Exim Tours przeprowadziło szkolenie rezydentów w Tunezji

fot. materiały prasowe

Biuro Exim Tours zrealizowało pięciodniowe szkolenie dla rezydentów, które odbyło się w hotelu One Resort Aqua Park&Spa w Tunezji. Celem wydarzenia było przygotowanie zespołu do nadchodzącego sezonu letniego oraz rozwój kompetencji związanych z obsługą klienta w docelowych miejscach wypoczynku.

Program szkolenia obejmował praktyczne warsztaty, w tym prowadzenie spotkań informacyjnych oraz działania w sytuacjach reklamacyjnych i awaryjnych. W ramach programu odbył się również wyjazd integracyjny do Tunisu i Kartaginy z udziałem lokalnego przewodnika.

Szkolenie poprowadził Radosław Szafranowicz-Małozięć z Kadry Turystyki. W jego realizację zaangażowani byli także eksperci z Działu Jakości Exim Tours oraz przedstawiciel Ergo Ubezpieczenia Podróży.

„Cieszę się, że mogliśmy w ten sposób kompleksowo przygotować naszych rezydentów do wyzwań, które niesie szczyt sezonu. Praca na miejscu bywa wymagająca, dlatego tak ważne jest, by zespół był nie tylko profesjonalny, ale także zmotywowany i pełen pozytywnej energii do przyjmowania gości z Polski” – powiedział Mariusz Mermela, menedżer ds. obsługi destynacji w Exim Tours.

Szkolenie w Tunezji stanowiło element działań Exim Tours ukierunkowanych na rozwój zespołów operacyjnych oraz doskonalenie standardów obsługi klienta w kluczowych kierunkach wakacyjnych.