Fly.pl z godłem „Konsumencki Lider Jakości 2019”
Najwyższa jakość i największy wybór atrakcyjnych ofert – to główne czynniki wskazywane przez respondentów, których głosem biuro podróży FLY.PL zostało nagrodzone brązowym godłem w kategorii „Sklepy internetowe – turystyka” w programie Konsumencki Lider Jakości 2019 organizowanym przez redakcję „Strefy Gospodarki”.
W opinii polskich konsumentów Fly.pl to wygodna metoda porównywania i rezerwowania wyjazdów, a także firma wyróżniająca się dobrą opieką nad klientem. Biuro uplasowało się na podium w wynikach badania znajomości marki (3 miejsce) oraz chęci polecania usług nowym klientom (2 miejsce).
Grzegorz Bosowski, prezes Fly.pl, powiedział: „Brązowe godło programu Konsumencki Lider Jakości to dla nas duże wyróżnienie. Szczególnie cieszy nas to, że zostaliśmy docenieni za wygodę korzystania z naszego serwisu internetowego oraz za wysoki poziom obsługi klienta. Są to obszary, na które kładziemy szczególny nacisk w naszej codziennej pracy.”
Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski program konsumencki prowadzony przez redakcję „Strefy Gospodarki” – niezależnego dodatku, dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Celem badań jest wyłonienie najlepszych w opinii konsumentów marek i firm działających na polskim rynku.
Badania w ramach programu Konsumencki Lider Jakości przeprowadzane są zgodnie z ideą metodologii mixed-methods, łączącej analizę danych ilościowych i jakościowych. W tegorocznej edycji wzięło udział ponad 15 000 respondentów, wyłonionych metodą kwotową i celową. Kwalifikacja uczestników jest zgodna ze strukturą ludności Polski opisaną przez GUS w roku 2011, z ograniczeniem grupy wiekowej na kategorii 64 lat.
W 2019 roku zastosowano następujące metody badawcze:
• badania kwestionariuszowe – badanie eksperckie dotyczące kwalifikacji marek w kategoriach produktowych, badanie pilotażowe na losowo wybranej grupie konsumentów, badanie face-to-face z konsumentami (ankieta pilotowana z udziałem badacza);
• Badanie opinii w ramach CAWI (badanie przeprowadzone za pośrednictwem kanału on-line).
POWIĄZANE WPISY
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Polinezja Francuska od teraz dostępna dla podróżujących z Exim Tours
Exim Tours, część Grupy DERTOUR, wprowadza Polinezję Francuską do swojej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2024
Biura podróży – duża podaż i mocny złoty przyhamowały wzrost cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty