Exim Tours rusza z nową kampanią wakacyjną

Exim Tours rusza w sezon letni z nową, zintegrowaną kampanią marketingową, promującą elastyczne podejście do wakacyjnego planowania. Obejmuje szeroką ofertę – od wyjazdów czarterowych last minute, przez city breaki, aż po w pełni personalizowane pakiety.
Koncepcja oparta jest na motywie Expertów Exim tours – pracowników, którzy spod magentowego płaszcza marki odkrywają świat. Expertów, którzy osobiście odwiedzają kierunki z oferty i dzielą się doświadczeniem z podróżnymi. Hasło „Expert” w bezpośredni sposób nawiązuje do marki Exim, a charakterystyczny róż kampanii zapewnia jej wysoką identyfikację.
W ramach komunikacji prezentowane są kluczowe produkty:
- „Exim po mojemu” – z maksymalną elastycznością w wyborze terminu, długości i składników wyjazdu,
- „Exim Gotowy Plan” – gotowe pakiety z przelotem czarterowym i bagażem w cenie,
- „Exim Mój Dojazd” – dla podróżnych organizujących dojazd lub przelot, we własnym zakresie.
Najwięcej elastyczności wśród propozycji z przelotem zapewnia „Exim po mojemu” – produkt umożliwiający indywidualne dopasowanie terminu, długości oraz zakresu wyjazdu, zgodnie z osobistymi preferencjami podróżnych.
„Dynamiczne pakietowanie zapewnia klientom dużą dowolność a nam pozwala przygotować wakacje szyte na miarę. Dostosować ofertę do potrzeb klientów w czasie rzeczywistym. To ogromna przewaga na zmiennym rynku turystycznym. I dumnie dodam, że mamy w tym największe w Polsce doświadczenie” – komentuje Dawid Potoczny, dyrektor produktu lotów regularnych Exim Tours.
W centrum komunikacji znalazł się szeroki wachlarz produktów wakacyjnych. Kompleksowa oferta gotowych pakietów z przelotem czarterowym, dostępnych przez cały sezon, obejmująca zarówno klasycznie planowane wyjazdy, jak i oferty last minute. Letnia odsłona kampanii przyciąga uwagę wyjątkowo konkurencyjną ceną – tygodniowe wakacje z przelotem zaczynają się już od 1199 zł, a propozycje dla dzieci lecących z rodzicami dostępne są od 699 zł. Exim Tours trafia z ofertą do szerokiego grona klientów – od młodych par, przez singli i rodziny z dziećmi, aż po silversów – dostosowując komunikację do ich potrzeb i stylu życia.
Nowością w portfolio są city breaki – krótkie, 2- do 5-dniowe pobyty z przelotem lub dojazdem własnym i zakwaterowaniem w hotelach położonych blisko centrum. W cenach touroperatora, niedostępnych dla klientów „z ulicy”. To czyni je doskonałą propozycją na krótki, komfortowy wypoczynek o dowolnej porze roku.
Zaś linia produktowa „Exim Mój Dojazd” skierowana jest do osób preferujących samodzielną organizację transportu na miejsce, co daje większą swobodę w organizacji podróży. Samochodem, pociągiem, samolotem, można odwiedzić takie miejsca jak Chorwację, Hiszpanię, Włochy, naszych południowych sąsiadów – Czechy czy Węgry, ale także polecieć na Malediwy.
„Kontynuujemy naszą skuteczną strategię wzmacniania świadomości marki, wspieraną komunikacją produktową. Dzięki pełnej współpracy z dentsu, możemy efektywniej planować całość naszych działań mediowych i zwiększać ich skuteczność. Przekłada się ro na widoczny wzrost rozpoznawalności Exim Tours” – dodaje Marcin Tobiasz, marketing manager touroperatora.
W 2024 roku Exim Tours zanotował ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w kanałach własnych rok do roku. Atrakcyjne ceny, siatka połączeń z lotnisk regionalnych i poczucie bezpieczeństwa budowane przez doświadczonych Expertów Eximu to czynniki, które przekonują klientów do zakupu. W 2025 roku firma kontynuuje ten trend, inwestując w digital marketing i rozwój technologii wspierających planowanie podróży na exim.pl.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
Travelist.pl: Polacy coraz wcześniej rezerwują wyjazdy na lato 2026. Bałtyk pozostaje liderem
Polscy turyści coraz wcześniej planują wakacyjny wypoczynek. Jak wynika z danych portalu…
0 Komentarzy3 Minuty










