Fly.pl: Turcja, Egipt i Tunezja biorą prawie 80 proc. rynku

W ostatnim tygodniu klienci Fly.pl wykupujący wyjazdy do Turcji, Egiptu i Tunezji stanowili 77,83 proc. wszystkich klientów. Pozycję drugą umocnił Egipt.
Wyjazdami w październiku zainteresowanych było 61,3 proc. klientów, wyjazdami w listopadzie – 8,75 proc., zaś w grudniu – 13,84
Najpopularniejszymi w ubiegłym tygodniu kierunkami wśród klientów fly.pl były: Turcja – 36,87 proc., Egipt – 29,94 proc., Tunezja – 10,82 proc., Hiszpania – 7,92 proc.
Kacper Daszke, dyrektor marketingu i e-commerce we Fly.pl, skomentował: Turcja kolejny tydzień króluje w sprzedaży wyjazdów Last Minute wraz z Egiptem i Tunezją ich sprzedaż skumulowana wynosi prawie 80 proc.
W poprzednim tygodniu sprzedaż Grecji gwałtownie spadła, a w końcówce tygodnia większość rezerwacji z wylotami w najbliższych dniach została anulowana przez Touroperatorów po wprowadzeniu przez rząd grecki wymogu posiadania negatywnego wyniku testu na COVID przez obywateli Polski. Niestety tak nagłe decyzje nie pomagają branży w i tak już bardzo trudnym roku.
Do rankingów sprzedaży po dłuższej nieobecności wraca Hiszpania, co jest dobrym prognostykiem wyjazdów jesienno-zimowych. Wzrasta też zainteresowanie Klientów wylotami w okresie świąt Bożego Narodzenia i Sylwestra, co pozwala z umiarkowanym optymizmem patrzeć w przyszłość. ”
POWIĄZANE WPISY
3 marca 2021
Zamraża się start-up Quantum CX
Zła wiadomość z sektora start upów, Quantum cx które miało sprzedawać uśmiechem także w…
0 Komentarzy3 Minuty
3 marca 2021
25 organizacji turystycznych dofinansowanych z MRPiT. Dostały w sumie 2,6 mln zł
Do konkursu ofert na dofinansowanie realizacji zadań publicznych z zakresu turystyki…
0 Komentarzy6 Minuty
2 marca 2021
Będziemy latali żabimi skokami jak przed wojną? Szansa dla regionów?
Pandemia zmusza linie lotnicze do kreatywności. Prawdopodobny jest powrót do żabich…
0 Komentarzy4 Minuty
2 marca 2021
ITAKA z nowym konceptem 3×2, alians z Energylandią dla dzieci i luksusowy produkt dla dorosłych
Itaka sypnęła nowościami, elastyczny koncept 3x21, sojusz z Energylandią i luksusowy…
0 Komentarzy6 Minuty
24 lutego 2021
Agenci obsługujący ruch służbowy „uciekają w Cargo” – koniunktura sprzyja
Agenci obsługujący do tej pory ruch służbowy szukają ratunku w obszarze cargo.…
0 Komentarzy4 Minuty
23 lutego 2021
Malediwy – Europa Wschodnia rządzi – Polska dołączy, ruszył charter ITAKI
Imponujące wyniki przyjazdowe z krajów Europy wschodniej na Malediwy 70% wzrost. Polska…
0 Komentarzy5 Minuty
20 lutego 2021
Rynek GSA dla linii/hoteli i DMC w Polsce krwawi – zmiana modelu?
Rynek GSA w Polsce czeka zmiana. Model oparty na pracy projektowej /free lancerach? A…
0 Komentarzy7 Minuty
18 lutego 2021
Nekera – boom na polski produkt
Nekera wystartowała w trudnym okresie. Zbudowała jednak "polski produkt" który zaskoczył,…
0 Komentarzy6 Minuty
16 lutego 2021
Rezerwacja hoteli – bądź czujny korzystając z agenta – będzie więcej transparentności?
Obszar rezerwacji hotelowych w ramach podróży służbowych jest narażony na największe…
0 Komentarzy9 Minuty
[…] Fly.pl: Turcja, Egipt i Tunezja biorą prawie 80 proc. rynku […]