Fly.pl – pierwsza piątka kierunków bierze 86 proc. rynku

Logotyp fly.pl

W ostatnim tygodniu klienci Fly.pl wykupujący wyjazdy do Grecji, Turcji, Bułgarii, Tunezji i Egiptu stanowili 86,97 proc. wszystkich klientów.

Wyjazdami w sierpniu zainteresowanych było 59,70 proc. klientów, wyjazdami we wrześniu – 18,56 proc., zaś wyjazdami w październiku – 13,4 proc.

Czwórkę najpopularniejszych w ubiegłym tygodniu kierunków wśród klientów fly.pl stanowiły: Grecja 32,30 proc., Turcja – 20,86 proc., Bułgaria – 15,54 proc., Tunezja – 12,95 proc., Egipt – 5,32 proc..

Kacper Daszke, dyrektor marketingu i e-commerce we Fly.pl, skomentował: „Zgodnie z oczekiwaniami z poprzedniego tygodnia Turcja, Tunezja i Egipt po restarcie zaczęły piąć się w sprzedaży w górę. Niestety ze sprzedaży praktycznie całkowicie wypadła Hiszpania, a projekt rozporządzenia dotyczącego lotów zagranicznych w połączeniu z medialną nagonką skutecznie zabiły sprzedaż w końcówce tygodnia. Klienci w dalszym ciągu nie są gotowi do rezerwacji z większym wyprzedzeniem, co nie jest dobry prognostykiem przed jesienią.”

Fly.pl: Grecja bierze 1/3 rynku