Fly.pl: Turcja, Egipt i Tunezja biorą prawie 80 proc. rynku

Pierwsza trójka trzyma się mocno
Athena Beach Hotel w Pafos/fot. AG

W ostatnim tygodniu klienci Fly.pl wykupujący wyjazdy do Turcji, Egiptu i Tunezji  stanowili 77,83 proc. wszystkich klientów. Pozycję drugą umocnił Egipt.

Wyjazdami w październiku zainteresowanych było 61,3 proc. klientów, wyjazdami w listopadzie – 8,75 proc., zaś w grudniu – 13,84
Najpopularniejszymi w ubiegłym tygodniu kierunkami wśród klientów fly.pl były: Turcja – 36,87 proc., Egipt – 29,94 proc., Tunezja – 10,82 proc., Hiszpania – 7,92 proc.

Kacper Daszke, dyrektor marketingu i e-commerce we Fly.pl, skomentował: Turcja kolejny tydzień króluje w sprzedaży wyjazdów Last Minute wraz z Egiptem i Tunezją ich sprzedaż skumulowana wynosi prawie 80 proc.
W poprzednim tygodniu sprzedaż Grecji gwałtownie spadła, a w końcówce tygodnia większość rezerwacji z wylotami w najbliższych dniach została anulowana przez Touroperatorów po wprowadzeniu przez rząd grecki wymogu posiadania negatywnego wyniku testu na COVID przez obywateli Polski. Niestety tak nagłe decyzje nie pomagają branży w i tak już bardzo trudnym roku.

Do rankingów sprzedaży po dłuższej nieobecności wraca Hiszpania, co jest dobrym prognostykiem wyjazdów jesienno-zimowych. Wzrasta też zainteresowanie Klientów wylotami w okresie świąt Bożego Narodzenia i Sylwestra, co pozwala z umiarkowanym optymizmem patrzeć w przyszłość. ”

 

Adam Gąsior

Redaktor naczelny portalu branżowego WaszaTurystyka.pl


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center