Fostertravel.pl organizuje spotkania dla agentów. Tematem nie tylko produkt, ale sposób pracy z touroperatorami

Rozpoczęła się seria spotkań „Foster Learning” przeznaczonych dla agentów sieci Fostertravel.pl. Odbywające się w kilku miastach szkolenia mają na celu m.in. usprawnienie współpracy sprzedawców z touroperatorami. Rozpoczęła się seria spotkań „Foster Learning” przeznaczonych dla agentów sieci Fostertravel.pl. Odbywające się w kilku miastach szkolenia mają na celu m.in. usprawnienie współpracy sprzedawców z touroperatorami.
Pierwsze ze spotkań odbyło się w połowie maja w warszawskim hotelu Renaissance zlokalizowanym na lotnisku im. F. Chopina. Kolejne odbędą się: 18 czerwca w Rzeszowie w centrum miasta, 19 czerwca w Katowicach na lotnisku w Pyrzowicach oraz 20 czerwca we Wrocławiu – również na lotnisku. W warszawskim szkoleniu wzięło udział ponad 20 agentów sieci Foster Travel.
Jak podkreśla Izabela Łużyńska, manager ds. rozwoju sieci franczyzowej, nie są to spotkania skoncentrowane na produkcie, lecz na technicznych i logistycznych aspektach współpracy z touroperatorami. Agenci mają okazję spotkać się z przedstawicielami organizatorów odpowiedzialnymi za kontakty z siecią sprzedaży, poznać mechanizmy stosowane przy składaniu rezerwacji, dowiedzieć się, jakimi kanałami kontaktować się w razie sytuacji nagłych. Każdy touroperator ma swoją specyfikę pracy, swoje rozwiązania technologiczne oraz procedury, a agenci muszą być na bieżąco z tymi niuansami chcąc skutecznie obsługiwać klientów. W Warszawie mieli okazję spotkać się z przedstawicielami Eximu, Join Up i Nekery.
Gościem zaproszonym przez Fostertravel.pl była także Marta Knasiecka, znana w branży pod marką Specjalistka od Wakacji. Autorka bloga oraz kilku popularnych profili w mediach społecznościowych przez wiele lat pracowała w branży turystycznej – u touroperatorów, była także agentką turystyczną. Na spotkaniu przekazała uczestnikom praktyczne porady dotyczące promocji w sieci, a przede wszystkim w mediach społecznościowych jako kanałów dotarcia do klienta. Zwróciła uwagę na to, że promocja w social media nie musi być płatna, aby była skuteczna – wystarczy pomysł, kreacja, specjalizacja oraz właściwe dobranie kanału do grupy docelowej.
POWIĄZANE WPISY
12 grudnia 2025
eSky: Rok 2026 sprzyja podróżom. Polacy mogą wykorzystać do 61 dni wolnych
Według danych eSky, rok 2026 stwarza Polakom okazję do maksymalnego wykorzystania dni…
0 Komentarzy3 Minuty
8 grudnia 2025
Fly.pl partnerem V Gali Waszej Turystyki
9 stycznia 2026 roku w Warszawie odbędzie się V Gala Waszej Turystyki, podczas której…
0 Komentarzy1 Minuty
8 grudnia 2025
XII Gremium Ekspertów Turystyki w Wałczu: edukacja jako klucz do przyszłości branży
W dniach 2-3 grudnia 2025 roku Centralny Ośrodek Sportu w Wałczu był gospodarzem XII…
0 Komentarzy5 Minuty
5 grudnia 2025
Wesprzyj naszą aukcję charytatywną. Zgłoś przedmiot i pomóż najmłodszym w trakcie V Gali Waszej Turystyki
Podczas kolejnej edycji Gali Waszej Turystyki, która odbędzie się 9 stycznia 2026 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
27 listopada 2025
Biuro Rainbow podsumowało III kwartał 2025 roku. Blisko 13 proc. wzrostu przychodów, nowe hotele i większa flota
Po udanym III kwartale 2025 roku Rainbow zapowiada dalszy rozwój. Spółka zwiększa skalę…
0 Komentarzy4 Minuty










