Fly.pl – oferty last minute wróciły do łask. Egipt najpopularniejszy

Antalya - stary port
Port w Antalyi w Turcji/fot. AG

W pierwszym tygodniu marca, klienci Fly.pl wykupujący imprezy do Egiptu stanowili ponad 41 proc. wszystkich klientów. Oferty last minute, to ponad 57 proc. sprzedaży.

Pierwszą piątkę kierunków najpopularniejszych wśród klientów Fly.pl w pierwszym tygodniu marca tworzyły:
Egipt – 41.27 proc. klientów, Turcja – 15.16 proc., Hiszpania – 8.34 proc., Grecja – 7.66 proc., Portugalia – 7.10 proc. Te kraje “zebrały prawie 80 proc. wszystkich klientów/

Przypomnijmy, że tydzień wcześniej Turcję i Egipt wybrało w sumie ponad 53 proc. W ubiegłym tygodniu sprzedaż oferty Zimy 2019 stanowiła 57,25 proc., zaś oferty Lato 2020 – 42,75. Tydzień temu sprzedaż odpowiednio wynosiła: 23,89 proc I 73,66 proc.

Kacper Daszke, dyrektor marketingu i e-commerce we Fly.pl, skomentował: “W mijającym tygodniu ilość rezerwacji w zestawieniu do analogicznego tygodnia roku poprzedniego spadła, a struktura sprzedaży uległa bardzo dużym zmianom. Obecnie produktem cieszącym się największym zainteresowaniem są wyjazdy Last Minute. Klienci korzystając z wyjątkowo niskich cen wybierają ofertę z bieżącymi wylotami. Jednocześnie odnotowaliśmy wstrzymywanie decyzji o zakupie na ofertę z katalogu Lato 2020 w związku z niepewnością turystów co do rozwoju sytuacji z COVID-19.”