Exim Tours rusza z kolejną rekrutacją
W dniu dzisiejszym (19 stycznia, czwartek) Exim Tours ruszył z kolejną rekrutacją. W związku z rozwojem firmy i działań w obszarze marketingu online touroperator poszukuje osób do działu marketingu.
„Rok 2022 był rokiem wzmożonej pracy nad szeroko rozumianym research and development, w którego skład wchodziły m.in. udoskonalenie systemu, wprowadzenie automatyzacji zarówno w procesie działań operacyjnych, jak i marketingowych. Chcąc podążać za trendami rynku musimy inwestować w zasoby ludzkie, czyli szukać specjalistów w konkretnych dziedzinach. Dlatego otwieramy się na kreatywnych, ambitnych ludzi, którzy hołdują zasadzie „mogę więcej” – mówi Dominika Jurkowska, manager ds. marketingu i rozwoju sieci agencyjnej biura Exim Tours.
Poszukiwana jest osoba z minimum rocznym doświadczeniem, posiadająca m.in. umiejętności korzystania z WordPressa, Brand24, SoTrender, FreshMaila, SalesManago, narzędzi do monitorowania pozycji strony internetowej, Landingi.com, a także wiedzę z zakresu automatyzacji marketingu.
„Kiedy w kwietniu 2022 przyszłam do pracy w Dziale Marketingu z zupełnie innej branży pomyślałam sobie – o fajnie, marketing turystyczny to musi być ciekawa praca. Spróbuję. Ale to co się wydarzyło przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Mogę łączyć pracę, którą kocham z podróżami i poznawaniem nie tylko ciekawych miejsc, ale także ludzi z branży. Każdego zachęcam do spróbowania swoich sił, bo to niesamowicie ciekawa praca. Oczywiście zadań jest sporo, ale i masz dużą satysfakcję, jak widzisz rozwój Eximu, na który masz wpływ” – dodaje Malwina Szewczyk z działu marketingu.
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2024
Nad Como zakończyły się targi BILNI 2024
W niedzielę zakończył workshop BILNI 2024, jedna z największych imprez poświęconych…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
28 marca 2024
Ponad 50-proc. wzrost, dominacja Egiptu. Fly.pl podsumował zimę
Sezon Zima 2023/2024 dobiega końca. Z pierwszych podsumowań branży turystycznej wynika,…
0 Komentarzy6 Minuty
26 marca 2024
Travelplanet.pl rozwija sprzedaż w kanale franczyzowym. Podsumowanie roku i nagrody dla najlepszych na gali Top of the Top 2023
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 roku zwiększyli swe przychody o 43 proc.…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2024
Otwarcie 300. salonu Wakacje.pl
Wakacje.pl uruchomił 300. salon sprzedaży w Swadzimiu koło Poznania. W wydarzeniu udział…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Itaka zwycięzcą Mobile Trends Awards 2024
Mobile Trends Awards przyznawane są od 13 lat i trafiają do firm, których projekty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych idą systematycznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 marca 2024
Itaka startuje ze sprzedażą sezonu zima 2025. W ofercie egzotyczna nowość
Hasłem O! Zima 24/25 Itaka rozpoczyna sprzedaż kolejnego sezonu. Na start przygotowano…
0 Komentarzy5 Minuty
22 marca 2024
One Event zaprezentował się w Warszawie
Około 40 przedstawicieli biur podróży i agencji MICE poznało ofertę One Event na…
0 Komentarzy1 Minuty