Fly.pl ma najlepszą stronę internetową
Internetowe biuro podróży FLY.PL zostało laureatem III edycji e-Commerce Polska awards 2015 w kategorii Strona Roku oraz otrzymało wyróżnienie w kategorii Przełamanie Nieufności.
Konkurs organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej wyłonił najlepsze sklepy internetowe, które stosują nowoczesne technologie i niestandardowe rozwiązania marketingowe. Wszystkie marki zostały podzielone według wielkości – małe oraz średnie i duże e-sklepy.
Grzegorz Bosowski, prezes firmy powiedział: “Mijający rok był dla nas okresem intensywnej pracy i zmian. Wprowadziliśmy nowy design, dzięki któremu użytkownicy mogą wyświetlać stronę na urządzeniach mobilnych, skróciliśmy proces zakupu i unowocześniliśmy serwis. Otrzymanie nagrody w tak istotnej dla FLY.PL kategorii jest dla nas motywacją do podejmowania kolejnych działań. Dziękujemy wszystkim, którzy z nami współpracują i przyczyniają się do sukcesów FLY.PL oraz kwestii dla nas najistotniejszej, czyli zadowolenia naszych klientów.”
Firma FLY.PL otrzymała wyróżnienie w poprzednich latach, rywalizując z markami takimi jak Empik.com, Zalando.pl czy Answear.com.
Grzegorz Bosowski podkreślił: “Wygrana w tegorocznej edycji jest szczególnym wyróżnieniem. Nagroda w kategorii Strona Roku, przyznana w konkursie pozabranżowym, to sukces, z którego jesteśmy niezwykle dumni. Cieszymy się, że znaleźliśmy się w tak zacnym gronie laureatów, wśród wielkich i znanych firm.”
Izba Gospodarki Elektronicznej, organizująca e-Commerce Polska awards, zrzesza ponad 160 e-sklepów. Kluczowym i najważniejszym zadaniem Izby jest propagowanie e-handlu, identyfikacja potrzeb rozwijającego się rynku e-Commerce oraz dostosowywanie go do standardów Unii Europejskiej. Kapituła jurorów uzasadniła swoja decyzję w następujący sposób: Laureat otrzymuje nagrodę za przejrzystość i intuicyjność strony oraz wprowadzenie nowego designu RWD, dzięki któremu użytkownicy portalu mogą wyświetlać FLY.PL na urządzeniach mobilnych.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2023
Fly.pl: listopad lepszy o 30 proc. niż rok temu
Listopad to tradycyjnie okres spowolnienia, firma odnotowała wzrost o 30 proc. w…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2023
Biura podróży – kolejny tydzień ze spadkiem cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
1 grudnia 2023
Sieć Fostertravel.pl podsumowała rok 2023
Piętnaście salonów franczyzowych więcej niż w roku ubiegłym, wzrost obrotu o 128 proc. –…
0 Komentarzy3 Minuty
1 grudnia 2023
Exim Tours: 30 lat na rynku, wzrost sprzedaży i nagrody dla najlepszych agentów
W ostatnią sobotę, 25 listopada, kolejny rok z rzędu, odbyła się Gala Exim Tours. Podczas…
0 Komentarzy5 Minuty
30 listopada 2023
Esky.pl: 64 proc. Polaków wyleci zimą do Bangkoku, Nowego Jorku i Miami
Ponad połowa podróżujących z Polski zdecydowała się na wyprawy do Bangkoku, Nowego Jorku…
0 Komentarzy7 Minuty
24 listopada 2023
Wycieczki szkolne, wyjazdy z klubem sportowym czy kolonie to imprezy turystyczne. PIT edukuje o turystyce młodzieżowej
Konferencja poświęcona bezpiecznemu wypoczynkowi dzieci i młodzieży, zorganizowana przez…
0 Komentarzy6 Minuty
20 listopada 2023
Traveldata: ceny wyjazdów letnich w idą dół. Najbardziej tanieją Wyspy Kanaryjskie, Egipt i Turcja
W minionym tygodniu ceny wycieczek z wylotami w dniach 5 - 11 sierpnia 2024 spadły w…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2023
Nowa kampania Exim Tours. „Wybierz słoneczny piątek zamiast black friday”
Exim Tours uruchamia jesienną kampanię „Zamień black friday na słoneczny piątek”. Zachęca…
0 Komentarzy2 Minuty