Fly.pl z godłem „Konsumencki Lider Jakości 2019”

Najwyższa jakość i największy wybór atrakcyjnych ofert – to główne czynniki wskazywane przez respondentów, których głosem biuro podróży FLY.PL zostało nagrodzone brązowym godłem w kategorii „Sklepy internetowe – turystyka” w programie Konsumencki Lider Jakości 2019 organizowanym przez redakcję „Strefy Gospodarki”.
W opinii polskich konsumentów Fly.pl to wygodna metoda porównywania i rezerwowania wyjazdów, a także firma wyróżniająca się dobrą opieką nad klientem. Biuro uplasowało się na podium w wynikach badania znajomości marki (3 miejsce) oraz chęci polecania usług nowym klientom (2 miejsce).
Grzegorz Bosowski, prezes Fly.pl, powiedział: „Brązowe godło programu Konsumencki Lider Jakości to dla nas duże wyróżnienie. Szczególnie cieszy nas to, że zostaliśmy docenieni za wygodę korzystania z naszego serwisu internetowego oraz za wysoki poziom obsługi klienta. Są to obszary, na które kładziemy szczególny nacisk w naszej codziennej pracy.”
Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski program konsumencki prowadzony przez redakcję „Strefy Gospodarki” – niezależnego dodatku, dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Celem badań jest wyłonienie najlepszych w opinii konsumentów marek i firm działających na polskim rynku.
Badania w ramach programu Konsumencki Lider Jakości przeprowadzane są zgodnie z ideą metodologii mixed-methods, łączącej analizę danych ilościowych i jakościowych. W tegorocznej edycji wzięło udział ponad 15 000 respondentów, wyłonionych metodą kwotową i celową. Kwalifikacja uczestników jest zgodna ze strukturą ludności Polski opisaną przez GUS w roku 2011, z ograniczeniem grupy wiekowej na kategorii 64 lat.
W 2019 roku zastosowano następujące metody badawcze:
• badania kwestionariuszowe – badanie eksperckie dotyczące kwalifikacji marek w kategoriach produktowych, badanie pilotażowe na losowo wybranej grupie konsumentów, badanie face-to-face z konsumentami (ankieta pilotowana z udziałem badacza);
• Badanie opinii w ramach CAWI (badanie przeprowadzone za pośrednictwem kanału on-line).
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
Travelist.pl: Polacy coraz wcześniej rezerwują wyjazdy na lato 2026. Bałtyk pozostaje liderem
Polscy turyści coraz wcześniej planują wakacyjny wypoczynek. Jak wynika z danych portalu…
0 Komentarzy3 Minuty










