Exim Tours rusza z nową kampanią wakacyjną
Exim Tours rusza w sezon letni z nową, zintegrowaną kampanią marketingową, promującą elastyczne podejście do wakacyjnego planowania. Obejmuje szeroką ofertę – od wyjazdów czarterowych last minute, przez city breaki, aż po w pełni personalizowane pakiety.
Koncepcja oparta jest na motywie Expertów Exim tours – pracowników, którzy spod magentowego płaszcza marki odkrywają świat. Expertów, którzy osobiście odwiedzają kierunki z oferty i dzielą się doświadczeniem z podróżnymi. Hasło „Expert” w bezpośredni sposób nawiązuje do marki Exim, a charakterystyczny róż kampanii zapewnia jej wysoką identyfikację.
W ramach komunikacji prezentowane są kluczowe produkty:
- „Exim po mojemu” – z maksymalną elastycznością w wyborze terminu, długości i składników wyjazdu,
- „Exim Gotowy Plan” – gotowe pakiety z przelotem czarterowym i bagażem w cenie,
- „Exim Mój Dojazd” – dla podróżnych organizujących dojazd lub przelot, we własnym zakresie.
Najwięcej elastyczności wśród propozycji z przelotem zapewnia „Exim po mojemu” – produkt umożliwiający indywidualne dopasowanie terminu, długości oraz zakresu wyjazdu, zgodnie z osobistymi preferencjami podróżnych.
„Dynamiczne pakietowanie zapewnia klientom dużą dowolność a nam pozwala przygotować wakacje szyte na miarę. Dostosować ofertę do potrzeb klientów w czasie rzeczywistym. To ogromna przewaga na zmiennym rynku turystycznym. I dumnie dodam, że mamy w tym największe w Polsce doświadczenie” – komentuje Dawid Potoczny, dyrektor produktu lotów regularnych Exim Tours.
W centrum komunikacji znalazł się szeroki wachlarz produktów wakacyjnych. Kompleksowa oferta gotowych pakietów z przelotem czarterowym, dostępnych przez cały sezon, obejmująca zarówno klasycznie planowane wyjazdy, jak i oferty last minute. Letnia odsłona kampanii przyciąga uwagę wyjątkowo konkurencyjną ceną – tygodniowe wakacje z przelotem zaczynają się już od 1199 zł, a propozycje dla dzieci lecących z rodzicami dostępne są od 699 zł. Exim Tours trafia z ofertą do szerokiego grona klientów – od młodych par, przez singli i rodziny z dziećmi, aż po silversów – dostosowując komunikację do ich potrzeb i stylu życia.
Nowością w portfolio są city breaki – krótkie, 2- do 5-dniowe pobyty z przelotem lub dojazdem własnym i zakwaterowaniem w hotelach położonych blisko centrum. W cenach touroperatora, niedostępnych dla klientów „z ulicy”. To czyni je doskonałą propozycją na krótki, komfortowy wypoczynek o dowolnej porze roku.
Zaś linia produktowa „Exim Mój Dojazd” skierowana jest do osób preferujących samodzielną organizację transportu na miejsce, co daje większą swobodę w organizacji podróży. Samochodem, pociągiem, samolotem, można odwiedzić takie miejsca jak Chorwację, Hiszpanię, Włochy, naszych południowych sąsiadów – Czechy czy Węgry, ale także polecieć na Malediwy.
„Kontynuujemy naszą skuteczną strategię wzmacniania świadomości marki, wspieraną komunikacją produktową. Dzięki pełnej współpracy z dentsu, możemy efektywniej planować całość naszych działań mediowych i zwiększać ich skuteczność. Przekłada się ro na widoczny wzrost rozpoznawalności Exim Tours” – dodaje Marcin Tobiasz, marketing manager touroperatora.
W 2024 roku Exim Tours zanotował ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w kanałach własnych rok do roku. Atrakcyjne ceny, siatka połączeń z lotnisk regionalnych i poczucie bezpieczeństwa budowane przez doświadczonych Expertów Eximu to czynniki, które przekonują klientów do zakupu. W 2025 roku firma kontynuuje ten trend, inwestując w digital marketing i rozwój technologii wspierających planowanie podróży na exim.pl.
POWIĄZANE WPISY
9 lipca 2025
Coral Travel zorganizował Summer Fest 2025 w Zawierciu
W dniach 5-6 lipca 2025 roku biuro podróży Coral Travel zorganizowało coroczne wydarzenie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 lipca 2025
Duże miasta na mały urlop – sierpniowy city break z eSky.pl
Długi weekend przypadający na 15 sierpnia 2025 roku stanowi dobrą okazję do krótkiego…
0 Komentarzy3 Minuty
9 lipca 2025
Itaka wprowadza Kolumbię do oferty czarterowej na zimę 2025/26
Itaka ogłasza wprowadzenie nowego kierunku w ofercie egzotycznych wyjazdów czarterowych…
0 Komentarzy2 Minuty
26 czerwca 2025
Raport Fly.pl: jak wypoczywają single, rodziny i łowcy okazji w 2025 roku
Sezon letnich wyjazdów rozpoczął się z początkiem czerwca. Wiele osób decyduje się na…
0 Komentarzy7 Minuty
18 czerwca 2025
Seszele stawiają na ekoturystykę i jakość
Przedstawiciele branży turystycznej mieli okazję wziąć udział w wydarzeniu prezentującym…
0 Komentarzy1 Minuty
18 czerwca 2025
Czerwcowy urlop last minute: słoneczne kierunki do 2000 zł
Ciepłe morze, pewna słoneczna pogoda, plaże mniej zatłoczone niż w lipcu i sierpniu, a do…
0 Komentarzy6 Minuty
17 czerwca 2025
Włochy królują na długi weekend, ale Polacy coraz częściej szukają nowych miejsc
Jeśli organizować city break na Boże Ciało, to taki, który łączy słońce, dobrą kuchnię i…
0 Komentarzy9 Minuty
17 czerwca 2025
Rainbow uruchamia loty z Katowic do Tabarki
Tunezja to kraj, który cieszy się coraz większą popularnością wśród Polaków planujących…
0 Komentarzy3 Minuty
16 czerwca 2025
Bułgaria odczarowana! Pierwszy dedykowany Study Tour Urlop.pl zakończony sukcesem
Na początku czerwca Urlop.pl wspólnie z Exim Tours zaprosił Salony Urlop.pl na pierwszy w…
0 Komentarzy3 Minuty