GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych

GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy turystyczne w Polsce, zorganizował drugi wspólny jarmark turystyczny 17 kwietnia w hotelu Radisson Blu we Wrocławiu.

Trzynaście polskich rep-ów: Asiste, Aviareps, Gieret, Mice Expert, Multisolution, Polhotrep, STR CEE, Travel Advance, Travelgate, Travelmediate, TravelReps, Turismo de Portugal i Visit Mauritius złączyło swoje siły w celu realizacji imprezy promocyjnej.

Jarmark to nowa formuła spotkania z biurami podróży, która zakłada mniej formalną atmosferę podczas branżowej imprezy promocyjnej. Do udziału zaproszono najbardziej aktywnych pracowników biur podróży. Atrakcjami wieczoru była, dawka wiedzy, ale też upominki oraz rozmowy przypominające koncepcją zabawę w „gorące krzesła”.

Jarmark jest wyrazem zacieśnienia współpracy pomiędzy członkami GAR. Ich celem jest lepsze wspieranie rozwoju branży turystycznej poprzez współpracę i wymianę doświadczeń.