Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.

Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby klientów w porównaniu z rokiem poprzednim. Touroperator przewiduje, że 2024 rok zakończy z wynikiem niemal 300 tys. obsłużonych klientów i obrotami sięgającymi miliarda złotych. Podczas uroczystej gali w Warszawie firma uhonorowała najlepszych agentów, zaprezentowała nowe kierunki podróży – Bahrajn oraz emiraty Ras Al Khaimah, a także przedstawiła plany na sezon zimowy 2024/25 i lato 2025.
Sezon lato 2024 okazał się przełomowy dla Exim Tours. Firma odnotowała 30 proc. wzrost liczby pasażerów w porównaniu do 2023 roku, co przełożyło się na bardzo dobre wyniki finansowe. Gwarancja ubezpieczeniowa biura wzrosła o 19 mln zł, osiągając rekordowe 114 mln zł.
„Tak duże wzrosty obserwujemy w skali rok do roku i miesiąc do miesiąca. Rozpoczęty sezon zima 2024/25 także potwierdza tendencję zwyżkową. To dowód na to, że nasza praca znajduje uznanie w oczach dotychczasowych klientów i przyciąga nowe osoby. Statystyki na koniec 2024 roku będą imponujące: niemal 300 tys. klientów oraz prawie miliard obrotu. Te liczby dobitnie pokazują, jak ważnym graczem w swojej branży jesteśmy” – podkreśla Marcin Małysz, prezes Exim Tours.
„Choć wszystkie liczby są dla nas ogromnym powodem do dumy, to nie będziemy spoczywać na laurach. Dzięki temu, że jesteśmy częścią DERTOUR Group oraz REWE, mamy fundamenty do dalszego umacniania czołowej pozycji na rynku biur podróży w Polsce. Są w ofercie zimowej Exim Tours kierunki absolutnie pionierskie na polskim rynku: Polinezja Francuska czy też Bahrajn, który cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. To dla nas potwierdzenie słuszności naszej strategii i dowód, że możemy wyznaczać trendy rynkowe” – dodaje Marcin Małysz.
Wyraźne polepszenie wyników sprzedaży dotyczy również produktu Exim po mojemu, czyli wyjazdów opartych o rejsy rozkładowe.
„Mijający rok jest rekordowy, z perspektywy sprzedaży ofert Exim po mojemu, czyli pakietów dynamicznych. Mamy wieloletnie doświadczenie w tym obszarze, co sprawia, że notujemy coraz lepsze wyniki. Ten sukces to wynik kilku czynników: przede wszystkim naszej konsekwentnej pracy i dopasowania oferty do potrzeb naszych klientów, atrakcyjności pakietów oraz wzrastającej samodzielności pasażerów. Prognozujemy, że nasz produkt będzie z tych powodów cieszył się jeszcze większym zainteresowaniem”– wskazuje Dawid Potoczny, dyrektor produktu lotów regularnych w Exim Tours.
Nagrody dla najlepszych
Podczas warszawskiej gali najlepsi agenci zostali nagrodzeni certyfikatami sprzedaży w sześciu kategoriach: Bursztynowej, Srebrnej, Złotej, Platynowej, Diamentowej i Brylantowej. Zwycięzcy programu „Najlepsi pod Słońcem” otrzymali dodatkowo vouchery na wyjazdy do Bahrajnu i Ras Al Khaimah.
W 2024 roku Exim Tours intensywnie inwestowało także w marketing, stawiając na kampanie w telewizji, mediach zewnętrznych oraz online. Firma dynamicznie rozwijała swoje kanały komunikacji, co przyniosło znaczący wzrost świadomości marki.
„Wzmacniamy markę, inwestujemy w media na dużą skalę. Byliśmy obecni w telewizji, na outdoorach, nośnikach DOOH, aby zwiększać rozpoznawalność naszej marki. Internet daje ogromne możliwości, co efektywnie wykorzystujemy. Stronę exim.pl odwiedza wielu nowych użytkowników, a do naszych doradców dzwoni coraz więcej Polaków spragnionych odpoczynku” – podkreśla Marcin Tobiasz, marketing manager Exim Tours.
Exim Tours zaprezentowało również ofertę na lato 2025, obejmującą zarówno klasyczne kierunki, takie jak Hiszpania, Turcja, Egipt czy Grecja, jak i egzotyczne destynacje, w tym Malediwy, Seszele, Bali czy Wietnam. W zimowej ofercie firma wprowadziła nowe destynacje: Bahrajn i emirat Ras Al Khaimah.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
26 listopada 2025
Polska podsumowuje udział w targach IBTM World 2025 w Barcelonie
Podczas tegorocznych targów IBTM World w Barcelonie Polska zaprezentowała szeroką ofertę…
0 Komentarzy4 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty










