Exim Tours rusza z nową kampanią wakacyjną

Exim Tours rusza w sezon letni z nową, zintegrowaną kampanią marketingową, promującą elastyczne podejście do wakacyjnego planowania. Obejmuje szeroką ofertę – od wyjazdów czarterowych last minute, przez city breaki, aż po w pełni personalizowane pakiety.

Koncepcja oparta jest na motywie Expertów Exim tours – pracowników, którzy spod magentowego płaszcza marki odkrywają świat. Expertów, którzy osobiście odwiedzają kierunki z oferty i dzielą się doświadczeniem z podróżnymi. Hasło „Expert” w bezpośredni sposób nawiązuje do marki Exim, a charakterystyczny róż kampanii zapewnia jej wysoką identyfikację.

W ramach komunikacji prezentowane są kluczowe produkty:

  • „Exim po mojemu” – z maksymalną elastycznością w wyborze terminu, długości i składników wyjazdu,
  • „Exim Gotowy Plan” – gotowe pakiety z przelotem czarterowym i bagażem w cenie,
  • „Exim Mój Dojazd” – dla podróżnych organizujących dojazd lub przelot, we własnym zakresie.

Najwięcej elastyczności wśród propozycji z przelotem zapewnia „Exim po mojemu” – produkt umożliwiający indywidualne dopasowanie terminu, długości oraz zakresu wyjazdu, zgodnie z osobistymi preferencjami podróżnych.

„Dynamiczne pakietowanie zapewnia klientom dużą dowolność a nam pozwala przygotować wakacje szyte na miarę. Dostosować ofertę do potrzeb klientów w czasie rzeczywistym. To ogromna przewaga na zmiennym rynku turystycznym. I dumnie dodam, że mamy w tym największe w Polsce doświadczenie” – komentuje Dawid Potoczny, dyrektor produktu lotów regularnych Exim Tours.

W centrum komunikacji znalazł się szeroki wachlarz produktów wakacyjnych. Kompleksowa oferta gotowych pakietów z przelotem czarterowym, dostępnych przez cały sezon, obejmująca zarówno klasycznie planowane wyjazdy, jak i oferty last minute. Letnia odsłona kampanii przyciąga uwagę wyjątkowo konkurencyjną ceną – tygodniowe wakacje z przelotem zaczynają się już od 1199 zł, a propozycje dla dzieci lecących z rodzicami dostępne są od 699 zł. Exim Tours trafia z ofertą do szerokiego grona klientów – od młodych par, przez singli i rodziny z dziećmi, aż po silversów – dostosowując komunikację do ich potrzeb i stylu życia.

Nowością w portfolio są city breaki – krótkie, 2- do 5-dniowe pobyty z przelotem lub dojazdem własnym i zakwaterowaniem w hotelach położonych blisko centrum. W cenach touroperatora, niedostępnych dla klientów „z ulicy”. To czyni je doskonałą propozycją na krótki, komfortowy wypoczynek o dowolnej porze roku.

Zaś linia produktowa „Exim Mój Dojazd” skierowana jest do osób preferujących samodzielną organizację transportu na miejsce, co daje większą swobodę w organizacji podróży. Samochodem, pociągiem, samolotem, można odwiedzić takie miejsca jak Chorwację, Hiszpanię, Włochy, naszych południowych sąsiadów – Czechy czy Węgry, ale także polecieć na Malediwy.

„Kontynuujemy naszą skuteczną strategię wzmacniania świadomości marki, wspieraną komunikacją produktową. Dzięki pełnej współpracy z dentsu, możemy efektywniej planować całość naszych działań mediowych i zwiększać ich skuteczność. Przekłada się ro na widoczny wzrost rozpoznawalności Exim Tours” – dodaje Marcin Tobiasz, marketing manager touroperatora.

W 2024 roku Exim Tours zanotował ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w kanałach własnych rok do roku. Atrakcyjne ceny, siatka połączeń z lotnisk regionalnych i poczucie bezpieczeństwa budowane przez doświadczonych Expertów Eximu to czynniki, które przekonują klientów do zakupu. W 2025 roku firma kontynuuje ten trend, inwestując w digital marketing i rozwój technologii wspierających planowanie  podróży na exim.pl.