Exim Tours rusza z kolejną rekrutacją

Od lewej: Malwina Szewczyk, Dominika Jurkowska, Natalia Jusińska /fot. Exim

W dniu dzisiejszym (19 stycznia, czwartek) Exim Tours ruszył z kolejną rekrutacją. W związku z rozwojem firmy i działań w obszarze marketingu online touroperator poszukuje osób do działu marketingu.

„Rok 2022 był rokiem wzmożonej pracy nad szeroko rozumianym research and development, w którego skład wchodziły m.in. udoskonalenie systemu, wprowadzenie automatyzacji zarówno w procesie działań operacyjnych, jak i marketingowych. Chcąc podążać za trendami rynku musimy inwestować w zasoby ludzkie, czyli szukać specjalistów w konkretnych dziedzinach. Dlatego otwieramy się na kreatywnych, ambitnych ludzi, którzy hołdują zasadzie „mogę więcej” – mówi Dominika Jurkowska, manager ds. marketingu i rozwoju sieci agencyjnej biura Exim Tours.

Poszukiwana jest osoba z minimum rocznym doświadczeniem, posiadająca m.in. umiejętności korzystania z WordPressa, Brand24, SoTrender, FreshMaila, SalesManago, narzędzi do monitorowania pozycji strony internetowej, Landingi.com, a także wiedzę z zakresu automatyzacji marketingu.

„Kiedy w kwietniu 2022 przyszłam do pracy w Dziale Marketingu z zupełnie innej branży pomyślałam sobie – o fajnie, marketing turystyczny to musi być ciekawa praca. Spróbuję. Ale to co się wydarzyło przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Mogę łączyć pracę, którą kocham z podróżami i poznawaniem nie tylko ciekawych miejsc, ale także ludzi z branży. Każdego zachęcam do spróbowania swoich sił, bo to niesamowicie ciekawa praca. Oczywiście zadań jest sporo, ale i masz dużą satysfakcję, jak widzisz rozwój Eximu, na który masz wpływ” – dodaje Malwina Szewczyk z działu marketingu.