Exim Tours wdraża nową strategię marketingową

fot. Exim

Biuro podróży Exim Tours, agencja kreatywna Must Be Loud oraz dom mediowy dentsu X (dentsu Polska) łączą siły w nowym projekcie komunikacyjnym. Jednym z efektów współpracy jest nowa platforma komunikacji.

Biuro w swojej ofercie ma nie tylko popularne kierunki, takie jak: Włochy, Bułgaria, Chorwacja, Egipt, Grecja, Cypr, Hiszpania, Tunezja, Turcja, Malta, ale także odległe miejsca, jak: Meksyk, Mauritius, Panama, Wyspy Zielonego Przylądka, Malediwy, Wietnam, Dominikana czy Emiraty Arabskie. Oferta touroperatora daje szerokie możliwości komunikacyjne, ale wymaga także odpowiedniego doboru narzędzi i właściwego przekazu do różnorodnych grup odbiorców.

Exim Tours przeprowadziło badanie jakościowe insightów emocjonalnych klientów w kategorii podróże oraz wskazało, jak poszczególne marki, w tym Exim Tours, na nie odpowiadają. Kolejno przeprowadzono badania ilościowe. Głównym celem tego badania była analiza kondycji marek biur podróży w Polsce, a w efekcie badanie kondycji marki touroperatora na tle konkurencji. Wszystkie te działania pozwoliły na stworzenie pełnego obrazu tego, gdzie marka znajduje się tu i teraz oraz wyznaczyć kierunek rozwoju i docelowe miejsce na mapie organizatorów urlopów Polaków.

„Od ponad dekady obserwuję zjawisko braku różnorodności w komunikacji touroperatorów. Wszystkie biura podróży charakteryzuje podobny przekaz czy oprawa graficzna. Cała esencja ich działalności opiera się na tym samym monotonnym przekazie. Właśnie dlatego tak ważne jest wyjście poza znany i być może bezpieczny schemat. Odkryliśmy własną ścieżkę, która przełoży się na komunikację naszych przewag nad konkurencją. Z ekscytacją obserwowałem działania zespołu marketingu w tym obszarze, a efekt ich pracy jest właśnie tym czego oczekiwałem” – komentuje Marcin Małysz, prezes zarządu Exim Tours Polska.

„Jak zaprosić większą liczbę Polaków do wyboru naszego biura podróży? Odpowiedź na to pytanie przewodziła całemu projektowi. Mamy świadomość mocnej i bardzo stabilnej piątej pozycji na polskim rynku. Przeprowadzone badania potrzeb i emocji klientów pokazały nam, że nowy Exim Tours powinien odkrywać. Nowe kierunki podróży, ciekawe i nieoczywiste wakacyjne aktywności, jak i samą markę. Robimy to na tle unikalnego dla kategorii i charakterystycznego dla naszej marki koloru i hasła: A może by tak… zacząć odkrywać świat z Exim Torus?” – mówi Marcin Tobiasz, marketing manager Exim Tours Polska.

Nową kampanię Exim Tours będzie można śledzić w internecie, w tym mediach społecznościowych touroperatora, a także na najlepiej ulokowanych nośnikach DOOH w największych polskich miastach. Nowy Exim Tours zobaczymy w takich miejscach jak centralne punkty miast tj. dworce i lotniska czy warszawskie metro. Media zaplanował i kupił dom mediowy dentsu X (dentsu Polska) który jest wyłącznym partnerem biura podróży w tym zakresie. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca marca.