercure Warszawa Centrum zorganizował wernisaż zatytułowany „Konie, Byki,…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
TRIBE współpracuje z ASP Wrocław i MIXD w projekcie edukacyjnym dla studentów
TRIBE ogłasza rozpoczęcie projektu edukacyjnego „Exploring TRIBE” realizowanego we…
0 Komentarzy2 Minuty
12 listopada 2025
Arche otworzy hotel Metalowiec w Muszynie
Arche SA przygotowuje otwarcie nowego hotelu w Muszynie. Arche Metalowiec Muszyna,…
0 Komentarzy2 Minuty
7 listopada 2025
Mazury bez tłumów: Karwica przyciąga miłośników ciszy i natury
Coraz więcej Polaków wybiera Mazury zamiast zagranicznych kurortów, szukając ciszy,…
0 Komentarzy6 Minuty
6 listopada 2025
Accor podsumowuje wyniki za trzeci kwartał 2025 roku
Grupa Accor poinformowała o wzroście przychodów w trzecim kwartale 2025 roku o 3,1 proc.…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2025
GRIFID Hotels prezentuje pięciogwiazdkowy hotel Noa w Złotych Piaskach
Grupa GRIFID Hotels prezentuje swój najnowszy obiekt - pięciogwiazdkowy hotel GRIFID Noa,…
0 Komentarzy2 Minuty










